Facebookvraagje

18-03-2012 00:16 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben relatief nieuw op facebook en ik heb een vraagje aan de kenners. Ik heb ongeveer een uur geleden een video geplaatst op mijn prikbord. Nu zie ik die video nog steeds niet in het nieuwsoverzicht staan (wat je te zien krijgt als je facebook opent). Hij staat wel op mijn prikbord. Inmiddels zie ik volgens mij al statusupdates van andere vrienden staan van een later tijdstip :(

Weet iemand misschien hoe dit kan of wat ik verkeerd heb gedaan? Ik vind het (uiteraard) leuker als de video ook in het nieuwsoverzicht staat, anders ziet niemand hem, behalve dan degenen die toevallig op mijn prikbordpagina kijken.

Alvast bedankt!
ja je kan hem ook delen op via youtube zet je hem op youtube en dan delen dan doet ie het wel ik merk het ook steeds of je moet hem delen dat zou misschien kunnen
haha delen via facebook is ingewkkeld met al die nieuwe dingen en al die links tussen al die sites
Volgens mij komen je eigen postings op je prikbord niet in het nieuwsoverzicht?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:wieisdedraak schreef op 18 maart 2012 @ 00:18:

haha delen via facebook is ingewkkeld met al die nieuwe dingen en al die links tussen al die sitesDombo
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar eerder heb ik wel foto's geplaatst en die verschenen wel in het nieuwsoverzicht, dat is toch raar. En een paar dagen gelden stond er een filmpje van een vriendin van mij in het nieuwsoverzicht..
wacht ik probee rhet ik ken die namen niet maar doe het elke dag.

je moet hem delen me iemand of als favoriet markeren dan deel je hem volgens mij. hij deeld niet wat je upload maar wat je leuk vind en dat soort dingen
quote:wieisdedraak schreef op 18 maart 2012 @ 00:20:

wacht ik probee rhet ik ken die namen niet maar doe het elke dag.

je moet hem delen me iemand of als favoriet markeren dan deel je hem volgens mij. hij deeld niet wat je upload maar wat je leuk vind en dat soort dingenaha, dan moet ik hem dus delen? kan dat ook met al je vrienden dan?
Volgens mij komen de dingen die jij post bij jouw prikbord en bij het nieuwsoverzicht van jouw vrienden. Bij jouw eigen nieuwsoverzicht komen alleen de posts van jouw vrienden.
vooral naar draak luisteren en alles op youtube zetten!
dat zou je naam wel eer aan doen..... grapje..... ik heb er geen verstand van sorry
quote:berenopdeweg schreef op 18 maart 2012 @ 00:30:

Volgens mij komen de dingen die jij post bij jouw prikbord en bij het nieuwsoverzicht van jouw vrienden. Bij jouw eigen nieuwsoverzicht komen alleen de posts van jouw vrienden.

Je hebt helemaal gelijk! Vriendlief heeft even in zijn account gekeken en daar staat hij wel bij. Ook wel heel logisch nu ik erover nadenk inderdaad.. maar het verwarrende is dat de fotos die ik upload dus wél ook in mijn eigen nieuwsoverzicht staan.

Nouja, voor nu probleempje opgelost in ieder geval. Thanks voor de reacties, toch wel heel handig zo'n forum!
Oh ja klopt, best vaag is dat! Ik zie alles wat ik plaats namelijk ook op mn eigen facebook, maar af en toe niet.. zonder reden dus! Maar misschien kun je rechtsboven het filmpje bij de instellingen iets doen of zo? Daar denk ik nu pas aan, maar heb het niet geprobeert.
Als je op de startpagina staat op het moment dat je iets erop zet, foto's of iets dergelijks, dan komt het op de startpagina te staan volgens mij en kan iedereen het zien, sta je toevallig op je eigen pagina, dan zien alleen je vrienden of familie het maar.

Maar ik vind het ook verwarrend, ik heb nl een familie aangemaakt waar ik dus dacht prive dingen te kunnen delen, en als ik dan een berichtje intyp vraagt fb aan het einde ...delen?

Maar geeft geen andere mogelijkheid, klik je dan op delen, zie je dus al je prive berichten ineens toch op de startpagina staan.

Klote dus, maar ja, met familie in australie heb je toch fb nodig om contact te houden.
@Toetyfroety: ik heb 2 totaal beschermde facebookgroups. Kan niemand bij en alles wat ik daar in post, is alleen voor de mensen die ik daarvoor heb gemachtigd. Kan prima!
Ik weet niet waarom maar word me post verwijderd, doe het via youtube link je facebook account met youtube. klik op delen bij youtube onder je filmpje staat er een facebook pictogram, klik erop en je video word op jou pagina gezet en bij het nieuws overzicht, zodat iedereen je filmpje kan bekijken.

Of als je perse via facebook wilt doen, zet er een reactie bij, of zeg dat je het leuk vind. dan word je reactie gedeeld plus je filmpje en nu niet verwijderen want de meeste comments hier berusten op niks meer dan onzin.

Ik doe dit al een tijdje, ben zelf een audio/visueel technicus en doe presentaties en dergelijke voor grote bedrijven in Nederland.

Ook hebben ze een help knop op facebook die al je vragen kan beantwoorden.

peaceee
Wellicht kan iemand hier me helpen. Van Facebook word ik niks wijzer. Ik ben 'abonnee' bij een artiest. Krijg dus updates en foto"s te zien. Ik kan alleen niet reageren. Anderen kunnen dat wel. Ik zie geen reactievakje onderaan een update staan, terwijl er wel anderen gereageerd hebben. Ik heb me al een paar keer afgemeld en opnieuw aangemeld, maar het lukt me steeds niet. Weet iemand hier iets op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven