ochtendmensen verzamelen
vrijdag 16 maart 2012 om 06:45
quote:SeptemberGirl schreef op 16 maart 2012 @ 06:37:
Geen idee, ik zou ook zo graag een ochtendmens zijn. Wat lijkt me dat fijn.
eehhh je bent wel wakker of is dat het helse apparaat wat zich wekker noemt??
hihi flip dat heb ik ook erg vaak, irri he!
ja idd. je hebt nog wel erg veel aan je dag...
(ik iets minder, ben chronisch moe, dat zet in de middag in dus
dan moet ik rustig aan doen op een gegeven moment)
Geen idee, ik zou ook zo graag een ochtendmens zijn. Wat lijkt me dat fijn.
eehhh je bent wel wakker of is dat het helse apparaat wat zich wekker noemt??
hihi flip dat heb ik ook erg vaak, irri he!
ja idd. je hebt nog wel erg veel aan je dag...
(ik iets minder, ben chronisch moe, dat zet in de middag in dus
dan moet ik rustig aan doen op een gegeven moment)
vrijdag 16 maart 2012 om 06:45
vrijdag 16 maart 2012 om 07:31
geen ochtendmens ik zoek van alles dat gewoon op z,n eigen plaats ligt.ik wil eerst een stukje rust en niet direct gepraat om me heen.
TO kan wel opschieten met m,n man hij is elke dag uit zichzelf om 1/5 a 5 uur wakker,in de hoogzomer wel om 4 uur,vreselijk toch.
TO kan wel opschieten met m,n man hij is elke dag uit zichzelf om 1/5 a 5 uur wakker,in de hoogzomer wel om 4 uur,vreselijk toch.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
vrijdag 16 maart 2012 om 07:46
quote:dapperedoda schreef op 16 maart 2012 @ 07:29:
Zolang ik niet gestoord word in mijn ochtendritueel door al te bijdehante opmerkingen van mensen in mijn buurt, ben ik ook een ochtendmens.
hihihi dit heb ik ook...
geen ochtendhumeur, wil gewoon geen gezeik aan mijn kop
jamaenz: hihi dat zijn wel heel erg onchristelijke tijden... zo erg is het ook weer niet.
ik vind het ook wel lastig dat ik niet zo goed op kan blijven, maar van de andere kant vind ik mijn bedje savonds zo lekker dat ik het ook weer geen drama vind.
Zolang ik niet gestoord word in mijn ochtendritueel door al te bijdehante opmerkingen van mensen in mijn buurt, ben ik ook een ochtendmens.
hihihi dit heb ik ook...
geen ochtendhumeur, wil gewoon geen gezeik aan mijn kop
jamaenz: hihi dat zijn wel heel erg onchristelijke tijden... zo erg is het ook weer niet.
ik vind het ook wel lastig dat ik niet zo goed op kan blijven, maar van de andere kant vind ik mijn bedje savonds zo lekker dat ik het ook weer geen drama vind.
vrijdag 16 maart 2012 om 07:59
quote:ik vind het ook wel lastig dat ik niet zo goed op kan blijven
Ik vind nachtelijke uren niet echt toegevoegde waarde hebben. Geniet liever van de uren dat het licht is buiten.
En het uitgaansleven is aan mij toch niet besteed. Kon me daar als puber al nooit toe zetten als vrienden om 23 uur wilden gaan stappen, dat zijn geen tijden meer voor mij, dan wil ik gewoon nog lekker even met 'n dvdtje op de bank hangen en/of m'n bedje in.
Ik vind nachtelijke uren niet echt toegevoegde waarde hebben. Geniet liever van de uren dat het licht is buiten.
En het uitgaansleven is aan mij toch niet besteed. Kon me daar als puber al nooit toe zetten als vrienden om 23 uur wilden gaan stappen, dat zijn geen tijden meer voor mij, dan wil ik gewoon nog lekker even met 'n dvdtje op de bank hangen en/of m'n bedje in.
vrijdag 16 maart 2012 om 07:59
Hier nog een, de wekker gaat om 6 uur, die doe ik uit, blijf nog twee minuten liggen en dan er uit. En dan ben ik wakker. Klaarwakker.
Een nadeel vind ik dat ik in het weekend ook zo achtelijk vroeg wakker ben. Dan wil ik eigenlijk best nog wel een uurtje slapen maar dan ga ik er toch maar uit, koffie halen en dan met laptop en katten in bed forummen en gamen. Heel af en toe ga ik dan toch wel weer even liggen, dan slaap ik nog een uurtje en dan ben ik echt klaar- en klaarwakker. Dan ga ik er toch echt uit, ook omdat ik dan meestal verrek van de rugpijn door het lange liggen.
's Avonds in het weekend wil ik dan wel eigenlijk ook graag vroeg naar bed maar dat doe ik dan maar niet. Dan voel ik me helemaal een bejaarde. Maar het liefste ging ik dan ook gewoon om half 11 naar bed.
Een nadeel vind ik dat ik in het weekend ook zo achtelijk vroeg wakker ben. Dan wil ik eigenlijk best nog wel een uurtje slapen maar dan ga ik er toch maar uit, koffie halen en dan met laptop en katten in bed forummen en gamen. Heel af en toe ga ik dan toch wel weer even liggen, dan slaap ik nog een uurtje en dan ben ik echt klaar- en klaarwakker. Dan ga ik er toch echt uit, ook omdat ik dan meestal verrek van de rugpijn door het lange liggen.
's Avonds in het weekend wil ik dan wel eigenlijk ook graag vroeg naar bed maar dat doe ik dan maar niet. Dan voel ik me helemaal een bejaarde. Maar het liefste ging ik dan ook gewoon om half 11 naar bed.
vrijdag 16 maart 2012 om 08:00
quote:yvonjaspers schreef op 16 maart 2012 @ 07:57:
Nu pas? Ik begin meestal tussen half 7 en 7 uur met werken, heerlijk! Voordeel is dat het dan nog lekker rustig is en dat ik dan ook weer op tijd naar huis kan.
ben jij de echte yvon jaspers?
herinner je je hans en anneke nog uit de 1e serie van boer zkt vrouw?
dat zijn kennissen van mij en ze zijn nog steeds happy met elkaar!
Nu pas? Ik begin meestal tussen half 7 en 7 uur met werken, heerlijk! Voordeel is dat het dan nog lekker rustig is en dat ik dan ook weer op tijd naar huis kan.
ben jij de echte yvon jaspers?
herinner je je hans en anneke nog uit de 1e serie van boer zkt vrouw?
dat zijn kennissen van mij en ze zijn nog steeds happy met elkaar!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.