Wie speelt er ook famarama?
vrijdag 9 maart 2012 om 16:07
De tweede lading zit erin. Deze keer alleen maar water, scheelt ook weer een uur.
Ik wil pas vanavond kleine veldjes gaan maken en dan moregn de knechten inzetten. Ik heb het helemaal uitgedacht, om overal zoveel mogelijk gebruik van te maken. De paprikaslingers had ik de tweede keer maar twee van. Niet echt veel dus.
Ik wil pas vanavond kleine veldjes gaan maken en dan moregn de knechten inzetten. Ik heb het helemaal uitgedacht, om overal zoveel mogelijk gebruik van te maken. De paprikaslingers had ik de tweede keer maar twee van. Niet echt veel dus.
vrijdag 9 maart 2012 om 17:40
Hier ook alles gereed aan het maken. Heb de WAC en 10 pompoenjam al in de strijd gegooid. Als er een beestje klaar is ruil ik die om voor 4 kleine veldjes, zet er uien in zolang ik nog niet genoeg seringen en lelietjes van dale heb. Die uien heb ik nodig voor de quest.
Heeft er nog iemand een buur nodig, volgens mij heb ik nog ruimte.
Heeft er nog iemand een buur nodig, volgens mij heb ik nog ruimte.
vrijdag 9 maart 2012 om 17:49
vrijdag 9 maart 2012 om 17:54
Was vanmiddag niet thuis, dus de eerste 2x 10 bloemen staan er net in. Had pompoenen staan en heb dus best veel choco-saus gehad. Geen problemen bij mij met de saus.
Heeft iemand van jullie al uitgerekend hoeveel keer je moet oogsten om het event te 'halen'?
Bibianne, helaas geen plaats voor nieuwe buren momenteel. Zijn allemaal fanatiekelingen, net als ik. Zie nog niets roods. Trouwens net geleveld naar level 59.
Heeft iemand van jullie al uitgerekend hoeveel keer je moet oogsten om het event te 'halen'?
Bibianne, helaas geen plaats voor nieuwe buren momenteel. Zijn allemaal fanatiekelingen, net als ik. Zie nog niets roods. Trouwens net geleveld naar level 59.
vrijdag 9 maart 2012 om 18:19
De vorige keer toen ik hier had neer gezet hoe vaak je per dag moest oogsten heb ik iemand ontmoedigt, die had er al gelijk geen zin meer in
Maar als ik het nu bekijk stelt het niks voor, of ik moet iets vreselijk fout doen.
Je hebt in totaal 22000 bloementjes nodig, als ik alles vol heb met kleine veldjes heb ik bijna 2000 oogst per keer. Dan zou ik 11 keer moeten oogsten om alles klaar te hebben ???
Is 2x per dag ????
Maar als ik het nu bekijk stelt het niks voor, of ik moet iets vreselijk fout doen.
Je hebt in totaal 22000 bloementjes nodig, als ik alles vol heb met kleine veldjes heb ik bijna 2000 oogst per keer. Dan zou ik 11 keer moeten oogsten om alles klaar te hebben ???
Is 2x per dag ????
vrijdag 9 maart 2012 om 18:32
Bibi, nu maak je vast een heleboel boerinnetjes blij,....mij ook, want ik had nog helemaal niet gekeken , hoeveel we moeten inleveren
Als het een beetje meezit met de plantjes, dan zou ik nog geen slingers inleveren, want hoe meer plantjes jij hebt ingeleverd, hoe hoger de EP's en BD uitbetalingen worden, gewoon even vasthouden, die slingers......
Als het een beetje meezit met de plantjes, dan zou ik nog geen slingers inleveren, want hoe meer plantjes jij hebt ingeleverd, hoe hoger de EP's en BD uitbetalingen worden, gewoon even vasthouden, die slingers......
vrijdag 9 maart 2012 om 18:57
Hey Bibi, ik heb een buur in het rood. Waarschijnlijk de laatse voorlopig, de rest is er altijd haha. Wat is je naam? Of heb ik jou al als buur?? (Zou wel erg zijn schaam schaam.)
Mijn plantjes zitten er weer in. Helaas moet ik net een kwartiertje voordat ze klaar zijn weg!
Weet iemand of en hoe ik farmerama op mijn mobiel kan spelen? Dat zou dit event erg ten goede komen, haha.
Mijn plantjes zitten er weer in. Helaas moet ik net een kwartiertje voordat ze klaar zijn weg!
Weet iemand of en hoe ik farmerama op mijn mobiel kan spelen? Dat zou dit event erg ten goede komen, haha.
vrijdag 9 maart 2012 om 18:58
vrijdag 9 maart 2012 om 19:06
vrijdag 9 maart 2012 om 19:13
vrijdag 9 maart 2012 om 19:47
vrijdag 9 maart 2012 om 20:37
Azur, als jij je bloemetjes inlevert, kom je steeds een vakje hoger, waardoor je meer EP's krijgt voor je slingers, bij het eerste vakje, krijg je 12 EP's voor iedere slinger, die je inlevert, maar als jij al je vakjes van de lelietjes vol hebt, en je levert dan je slingers in, dan krijg je 100 EP's voor iedere slinger,maakt deze uitleg het zo een beetje duidelijker????