trio
zaterdag 17 maart 2012 om 22:00
zondag 18 maart 2012 om 08:36
@cullt
zou je even laten weten hoe het was. voor de duidelijkheid was dus een MVM, voor ons als m/v stel er een extra an bij. hebben we wel eens vaker gedaan, maar dat was alweer erg lang geleden. en we hebben een gewelsige date gehad, kan niet anders zeggen. ja kan wel, maar wil niet.
hij was sexy, lief, aantrekkelijk, erg gespierd, was onderhoudend en we hebben een hele spannende tijd met hem gehad vannacht!
zou je even laten weten hoe het was. voor de duidelijkheid was dus een MVM, voor ons als m/v stel er een extra an bij. hebben we wel eens vaker gedaan, maar dat was alweer erg lang geleden. en we hebben een gewelsige date gehad, kan niet anders zeggen. ja kan wel, maar wil niet.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
zondag 18 maart 2012 om 15:20
Super! Lijkt me zo spannend! Mijn vriend en ik hebben lang getwijfeld en uiteindelijk besloten: zolang er ook maar enige twijfel is doen we het niet, ook al zouden we het stiekem toch wel willen weten hoe het is ( dan wel MVV). Hoe zijn jullie daar mee omgegaan de eerste keer? Hebben jullie helemaal niet getwijfeld?
zondag 18 maart 2012 om 18:59
maandag 19 maart 2012 om 10:29
nee hoor, getwijfeld hebben we niet. en het is echt belngrijk dat er geen jaloezie is. wij houden diep en intens van elkaar en daar komt niemand tussen. zo een avontuurtje is dan gewoon rg spannend en daarna blijven we samen achter, nagenietend. we hebben een keer een vrouw erbij uitgenodigd en nu een man.....
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
maandag 19 maart 2012 om 20:56
quote:patriciaaaatje schreef op 19 maart 2012 @ 13:23:
Wij zouden er wel een vrouw bij willen maar weten niet zo goed hoe en wie..
Dat probleem hadden wij dus ook! Hoe vind je iemand.
Wij wilden iemand die we absoluut niet kenden, iemand die ik ook aantrekkelijk vind ( ik ben niet echt bi maar kan wel opgewonden worden van vrouwen, echter ben ik behoorlijk kieskeurig) en we wilden niet het idee hebben dat we het met een prostituee deden, of toch wel?
Mmmmmoeilijk
Wij zouden er wel een vrouw bij willen maar weten niet zo goed hoe en wie..
Dat probleem hadden wij dus ook! Hoe vind je iemand.
Wij wilden iemand die we absoluut niet kenden, iemand die ik ook aantrekkelijk vind ( ik ben niet echt bi maar kan wel opgewonden worden van vrouwen, echter ben ik behoorlijk kieskeurig) en we wilden niet het idee hebben dat we het met een prostituee deden, of toch wel?
Mmmmmoeilijk