ochtendmensen verzamelen

16-03-2012 06:34 70 berichten
kan iemand mij vertellen wat het voordeel is hiervan ??

kon erop wachten, want was gister erg moe. probeerde wakker te blijven, maar lukte echt niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen idee haha
Internagelaktisch
Geen idee, ik zou ook zo graag een ochtendmens zijn. Wat lijkt me dat fijn.
Voordeel waarvan? Of zie ik een post over het hoofd?
Het voordeel? Dat je fris opstaat. Uitgerust bent en een heerlijke lange dag voor je hebt. De vogels fluiten. Bakkie koffie erbij. Heerlijk!
Je hebt tenminste wat aan je dag als je vroeg wakker bent.
Ik vind het wel lekker om een ochtendmens te zijn nu ik kinderen heb. Ik vind het bijna nooit erg om mijn bed zo vroeg uit te moeten door hen. Aan de andere kant mag ik soms uitslapen en dan ben ik toch al om half 7 op....zucht.
quote:SeptemberGirl schreef op 16 maart 2012 @ 06:37:

Geen idee, ik zou ook zo graag een ochtendmens zijn. Wat lijkt me dat fijn.

eehhh je bent wel wakker of is dat het helse apparaat wat zich wekker noemt??

hihi flip dat heb ik ook erg vaak, irri he!

ja idd. je hebt nog wel erg veel aan je dag...

(ik iets minder, ben chronisch moe, dat zet in de middag in dus

dan moet ik rustig aan doen op een gegeven moment)
Ik ben de laatste tijd door school en stage onwijs moe dus slaap elke avond om 9uur al ofzo haha.

Daarom ben ik ook elke dag al ruim voor de wekker mn bed uit.. Nu ook al een half uur op en de wekker gaat om 7..

Lekker lang douchen en goed ontbijten is wel fijn :D
Internagelaktisch
ik ben geen ochtend mens
Zolang ik niet gestoord word in mijn ochtendritueel door al te bijdehante opmerkingen van mensen in mijn buurt, ben ik ook een ochtendmens.
Ik ben geen ochtendmens, ik heb kleine kinderen.

(iemand mn wekker kopen?)
geen ochtendmens ik zoek van alles dat gewoon op z,n eigen plaats ligt.ik wil eerst een stukje rust en niet direct gepraat om me heen.

TO kan wel opschieten met m,n man hij is elke dag uit zichzelf om 1/5 a 5 uur wakker,in de hoogzomer wel om 4 uur,vreselijk toch.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik ben ook een ochtendmens. Zelfs op mijn vrije dag (vandaag) ben ik uiterlijk om half zeven wakker. Vooral in de zomer is dat heerlijk!
hier ook een ochtend mens. vind het overdag vaak wel fijn want als andere mensen in het weekend eindelijk wakker worden heb ik al van alles gedaan en geregeld :-) groot nadeel vind ik dat ik het niet trek om 's avonds lang op te blijven.
quote:dapperedoda schreef op 16 maart 2012 @ 07:29:

Zolang ik niet gestoord word in mijn ochtendritueel door al te bijdehante opmerkingen van mensen in mijn buurt, ben ik ook een ochtendmens.

hihihi dit heb ik ook...

geen ochtendhumeur, wil gewoon geen gezeik aan mijn kop

jamaenz: hihi dat zijn wel heel erg onchristelijke tijden... zo erg is het ook weer niet.

ik vind het ook wel lastig dat ik niet zo goed op kan blijven, maar van de andere kant vind ik mijn bedje savonds zo lekker dat ik het ook weer geen drama vind.
Ik ben ook geen ochtendmens maar ben al op mijn stage en al bijna een uur onderweg geweest.. pfffff..
Nu pas? Ik begin meestal tussen half 7 en 7 uur met werken, heerlijk! Voordeel is dat het dan nog lekker rustig is en dat ik dan ook weer op tijd naar huis kan.
Ben ook geen ochtendmens, maar voor mijn werk moet ik er wel elke dag om half zes uit... Bah!
quote:ik vind het ook wel lastig dat ik niet zo goed op kan blijven

Ik vind nachtelijke uren niet echt toegevoegde waarde hebben. Geniet liever van de uren dat het licht is buiten.

En het uitgaansleven is aan mij toch niet besteed. Kon me daar als puber al nooit toe zetten als vrienden om 23 uur wilden gaan stappen, dat zijn geen tijden meer voor mij, dan wil ik gewoon nog lekker even met 'n dvdtje op de bank hangen en/of m'n bedje in.
Hier nog een, de wekker gaat om 6 uur, die doe ik uit, blijf nog twee minuten liggen en dan er uit. En dan ben ik wakker. Klaarwakker.

Een nadeel vind ik dat ik in het weekend ook zo achtelijk vroeg wakker ben. Dan wil ik eigenlijk best nog wel een uurtje slapen maar dan ga ik er toch maar uit, koffie halen en dan met laptop en katten in bed forummen en gamen. Heel af en toe ga ik dan toch wel weer even liggen, dan slaap ik nog een uurtje en dan ben ik echt klaar- en klaarwakker. Dan ga ik er toch echt uit, ook omdat ik dan meestal verrek van de rugpijn door het lange liggen.

's Avonds in het weekend wil ik dan wel eigenlijk ook graag vroeg naar bed maar dat doe ik dan maar niet. Dan voel ik me helemaal een bejaarde. Maar het liefste ging ik dan ook gewoon om half 11 naar bed.
quote:yvonjaspers schreef op 16 maart 2012 @ 07:57:

Nu pas? Ik begin meestal tussen half 7 en 7 uur met werken, heerlijk! Voordeel is dat het dan nog lekker rustig is en dat ik dan ook weer op tijd naar huis kan.

ben jij de echte yvon jaspers?

herinner je je hans en anneke nog uit de 1e serie van boer zkt vrouw?

dat zijn kennissen van mij en ze zijn nog steeds happy met elkaar!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik heb een ochtend-mens-man en een ochtend-mens-kind.

Ik heb Ook nog een avond-mens-kind.

We zijn verdeeld hier in huis.
quote:elninjoo schreef op 16 maart 2012 @ 06:39:

Je hebt tenminste wat aan je dag als je vroeg wakker bent.

Eensch.

Ik heb alle honden al gedaan, ontbeten, gedouched. Paarden gemest en straks aan de boodschappen. Vanmiddag in het zonnetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven