geheugenkaart

17-03-2012 15:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister de Sony Cyber-shot DSW-W620 gekocht bij Appie Heijn. Vandaag alles doorlezen en in me opnemen, maar kan geheugenkaartje niet vinden bij het toestel.

Weet iemand of dit niet standaard wordt meegeleverd ?

Leek op dit gebied en na telefonische info A.H. kom ik niet verder.....wie heeft voor het antwoord.....
Aan de bonus aanbieding te zien is het alleen de camera. Van een paar euro tot een tientje heb je al een leuk geheugenkaartje met genoeg opslag. Even langs de lokale Dixons of zo
quote:cindy18 schreef op 17 maart 2012 @ 15:59:

Gister de Sony Cyber-shot DSW-W620 gekocht bij Appie Heijn. Vandaag alles doorlezen en in me opnemen, maar kan geheugenkaartje niet vinden bij het toestel.

Weet iemand of dit niet standaard wordt meegeleverd ?

Leek op dit gebied en na telefonische info A.H. kom ik niet verder.....wie heeft voor het antwoord.....Het filiaal waar je dat apparaat gekocht hebt, of zeg ik dan iets heel geks!?
Je moet even zelf een geheugenkaartje kopen, ik heb hem hier ook liggen, maar ga zelf even bij V & D prijzencircus een 16 Gb geheugenkaart voor 15 euro halen donderdag..

Ik heb hem gekocht met inleveren van airmiles en ik had nog een 10% kortingsbon liggen.

Het is trouwens een mooi toestel voor die prijs!
Oh, ik was even naar de buren gegaan ( mediamarkt) om te kijken wat voor toestel het was, en wat voor mogelijkheden er mee waren voor ik het bij de AH ging halen.
Extra aanvulling, ah heeft zelf ook geheugenkaartjes te koop,4 Gb voor 11 euro.
wat handig is om even naar de snelheid te kijken. Het zijn dan relatief kleine foto's vergeleken bij een dslr, maar zelfs met zo'n compact camera kan je snelheid winnen tussen foto's of bepaalde panorama functies, waar snel meerdere foto's genomen worden. Ik heb geen idee wat voor kaartje ze bij de AH verkopen, maar ze zijn niet altijd even snel.
De gemiddelde foto is rond de 5 mb ( ook even gekeken er naar)

Voor een huis tuin en keuken gebruik van toestel zijn deze kaartjes snel genoeg.

De high speed kaarten zijn een stuk duurder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven