Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
knap van S! A begon gisteren ook weer enorm in zijn kruis te grijpen. Dus toen zei ik: "A, moet je plassen? moet je even op de wc?" ik kreeg "jaa" terug, dus hop op die pot gezet (met kleren aan hoor). Hij zat toch stom te kijken.
Heel veel succes vandaag Rain !!

Hier nog totaal geen zindelijkheids praktijken. Ze gaat bij schoonmoeder wel eens op het potje zitten zegt dan : psssssst en staat weer op. Maar verder boeit het haar nog echt niet om te gaan plassen op een potje
Het is bij s ook nog vooral spel hoor, hoewel ze zich altijd al wel heel bewust is van een poepluier en dan ook vlot verschoontwil worden. Als het echt mooi weer is en ze in haar onderbroek buiten kan lopen, gaan we er echt mee aan de slag.

S drinkt trouwens al wel een tijdje nu uit een gewone beker. De tuit geven we nog wel eens tijdens het spelen.
knappie die S!

Wil met A ook weer de gewone beker oefenen. Had die oefenbeker van Nut.ri.lon gekocht, zag er handig uit. Maar hij zet telkens de rand onder zijn kin. Dan wordt het chaos natuurlijk! maar laatst pakte hij weer een glas of beker ofzo van ons, voor het laatste restje. en dan zet ie wel de rand op zijn lippen.
Drinken uit gewone beker is hier ook nog chaos.

Is leuk om speelgoed in te gooien en om leeg te kiepen. Op kdv kan ze het wel dus ik maak me er geen zorgen om.

Grove motoriek loopt nou eenmaal een beetje achter bij haar en madame heeft ook een zeer sterke eigen wil.
Getoucheerd. 1cm! Én gestript
S heeft het uit een gewone beker drinken vooral heel veel in bad geoefend. Toen dat goed ging, pas beneden geprobeerd. En lang leve de silly billy slab in het begin!
Tja, in het bad oefenen. Dat is hier geen optie. We hebben geluk als we haar gewassen krijgen onder de douche/ in bad
I. zei vanochtend opeens "zus kijk eens, ik drink net als grote mensen!" Eindelijk weer eens, want sinds R. aan de fles is, wil zij ook weer een flesje. Op kdv drinkt ze wel altijd gewoon uit een beker.

Met R. oefen ik ook met de gewone beker, en doet ze best goed.

Hoe laat heeft Rain de afspraak vandaag? Denk aan je meis!
Rain ligt in een ziekenhuisbed in zo'n allercharmanst schort te wachten tot ze wordt gehaald. Planning is nu 13 uur. Dus kan nooit lang meer duren.
toch curretage, rain?
Goh Rain, zat er toch restweefsel? Sterkte...

Wow, wat goed van al die uit bekers drinken kinderen. In bad kan ie het ook wel, maar uit bad is écht nog geen optie. De fles smijt hij ook continu de kamer door, dus ik heb liever niet dat hij dat met een open beker doet. Water drinkt hij uit een rietjesbeker, maar verder krijgt hij nog gewoon de fles. Ik merk dat ik toch best wel van het gemak ben en geen zin heb om steeds met een open beker te oefenen....

Nou Char, het begin is er!
Ik ben er geloof ik ook heel erg makkelijk in... heb echt geen zin om elke keer met een doekje heel de boel schoon te maken. Want M. doet het gewoon expres, is leuk, beker omgooien...
doekje de boel schoonmaken, alas. maar 3x per dag sjaak droge kleren aan trekken: geen zin in. want mijn silly billyz zijn echt niet (meer) waterdicht hoor.
Rain: toch curretage... Sterkte meid!!
Hier rommelt het. Bloeddruk stijgt alweer en harde buiken nemen toe.
S ochtends krijgt ze uit gemak hier nog een fles maar verder gewoon een beker en die kiept ze wel eens om maar dat negeer ik, en dat vindt ze niet fijn, vooral niet als ze zelf dan nat is
M. vindt het reuze grappig. Die komt het liefst dan nog vragen om een doekje om het "schoon" te maken (met als resultaat dat het drinken op de vloer ligt en niet alleen meer op de tafel hahahaa.
FAN! NAAM in je post!!!
Fenks moom !!
Rain, hoe is t gegaan?

j1 drinkt al hele poos alles uit een beker. j2 drinkt de melk nog uit de fles rest uit een gewone beker (tuit wil hij meestal niet) moet nog wel opletten dat hij hem niet te hard achterover gooit maar gaat meestal best aardig.

annika, wat goed van s dat ze al interesse heeft voor t potje

Vandaag begrafenis gehad van buurvrouw kerk zat stampes vol en dat bij een iemand van 76.
Zo, ik ben weer 2 uurtjes thuis. En alles is goed gegaan. Binnenkort nog nacontrole bij gyn en advies is normale menstruatie af te wachten. Daarna mogen wij er weer voor gaan.

Liep allemaal wel beetje uit dus toen ik klaar was en wakker wilde ik wel snel naar huis. Maar ik voelde mij verder goed. Ik heb gegeten, gedronken en onder toeziend oog geplast en toen mocht ik gaan.

Even lekker met s geknuffeld en gegeten en nu lig ik wel lekker op bed. Hopelijk een goede nachtrust en dan morgen weer beetje fit!
Rain, "fijn" dat het een beetje is meegevallen vandaag. Verder nog maar een dikke omdat ik verder ook niet zo goed weet wat ik moet zeggen.

Mariss, hoeveel eieren heb je in de vriezer liggen nu?
Knuffie voor rain nogmaals!

Ja maris, hoeveel eskimo's?

Zo, sjaak vanaaf de oefenbeker gegeven. Hij zet hem nu wel goed aan zijn mond, alleen laat ie nog veel uit zijn mond stromen. Straks even droge kleren aan dus!
Rain: fijn dat je weer thuis bent en dat het 'gelukt' is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven