Heeft er iemand een Nabaztag?

dinsdag 11 maart 2008 om 20:45
http://www.wifirabbit.nl/
Iemand hier? En? Leuk, saai, snel op uitgekeken, geweldig grappig, handig, waardeloos?
Wil graag een wifirabbit hebben maar ze zijn niet echt gratis dus ben wel even benieuwd of iemand hier al een Nabaztag heeft. Hoe blij ben je er mee?
Iemand hier? En? Leuk, saai, snel op uitgekeken, geweldig grappig, handig, waardeloos?
Wil graag een wifirabbit hebben maar ze zijn niet echt gratis dus ben wel even benieuwd of iemand hier al een Nabaztag heeft. Hoe blij ben je er mee?
dinsdag 11 maart 2008 om 23:20

woensdag 12 maart 2008 om 17:57
donderdag 13 maart 2008 om 14:25
Jaaaahhh, wij hebben er ook een! En ik vind het wel gezellig zo'n 'beest' op tafel.
Ik werk veel thuis en mijn vriend en een paar vriendinnen sturen dan berichtjes naar het konijn. Het is toch leuker om toegesproken of gezongen te worden dan een mailtje lezen.
En 's avonds roept hij het weer van de volgende dag.
Ons knijn heeft alleen ruim een half jaar lang winterslaap gehouden er was echt geen leven meer in te krijgen. Maar toen we hem drie weken geleden weer aanzette deed 'ie het ineens weer. Van andere konijnbezitters heb ik dit verschijnsel nog nooit gehoord.

En 's avonds roept hij het weer van de volgende dag.
Ons knijn heeft alleen ruim een half jaar lang winterslaap gehouden er was echt geen leven meer in te krijgen. Maar toen we hem drie weken geleden weer aanzette deed 'ie het ineens weer. Van andere konijnbezitters heb ik dit verschijnsel nog nooit gehoord.

donderdag 13 maart 2008 om 16:06
Nou... als je een goede mp3-speler wil, zou ik er geen kopen. Hij kan wel liedjes spelen (zo word ik elke morgen wakkergezongen) maar de geluidskwaliteit is niet super. Maar die van ons is van de eerste generatie (zonder navel) misschien zijn die van de tweede beter.
Wat wel leuk is, is dat je liedjes naar Nabaztagbezitters kunt sturen. Als ik een 's avonds wegben stuur ik mijn vriend wel eens een nummer met leuke herinneringen.
Wat wel leuk is, is dat je liedjes naar Nabaztagbezitters kunt sturen. Als ik een 's avonds wegben stuur ik mijn vriend wel eens een nummer met leuke herinneringen.