Lief {hoog slijm gehalte}
zaterdag 24 maart 2012 om 01:39
Het zullen de lentekriebels wel zijn.. maar ik vind jullie allemaal zo lief
Ik ben hier nog maar een paar dagen. En ik lees verhalen waar mijn mond van openvalt. Iedereen maakt dingen mee die verschrikkelijk zijn en die je niemand toewenst.
Maar ondanks alles.. stralen de respect en goede bedoelingen van (bijna) alle berichten af. Hier op het viva forum zitten geen verbitterde oude zeikwijven. Maar allemaal topvrouwen die trots op zichzelf mogen zijn!
Ik ben hier nog maar een paar dagen. En ik lees verhalen waar mijn mond van openvalt. Iedereen maakt dingen mee die verschrikkelijk zijn en die je niemand toewenst.
Maar ondanks alles.. stralen de respect en goede bedoelingen van (bijna) alle berichten af. Hier op het viva forum zitten geen verbitterde oude zeikwijven. Maar allemaal topvrouwen die trots op zichzelf mogen zijn!
zaterdag 24 maart 2012 om 11:42
Gaat vooral over de topics die erg ingrijpend zijn voor To en ik lees alleen maar steun en warme berichten naar To toe. Lees geëmotioneerd over alle ellende die iedereen meemaakt, maar toch zo positief en gelukkig in het leven staan.
Op andere fora heb ik dit nog niet meegemaakt. Dus vandaar, even een ''onzinberichtje'' die ik kwijt moest.
Dat mensen zich daar niet in herkennen kan ik niks aan doen
Op andere fora heb ik dit nog niet meegemaakt. Dus vandaar, even een ''onzinberichtje'' die ik kwijt moest.
Dat mensen zich daar niet in herkennen kan ik niks aan doen
anoniem_148803 wijzigde dit bericht op 24-03-2012 11:43
Reden: .
Reden: .
% gewijzigd
zaterdag 24 maart 2012 om 11:47
Toch leuk zo'n berichtje. En weet je, ik denk ook dat ondanks het gezeik en gevit dat hier ook zit, heel veel mensen iets hebben aan het forum. Voor mij overheerst ook nog steeds de positieve reacties die je krijgt, het medeleven van eigenlijk totaal vreemden, steun, adviezen. Dat is wel mooi, en ook de reden dat ik hier na een jaar of zeven nog steeds graag kom!