Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 19:15:

Je snapt me niet, volgens mij....

Doet er niet toe, ik ben weg!

Echt?

Heus?

Beloofd?

(en voor altijd?)
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 20:17:

@USChick: bij dezen doe ik trouwens een toelatingsverzoek tot je motto.Dan stel ik voor dat je intensief gaat lobbyen bij de betrokkenen om erin te komen.
De Gouden Eikel!

Martin, zou je je troffee willen ophalen?

Alsjeblieft!

http://krimpenerwaard.punt.nl/upload/Clipboard01op0.jpg
You know how I know? Because I reeaally think so!
'martin', be a sports' en kom nu eens uit de kast. Confussius...

Ben benieuwd of je nu eindelijk mijn vraag eens beantwoordt ipv deze steeds te ontlopen!
Uchick: erIN?? Als in...?
Het halfzachte lente-ei gaat naar _Webs_

http://thumbs.dreamstime. ... e_48/1143066644q8I7N3.jpg

Wel zelf nog even 4 minuutjes koken.
quote:helene31 schreef op 05 maart 2012 @ 19:25:

[...]

Ik zou weleens willen zien hoe ons Martje zich hier staande houdt:

http://www.opzij.nl/Forum.htm

Mrs.S.W: pecunia non olat, maar deze jammie worst is zeker niet te versmaden. Wow sister!
De trofee voor de forummer van de maand...

MOLLY!!!

http://www.ed.nl/multimedia/archive/022 ... 62865a.bmp

En natuurlijk sticky topics, zoveel je maar wil!
Molly, van harte!!!!!!
quote:Shalimar schreef op 05 maart 2012 @ 21:09:

Molly, van harte!!!!!!Yeah!
Molly is echt een Viva-begrip, een fenomeen geworden en ze verdient ons aller respect!

martin, respect valt je ten deel of je kunt het verdienen. Respect komt vanuit een gevoel.

Reapect kun je nimmer afdwingen!
En nu gauw met mijn troostworst ervandoor, bedankt allemaal!

Een gemengd boeketje voor de winnares!

(Molly, maar natuurlijk ook de troostworst-queen en alle anderen, zelfs onze Gouden Eikel).
Wat lief van jou Lucret!!
Martin is dus een vrouw? Whahahahaha.
Vrouw staat wel in het profiel dus eigenlijk is het Martina Martin?
Ik heb de laatste pagina's even langs mijn heen laten gaan en kan mij maar één ding concluderen en ook voelen.....

Mijn klitteling deed van dingedonge dingedong en trok zich spontane terug in het beschutte onderkomen.
Martin een vrouwe? Dat verklaart de teruggetrokken toestand van de klitteling.
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 17:06:

[...]

Kun je echt van jezelf zeggen dat je belezen bent, dat je iets weet van politieke filosofie, van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetenschap, dat je de Russische meesters hebt gelezen, dat je het verschil weet tussen rechtspositivisme en de natuurrechtelijke traditie, dat je een grondige kennis hebt van klassieke muziek, dat je onpasselijk wordt van programma's als Man bijt hond en Lingo, etc?

Ik ben heel belezen inderdaad. Dat had je al moeten zien, want ik schreef er al eerder over aan jou. Wetenschap? Ik ben van de praktijk: het leven dus. En jij?

Er zijn genoeg meesters die mijn interesse hebben, maar dat zijn meesters waar jij van je leven nog nooit van hebt gehoord.

Of ik verschillen weet tussen twee woorden die jij noemt? Niet relevant, aangezien Google onze grootste vriend is tegenwoordig. Overduidelijk ook voor jou. De zaken die ík weet daarentegen, zijn niet via Google te vinden: dat heet levenswijsheid. Hoeveel heb jij daarvan tot je beschikking Martin?

En wat ik aan tv-programma's kijk: niet van belang. Ten eerste meen jij te weten dat je er onpasselijk van wordt, dus jij hebt e.e.a. wel gezien blijkbaar. Daarnaast word ik eerder onpasselijk van kerels die voor seks naar Thailand willen, die hier ook nog over forummen (en dan niet alleen op dit forum!) en dan doen of het om het natuurschoon gaat. Dát maakt mij pas onpasselijk.

En je schreef de post erna dat het een inside-discussie was? Waarom is dit opeens een discussie en reageer je geen enkele keer op al mijn andere vragen? Als je dat gedaan had, dan had je vast meer van mij kunnen lezen. Maar jij geeft de voorkeur aan vooroordelen en heel beperkt denken. Intellectuelen hebben een breed referentiekader en zijn open minded. Beide zijn zaken die in jouw vocabulaire niet voorkomen.
quote:molly74 schreef op 05 maart 2012 @ 22:54:

[...]

Ik ben heel belezen inderdaad. Dat had je al moeten zien, want ik schreef er al eerder over aan jou. Wetenschap? Ik ben van de praktijk: het leven dus. En jij?

Er zijn genoeg meesters die mijn interesse hebben, maar dat zijn meesters waar jij van je leven nog nooit van hebt gehoord.

Of ik verschillen weet tussen twee woorden die jij noemt? Niet relevant, aangezien Google onze grootste vriend is tegenwoordig. Overduidelijk ook voor jou. De zaken die ík weet daarentegen, zijn niet via Google te vinden: dat heet levenswijsheid. Hoeveel heb jij daarvan tot je beschikking Martin?

En wat ik aan tv-programma's kijk: niet van belang. Ten eerste meen jij te weten dat je er onpasselijk van wordt, dus jij hebt e.e.a. wel gezien blijkbaar. Daarnaast word ik eerder onpasselijk van kerels die voor seks naar Thailand willen, die hier ook nog over forummen (en dan niet alleen op dit forum!) en dan doen of het om het natuurschoon gaat. Dát maakt mij pas onpasselijk.

En je schreef de post erna dat het een inside-discussie was? Waarom is dit opeens een discussie en reageer je geen enkele keer op al mijn andere vragen? Als je dat gedaan had, dan had je vast meer van mij kunnen lezen. Maar jij geeft de voorkeur aan vooroordelen en heel beperkt denken. Intellectuelen hebben een breed referentiekader en zijn open minded. Beide zijn zaken die in jouw vocabulaire niet voorkomen.

Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn medische vragen.
Molly
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 18:32:

[...]

Van mij mag er idd een slotje op.

Voor de goede orde wel nog twee dingen:

- Al mijn 376 topics behoren tot de top 5% meest gelezen topics, dus zo overbodig zijn ze niet.

- Ik wilde nooit forummer van de maand worden, daar ben ik altijd heel expliciet over geweest.'Behoren tot de top 5' OF 'Behoren tot de 5% meest gelezen'. Kan niet beiden in één zin.
Molly
Goedenavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven