fluor happen
maandag 5 maart 2012 om 18:13
Wij zijn net geswitched van tandarts. Onze vorige was een zeer bekwaam man, maar gezien de afstand na verhuizing was het niet meer te doen. Bij deze nieuwe praktijk moesten alle kinderen meteen fluor happen, en waren ze verbaasd dat dit hun eerste keer was ( oudste kind wordt 15). Ook krijgen ze een soort laklaagje over hun tanden ( hebben ze ook nooit eerder gehad.
Onze vorige tandarts vond dit niet nodig, of vertelde iets in de trant van dat het effect nooit was bewezen ofzo. Hoe dan ook dit was hun eerste keer.
Dat fluor happen, helpt dat nou echt?
Onze vorige tandarts vond dit niet nodig, of vertelde iets in de trant van dat het effect nooit was bewezen ofzo. Hoe dan ook dit was hun eerste keer.
Dat fluor happen, helpt dat nou echt?
maandag 5 maart 2012 om 20:45
IIeeuuwww gebeurt dat nog steeds?? ik vond het altijd vreselijk, moest echt mn best doen om het niet allemaal meteen uit te spugen.. Toen we op mn 10e van tandarts switchden hoefde het gelukkig niet meer. En of mn gebit er nou beter van geworden is..heb wel de nodige gaatjes achter de rug. Weet wel zeker dat ik dat mn eigen kinderen niet ga aandoen, zeker als het nut niet bewezen is! Sealen heb ik nog nooit van gehoord trouwens