Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
Eens. Zeer flexibel. Ik denk dat je niet durft.
quote:Donkeyshot schreef op 12 maart 2012 @ 19:18:

[...]

Niet té jong aub. Dan zijn ze vaak nogal lastig en zeurderig. Gemaskeerde onzekerheid vermoed ik. Zo vanaf pakweg 30 jaar worden vrouwen veel leuker in de omgang. Dan zitten ze lekkerder in hun vel ofzo.

(en dan snap ik wat beter waar ze het over hebben)

Fiorah, niets ten nadele van jou.. Gezien mijn leeftijd, begrijp je mijn applaus vast wel
quote:merano schreef op 12 maart 2012 @ 17:32:

[...]

Jong blaadje tegen Amand:

Opa vertel nog eens, wie was Abe Lenstra ook alweer ?
Goed nieuws Amand !! Ik heb nog een liedje gevonden van die twee Lekkere Jonge Blaadjes uit Nashville. Ze lijken gewillig genoeg maar ze willen ook graag maagd blijven als ik het goed begrijp.

Enfin, oordeel zelf maar
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Haha, volgens mij is Amand van schrik onder de bank gekropen nu er twee jonge blaadjes serieuze plannen met hem hebben
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Sja. Zou hij die pretverhogende pillen nog niet ontvangen hebben denk je ? Twee jonge blaadjes met serieuze plannen ... meneer zal vol aan de bak moeten
Pompiedompiedom eh druk geen tijd eh dinges
quote:noppies schreef op 12 maart 2012 @ 19:51:

[...]

Fiorah, niets ten nadele van jou.. Gezien mijn leeftijd, begrijp je mijn applaus vast wel

Ha, ik was echt wel beledigd. Maar niet door jou hoor, het is altijd leuk om te horen dat je leuk bent.

En voordat de misverstanden de wereld inkomen: wij (of in ieder geval ik) bieden ons niet per definitie aan aan Amand. Wij bieden aan om hem te helpen met zijn zoektocht naar een LJB en hem te trainen in het tot een succes maken daarvan, dat is iets heel anders.
quote:Fiorah schreef op 13 maart 2012 @ 11:23:

[...]

En voordat de misverstanden de wereld inkomen: wij (of in ieder geval ik) bieden ons niet per definitie aan aan Amand. Wij bieden aan om hem te helpen met zijn zoektocht naar een LJB en hem te trainen in het tot een succes maken daarvan, dat is iets heel anders.Daar was in mijn beleving ook geen misverstand over hoor.
quote:amand1969 schreef op 13 maart 2012 @ 11:33:

[...]

Daar was in mijn beleving ook geen misverstand over hoor.Honey 's what's in Molly's pants

Honi soit qui mal y pense
en dank je wel Donkeyshot...
quote:molly_bolt schreef op 13 maart 2012 @ 15:43:

en dank je wel Donkeyshot... anytime sweetpants heart !!
.
Ach, is toch een beetje gekkigheid?

Persoonlijk vind ik het leuker iemand IRL te ontmoeten. Online kunnen die Amand en Donkeyshot aardig bijdehand de hoek om komen, maar dan sit je straks in een kroeg en heb je geen gespreksstof om zin te maken.
quote:molly_bolt schreef op 13 maart 2012 @ 19:15:

Ach, is toch een beetje gekkigheid?

Persoonlijk vind ik het leuker iemand IRL te ontmoeten. Online kunnen die Amand en Donkeyshot aardig bijdehand de hoek om komen, maar dan sit je straks in een kroeg en heb je geen gespreksstof om zin te maken.Het is niet dat ik geen gesprek gaande kan houden, maar ik stink uit m'n bek dat wil je niet weten :puke:
.
.
quote:noppies schreef op 13 maart 2012 @ 21:41:

[...]

Maar je hebt wel een punt. Hij krabbelt niet voor niets een beetje terug .Ohhhh, je weet donders goed dat ik dit niet onbeantwoordt kan laten hè!
quote:noppies schreef op 13 maart 2012 @ 21:42:

[...]

Is dat niet weg te spoelen met whiskey?Jij bent goehoed
.
Noppies, ik wil ons graag inschrijven bij de KvK. Vind je dat goed? Dan kan ik de cursus 'omgaan met ontwijkend gedrag van deelnemers' op naam van het bedrijf gaan volgen.
De curus 'omgaan met teleurstellingen' is helaas komen te vervallen
quote:Fiorah schreef op 13 maart 2012 @ 23:17:

Noppies, ik wil ons graag inschrijven bij de KvK. Vind je dat goed? Dan kan ik de cursus 'omgaan met ontwijkend gedrag van deelnemers' op naam van het bedrijf gaan volgen.Oei. De cursusleiders willen zich nog bijscholen op kosten van de zaak. Houden jullie er wel rekening mee dat het bedrijf nog maar een client heeft ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

.
Ik denk dat jullie een gat in de markt hebben gevonden ladies. Jullie cursus zal heel snel vol stromen denk ik zo maar. En jullie hebben natuurlijk al meteen een ge-wel-dige ambassadeur aan Amand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven