App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
*Denk dat ik komende week maar zo'n pennetje ga halen voor mijn Iphone ;-)*

Ik ook.
Ik doe ook mee, en heb een aantal van jullie al toegevoegd!

Ik ben Yette23, en alvast sorry voor mijn dikke vingers
Camry, dan ook vast sorry voor mijn gepriegel! (ik wil een pen)
quote:schaduwlicht schreef op 05 maart 2012 @ 00:22:

Ik speel ook Draw Something! Heel leuk, maar de app is dramatisch. Uitnodigingen niet zien, vastlopen, en wel meer van dat soort stomme dingen. Beetje jammer. Maar! Ik vind het wel een leuk spel, dus voeg me toe als je wilt: GewoonJuul. ja, leuk, mag ik met je oefenen (Wendy-Amsterdam)?
Ik wil ook een pennetje, mijn worstenvingers hebben niet genoeg motoriek. En ik moet een nieuwe iPhone bestellen, ik heb een barstin m'n beeldscherm. Dat tekent ook niet echt lekker.

Ik kon er net twee niet raden

@Tinkeldel ik zat wel in de Griekse mythologie maar kon niet op de naam komen...

@draw82 ik ben een echte iPhone bezitster, kon van jouw tekening dus niks maken

Sorry!
@Camry ik heb je uitgenodigd. Ik ben ...
Gisteren begonnen, het is erg verslavend!

Je mag me toevoegen: Polkadot82.
Zo raar, ik kreeg een melding dat ik was uitgenodigd door Gemini en dat iemand anders een tekening had gestuurd, maar ik zie ze niet in mijn lijst als ik de app open.

En ik wil zo graag spelen
Misschien komt het doordat ik geen wifi heb waar ik nu ben?
Crap, spel vastgelopen. Doet niets meer...
Spel doet t niet
Missy, ik waaaaacht op je.
Hallo Allemaal,

Sinds vrijdag heb ik ook draw something ontdekt en ik ben hooked! Nu kreeg ik, net als sommigen van jullie lees ik, soms heel stomme reacties van onbekenden. Schelden, of piemels tekenen.... zo flauw! En toen zag ik dit topic...

Ik ben al jaren meelezer, maar nu een account gemaakt om jullie te laten weten dat ik het ben die jullie ook allemaal uit heeft genodigd. Wel zo netjes, toch?

En toevoegen mag uiteraard: ietsjemeer
@Camry ik zal je even verwijderen uit mijn lijst. Vaak werkt dat wel. Dan nodig ik je later opnieuw uit.

Het is een hele leuke app, alleen loopt hij erg vaak vast en is hij traag. Dat is jammer.
Nou, chrissiy . Het ziet eruit als gandalf. Alleen de letters niet. I'm lost now.
Ietsjemeer, Welkom en ik voeg u toe!
Gandalff? Hahahaha, weet niet meer wat ik getekend heb hoor
quote:missy_acy schreef op 05 maart 2012 @ 12:42:

Ietsjemeer, Welkom en ik voeg u toe!Dank! En je mag wel je zeggen hoor
Mijn game list wordt steeds langer !

Wie is Dingelingeling?
@Camry. Als ik je nu uitnodig krijg ik de tekst ' ... Doesnt accept à game from you'

Crissiy en ik hadden dat ook, dus als je nog met mij wilt DSsen moet je mij uitnodigen denk ik.
Het is ineens druk. Lunchpauze?
Hahaha, ik merk het ook Gezellig!
quote:gemini2011 schreef op 05 maart 2012 @ 12:50:

Het is ineens druk. Lunchpauze? Nee,gelukkig vrij na zes dagen werken inclusief mijn hele weekend(vrij tot zo) !
Gandalf is van lord of THE rings, die tovenaar. Weet je t nu weer? Hij was echt mooi!
Ik kan je niet toevoegen Ietsjemeer, hij zegt dat we al een actieve game hebben, maar zie je nergens staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven