schaamhaar
maandag 12 maart 2012 om 11:12
quote:secondhandsuus schreef op 12 maart 2012 @ 11:07:
Ik verf t mijne, altijd in verschillende kleuren...
Dan scheer ik het helemaal af, bewaar de haren in een glazen potje, en ik moet zeggen, juist door al die kleurtjes staat het heel decoratief in de woonkamer naast de tv...
wat een leuk creatief idee...en met kerst kan het als engelenhaar de boom in?
Enniewee ontopic...Ik doe er 's avonds krulspelden in, dan heb ik de volgende dag een mooie krul.
Ik verf t mijne, altijd in verschillende kleuren...
Dan scheer ik het helemaal af, bewaar de haren in een glazen potje, en ik moet zeggen, juist door al die kleurtjes staat het heel decoratief in de woonkamer naast de tv...
Enniewee ontopic...Ik doe er 's avonds krulspelden in, dan heb ik de volgende dag een mooie krul.
maandag 12 maart 2012 om 11:14
quote:Starshine schreef op 12 maart 2012 @ 11:12:
[...]
Potverdorie starshine, wat een geniaal en lumineus idee! Dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb!
Zou heul mooi staan bij de gekleurde ballen van mijn man!
[...]
Potverdorie starshine, wat een geniaal en lumineus idee! Dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb!
Zou heul mooi staan bij de gekleurde ballen van mijn man!
maandag 12 maart 2012 om 11:16
maandag 12 maart 2012 om 11:17
Dat laten we hier in huis groeien tot het maximale. Daarna trekken we de hele boel er haar voor haar uit want iets beters hebben we toch niet te doen dus dan zijn we lekker lang bezig. Dan pakken we een hele grote zelfgebreide zak en daar stoppen we het dan in . En als die helemaal vol zit dan naaien we die dicht zetten we het op marktplaats te koop als poef. En je wilt niet weten hoeveel zelf gebreide poefen gevuld met eigen gekweekt schaamhaar we al wel niet verkocht hebben.Ik ben al zowat miljonair.
maandag 12 maart 2012 om 11:19
quote:Angela76 schreef op 12 maart 2012 @ 11:17:
Gekleurde ballen? Hoe doet 'ie dat??
Nou die heeft ie al van heul vroegah... Zijn dus antieke ballen...
En ik heb laatst ook nog echt antieke lampjes gekocht...
Vind trouwens het idee van de poef vullen, ook geniaal...
Gekleurde ballen? Hoe doet 'ie dat??
Vind trouwens het idee van de poef vullen, ook geniaal...
anoniem_143193 wijzigde dit bericht op 12-03-2012 11:20
Reden: Taalvoutjus
Reden: Taalvoutjus
% gewijzigd
maandag 12 maart 2012 om 11:30
quote:secondhandsuus schreef op 12 maart 2012 @ 11:19:
[...]
...
leuk zeg...dus ballen van zijn opa en zijn vader, wauw.
En waren ze al gekleurd of hebben jullie dat zelf gedaan? Sorry voor de vele vragen (de lente staat nota bene voor de deur end an heb ik het over kerstballen, hihi), maar ik wordt er helemaal enthousiast van. Mijn schoonvader leeft dan nog wel, maar we zouden graag zijn ballen voor in de boom willen hebben.
[...]
...
leuk zeg...dus ballen van zijn opa en zijn vader, wauw.
En waren ze al gekleurd of hebben jullie dat zelf gedaan? Sorry voor de vele vragen (de lente staat nota bene voor de deur end an heb ik het over kerstballen, hihi), maar ik wordt er helemaal enthousiast van. Mijn schoonvader leeft dan nog wel, maar we zouden graag zijn ballen voor in de boom willen hebben.
maandag 12 maart 2012 om 11:49
Ten 1e; Hoe weet jij nou dat dit een man is?
Ten 2e; als ik me zou willen afrukken, bijvoorbeeld, zocht ik wel n leuk filmpje op!
En niet op n forum deze vraag stellen.. Mannen zijn visueel ingesteld, lijkt me lastig geil worden van dit topic!
Oehhhhh ze heeft t in een driehoekje geschoren mmmmmmm ja lekker!!
Come on zeg...
Ten 2e; als ik me zou willen afrukken, bijvoorbeeld, zocht ik wel n leuk filmpje op!
En niet op n forum deze vraag stellen.. Mannen zijn visueel ingesteld, lijkt me lastig geil worden van dit topic!
Oehhhhh ze heeft t in een driehoekje geschoren mmmmmmm ja lekker!!
Come on zeg...