Tablet waar op letten?

19-03-2012 08:39 68 berichten
Voor zijn verjaardag wil ik mijn partner een tablet kado doen.

Hij wil hem gebruiken om te internetten, te pokeren en wat andere spelletjes. Verder als agenda en wellicht wat administratie?? En het is wel fijn als ie een beetje snel is.

Zelf snap ik niet wat de fun ervan is, volgens mij is een toetsenbord veel makkelijker dan een scherm en ik kan me ook niet voorstellen dat je er makkelijk mee over straat loopt, maar goed het is niet voor mij...

Nu zie ik ik tablets van rond de ¤100, maar ook van rond de ¤ 600.

Is er iemand die mij kan vertellen waar ik op moet letten, ik ben een grote digibeet, ik zoek het liefst een goede prijs/kwaliteit verhouding en met een beetje geluk, een die ook nog in de aanbieding is. Maar ik weet echt niet waar te beginnen.

Vanmiddag zal ik naar een winkel toegaan, maar dan hoop ik er al iets meer over te weten, want op dit moment kan de verkoper mij alles op de mouw spelden en kom ik thuis met een led tv, die ik heb gekocht als tablet
Je hoeft er alleen maar op te letten dat er achterop een appeltje staat
Als je man graag 'n tablet wil zal ie ongetwijfeld zelf wel een merk in gedachten hebben wat ie wil. Zou niet zomaar 'n ander merk nemen wat 'n paar tientjes goedkoper is, maar aan hem vragen welk merk en type hij wil.
quote:Ivetje schreef op 19 maart 2012 @ 08:47:

Je hoeft er alleen maar op te letten dat er achterop een appeltje staat

En dan mag ik zeker geen appels met peren vergelijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van ¤ 100,00 gehad: waardeloos. Slechte internetverbinding en inderdaad: heel moeilijk om erop te typen. Ik heb nu een Samsung Galaxy 10.1 Tab. Geweldig apparaat. Was een aanbieding voor ¤ 399,00. Hij draait dan alleen wel op WIFI. Je kunt ze ook wel krijgen met Wifi en GS (weet niet meer precies hoe het heet ) en dan kan je overal internetten. Die zijn wel duurder en je betaalt natuurlijk ook voor internet via kaartjes of via je abbonnement. Mijn man heeft een Ipad (van zijn werk gekregen ) en die zweert daar weer bij. Moraal: ga voor kwaliteit en niet voor de prijs.

Je hoeft er alleen maar op te letten dat er achterop een appeltje staat Ik hoef geen Ipad hoor. Voor iedere app in hun app store moet je betalen. En Samsung komt kwalitatief net ietsje beter uit de bus. (vandaar al die rechtzaken van Apple )
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2012 @ 08:49:

Als je man graag 'n tablet wil zal ie ongetwijfeld zelf wel een merk in gedachten hebben wat ie wil. Zou niet zomaar 'n ander merk nemen wat 'n paar tientjes goedkoper is, maar aan hem vragen welk merk en type hij wil.Nee ik heb hem nooit over een specifiek merk horen praten, het is gewoon net een groot kind, die graag nieuwe speeltjes heeft. Hij koopt hem niet zelf, omdat we zuinig aan willen doen, maar dit is wel een speciale verjaardag zeg maar, dus ik wil hem graag verrassen.
Ik lees even mee.

Maar ben het eens met Elninjoo, waarschijnlijk weet hij zelf beter wat hij wil en wat hij belangrijk vindt.
Je moet er op letten dat er géén appeltje op staat ..

Nah,, lees dit maar door : Ipad 2

Daar lees je de voors en tegens van de goede tablets wel..

Je hoeft er alleen maar op te letten dat er achterop een appeltje staat Dit dus!
quote:evelynsalt schreef op 19 maart 2012 @ 08:55:

[...]

Ik hoef geen Ipad hoor. Voor iedere app in hun app store moet je betalen. En Samsung komt kwalitatief net ietsje beter uit de bus. (vandaar al die rechtzaken van Apple )Er zijn ook voor apple een shitload aan gratis apps :-) . Maar ik ben zelf een beetje allergisch voor dat gesloten systeem. Ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet met mijn tablet doe. Ik ben erg blij met mijn Galaxy 10.1.
quote:evelynsalt schreef op 19 maart 2012 @ 08:55:

[...]

Ik hoef geen Ipad hoor. Voor iedere app in hun app store moet je betalen. En Samsung komt kwalitatief net ietsje beter uit de bus. (vandaar al die rechtzaken van Apple )Er zijn ook voor apple een shitload aan gratis apps :-) . Maar ik ben zelf een beetje allergisch voor dat gesloten systeem. Ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet met mijn tablet doe. Ik ben erg blij met mijn Galaxy 10.1.
quote:evelynsalt schreef op 19 maart 2012 @ 08:54:

Ik heb er een van ¤ 100,00 gehad: waardeloos. Slechte internetverbinding en inderdaad: heel moeilijk om erop te typen. Ik heb nu een Samsung Galaxy 10.1 Tab. Geweldig apparaat. Was een aanbieding voor ¤ 399,00. Hij draait dan alleen wel op WIFI. Je kunt ze ook wel krijgen met Wifi en GS (weet niet meer precies hoe het heet ) en dan kan je overal internetten. Die zijn wel duurder en je betaalt natuurlijk ook voor internet via kaartjes of via je abbonnement. Mijn man heeft een Ipad (van zijn werk gekregen ) en die zweert daar weer bij. Moraal: ga voor kwaliteit en niet voor de prijs.Domme vraag.... hij kan toch gewoon aangesloten worden op het internet in huis? En voor gebruik buiten heb ik dus een abonnement nodig?
Als jij thuis draadloos internet hebt, dan heb je waarschijnlijk al een wifi router erin zitten en kan je ermee aan de slag. Als je buitenshuis wilt internetten dan kan jij dus alleen internetten op plekken waar wifi aanwezig is (staat vaak wel aangegeven, bijv in de trein, op stations heb je vaak wel wifi hotspots) Sta je echter in de middle of nowhere, dan heb je dus geen bereik en kan je dus niet internetten. Als je een tab hebt met 3-G ondersteuning (dat dus) kan je dus echt overal internetten, maar daar betaal je dan wel voor. En met Wifi niet.
Er zijn een heleboel dingen die je niet kunt met de tablet met dat appeltje er op. Dus het is wel handig om te weten wat je vriend er mee wil.

Maar wat voor tablet je ook kiest, lees altijd de reviews!
quote:eleine schreef op 19 maart 2012 @ 08:58:

[...]

Er zijn ook voor apple een shitload aan gratis apps :-) . Maar ik ben zelf een beetje allergisch voor dat gesloten systeem. Ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet met mijn tablet doe. Ik ben erg blij met mijn Galaxy 10.1.Ik ook!!
Ipad 32 gb (is genoeg geheugen) wifi (3g niet nodig omdat je zo'n tablet toch vooral thuis gebruikt)

Apple is met de iPad nog steeds lichtjaren vóór op alle andere tablets.
Tuurlijk Amand
iPad is gewoon het beste, klaar.

Worden jullie ook zo moe van al die *gaaap* reclames van Samsung Galaxy rommel? Een goed product (iPad) heeft geen reclame nodig.
http://www.hetverschiltus ... en-de-samsung-galaxy-tab/

To, misschien heb je hier wat aan. Uiteraard afhankelijk van je budget he
Apple is prachtig maar ook Apple centen.

Wij hebben hier een Packard Bell en voldoet in onze ogen goed.
Apple is goed in marketing. Hun producten zijn belachelijk duur, de prijs/ kwaliteitsverhouding is totaal scheef. Hun producten zijn goed, ja, maar dezelfde kwaliteit vind je ook goedkoper - alleen dan staat er geen appeltje op...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
De tablets van Packard Bell zijn ook degelijk.
quote:Gamayun schreef op 19 maart 2012 @ 09:41:

Apple is goed in marketing. Hun producten zijn belachelijk duur, de prijs/ kwaliteitsverhouding is totaal scheef. Hun producten zijn goed, ja, maar dezelfde kwaliteit vind je ook goedkoper - alleen dan staat er geen appeltje op...Maar een goed product heeft toch geen reclame nodig??
quote:Gamayun schreef op 19 maart 2012 @ 09:41:

Apple is goed in marketing. Hun producten zijn belachelijk duur, de prijs/ kwaliteitsverhouding is totaal scheef. Hun producten zijn goed, ja, maar dezelfde kwaliteit vind je ook goedkoper - alleen dan staat er geen appeltje op...

Dat zeggen alleen mensen die nog nooit met Apple hebben gewerkt. Apple is zoveel beter, slimmer, makkelijker, fijner om mee te werken.

En de producten zijn niet belangrijk duur, als je bedenkt dat je met bijvoorbeeld een macbook zoveel langer doet als met een windowslaptopje. Goedkoop blijkt duurkoop, na Dell nummer 6. Maar goed, koop vooral de goedkope windows-meuk, wij Apple-gebruikers zwaaien jullie ontspannen toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven