Dat klopt, ik loop 2x in de week. Dinsdags met de loopgroep en in het weekend een duurloop of een wedstrijd. Wil dit jaar een halve marathon gaan lopen.
Even nog een update, als alles meezit, start het event om 14.00 uur en waarschijnlijk komen de drop-items uit alle gewassen, dus ik zet er voor alle zekerheid vanavond maar vast lange gewassen in, dan begin ik meteen goed, als het wel zo is....
Ik las op de fansite, dat er misschien binnenkort een bloemisterij bij de ambachten komt en dat er daarom zoveel bloemen bijkomen, dat lijkt me echt zooo gaafff!!!
Nou, kom maar op met dat event! Er zitten nog pompoenen in de grond, die zijn precies om 2 uur klaar. Dan plant ik de bloempjes die we krijgen op grote velden terwijl ik de resterende plekken ombouw naar kleine veldjes.
Ik zit nog te twijfelen over mijn wac. Zondag kan ik in de avond pas op mijn boerderij. Ik denk dat ik hem dan maandag pas ga gebruiken anders kost het me wel erg veel ppj voor niets.
Het zou echt leuk zijn als je bloemist kon worden!! Het viel me
ook al op dat we steeds bloem-events hadden. Spannend!
En Dreamer, nu weet je zeker dat er hier iemand van farmarama meeleest hahaha!
yep! 2 minuten voordat het event (als het goed is) begint kan ik mijn grote gewassen (rode kool en 1 veld knoflook) binnen halen dus als de drop items uit alles komen heb ik een leuk begin.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 maart 2012 @ 13:43:
yep! 2 minuten voordat het event (als het goed is) begint kan ik mijn grote gewassen (rode kool en 1 veld knoflook) binnen halen dus als de drop items uit alles komen heb ik een leuk begin.
Morgen weer goedkoop knechten kopen ideaal!
Dat is wel fijn nieuws van die knechten.
Ik was al druk met oogsten en opeens dacht ik, ik moet nog even wachten tot het event begint.
Rose, je moet zoveel mogelijk lelietjes van dale en seringen laten groeien want die moet je inleveren. Voor de paprikaslingers die uit de grond komen maakt het niet uit welke gewassen je plant. Langere gewassen is altijd meer kans op dropitems.
Ik heb na F5 wel de optie chocoladesaus geven nu, maar de saus die ik al had gekregen is er (nog?) niet.Dat is dus toch een bug, er wordt aan gewerkt hoor ik net......