geheugenkaart
zaterdag 17 maart 2012 om 15:59
Gister de Sony Cyber-shot DSW-W620 gekocht bij Appie Heijn. Vandaag alles doorlezen en in me opnemen, maar kan geheugenkaartje niet vinden bij het toestel.
Weet iemand of dit niet standaard wordt meegeleverd ?
Leek op dit gebied en na telefonische info A.H. kom ik niet verder.....wie heeft voor het antwoord.....
Leek op dit gebied en na telefonische info A.H. kom ik niet verder.....wie heeft voor het antwoord.....
zaterdag 17 maart 2012 om 16:06
quote:cindy18 schreef op 17 maart 2012 @ 15:59:
Gister de Sony Cyber-shot DSW-W620 gekocht bij Appie Heijn. Vandaag alles doorlezen en in me opnemen, maar kan geheugenkaartje niet vinden bij het toestel.
Leek op dit gebied en na telefonische info A.H. kom ik niet verder.....wie heeft voor het antwoord.....Het filiaal waar je dat apparaat gekocht hebt, of zeg ik dan iets heel geks!?
Leek op dit gebied en na telefonische info A.H. kom ik niet verder.....wie heeft voor het antwoord.....Het filiaal waar je dat apparaat gekocht hebt, of zeg ik dan iets heel geks!?
zaterdag 17 maart 2012 om 16:08
Je moet even zelf een geheugenkaartje kopen, ik heb hem hier ook liggen, maar ga zelf even bij V & D prijzencircus een 16 Gb geheugenkaart voor 15 euro halen donderdag..
Ik heb hem gekocht met inleveren van airmiles en ik had nog een 10% kortingsbon liggen.
Het is trouwens een mooi toestel voor die prijs!
Ik heb hem gekocht met inleveren van airmiles en ik had nog een 10% kortingsbon liggen.
Het is trouwens een mooi toestel voor die prijs!
zaterdag 17 maart 2012 om 16:28
wat handig is om even naar de snelheid te kijken. Het zijn dan relatief kleine foto's vergeleken bij een dslr, maar zelfs met zo'n compact camera kan je snelheid winnen tussen foto's of bepaalde panorama functies, waar snel meerdere foto's genomen worden. Ik heb geen idee wat voor kaartje ze bij de AH verkopen, maar ze zijn niet altijd even snel.