Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
Crash van David Cronenberg, afschuwelijke film. Uiteraard provocerend bedoeld maar ronduit slaapverwekkend en bij vlagen onbedoeld hilarisch, vooral de sekscenes. Er zit letterlijk geen verhaal in. Belediging voor J.G. Ballard (het boek vond ik wel erg goed).
quote:kerriebredsjo schreef op 14 maart 2012 @ 06:46:

Black Venus, bah bah....gruwelijk verhaal,maar iets te traag verteld en na een kwartier was ik de Hottentot al beu.
Wanderlust > vond hem verrassend leuk.

The dangerous method > mooie film. Het onderwerp (psycho analytisch vermogen) vond ik wel wat moeilijk te volgen, maar dan ga ik hem nog maar een keer kijken. Vind ik zeker geen straf :-)
dag dames,

van het weekend ne nieuwe film chronicle gekeken, als je niet van handy cam houd niet kijken...

had er meer van verwacht niet echt een film, geen aanrader dus

wel een aanrader net even zitten kijken A walk to remember lekker jank film( ik jank al snel hoor daar niet van)
quote:Eindeloos schreef op 13 maart 2012 @ 12:05:

Gisteren de Descendants gezien, mooie film.

Genoten van de prachtige natuurbeelden.

Vond George Clooney erg geloofwaardig.Dit dus scheelt mij weer typen.
quote:Murdoch schreef op 14 maart 2012 @ 10:30:

Crash van David Cronenberg, afschuwelijke film. Uiteraard provocerend bedoeld maar ronduit slaapverwekkend en bij vlagen onbedoeld hilarisch, vooral de sekscenes. Er zit letterlijk geen verhaal in. Belediging voor J.G. Ballard (het boek vond ik wel erg goed).

Ik ben gek op het boek, de film moet ik nog zien. Maar hij zakt nu wel een beetje weg op de wishlist . Ik hou verder wel van Cronenberg's werk, vooral A History of Violence en Videodrome. Binnenkort komt zijn nieuwe film uit, ben ik heel benieuwd naar.

Ik was vast van plan Extremely Loud en Incredibly Close te gaan zien, maar de trailer houdt me tegen...Wat een sentimentele draak. Is de hele film zo?
van het weekend, One day, en Deconstructing Harry. Eerste was een mooie film met geen happy end en tweede was komisch, met Woody Allen, wat is die man toch geweldig met zijn Joodse humor. Joodse humor is de beste. Ik noem een Seinfeld, een King of Queens.
Verder zijn bijna alle films waar Jennifer Aniston in speelt komisch.
One day is idd een erg fijne film. Hier ook geen fan van Anne Hathaway maar in deze film is ze goed te pruimen.

Van t weekend 50/50 gezien. Echt een aanrader! Ik ben niet zo van de zielige huilfilms, en in deze film komt het onderwerp kanker op redelijk luchtige wijze aan bod. Het verhaal gaat over de vriendschap tussen twee mannen waarvan de een dus kanker heeft. Er zit een flinke dosis humor in maar zo nu en dan moest ik toch een traantje wegpinken. Voor hen die hem gezien hebben: die scene met dat boek....snif, snotter!
quote:[message=11492716,noline]Ik was vast van plan Extremely Loud en Incredibly Close te gaan zien, maar de trailer houdt me tegen...Wat een sentimentele draak. Is de hele film zo?

Ik vond het wel meevallen maar mijn vriendin kon hem daarom niet aanzien. Op eigen risico dus.

Zelf heb ik nog Intouchables gezien: over twee Franse mannen waarvan de een een verzorger is van de ander in een rolstoel. Geen medelijden maar meeleven. Grote hit in Frankrijk maar ik vond hem niet zo heel bijzonder. Wel gelachen.
Untouchables vond ik een fantastische film.

heb m paar weken geleden al gezien.

Net terug van the hunger games, weinig verwachtingen maar ik vond het een erg leuke film. Ga me ook maar aan het boek wagen.

Maandag extremely loud gezien. Vond ik ook verbazend leuke film. Met die oude man die uit het pakje drinken drinkt hield ik het bijna niet droog hahaha. Irritant jongetje soms
Het Viva forum is papaja.
Wanderlust vond ik niet leuk. A good old fashioned orgy vond ik dan vermakelijker.

A dangerous method hoef ik ook niet nog eens te zien. Heb deze film op dezelfde dag als Shame gezien maar had de acteur echt niet herkend als spelende in beide films. In alle twee een hoofdrol nog wel.
Het Viva forum is papaja.
The Magdalene sisters.

Een film uit 2002 maar beslist de moeite waard, het is gebaseerd op een waar gebeurde geschiedenis in een klooster waar jonge vrouwen heen werden gestuurd als ze hadden gezondigd in de ogen van de Katholieke kerk.

De vrouwen stonden onder een streng en keihard gezag en in 'n scene wanneer een meisje zich verstopt in een tuinhuisje hield ik mijn adem in toen er zo'n kwaadaardige zwart wit gekapte non met een hooivork langs kwam.

Een aangrijpend drama.
De Heineken ontvoering,ik vond hem een beetje tegenvallen eerlijk gezegd...
Quiz....

Als je hem graag wilt zien zou ik wachten tot dat hij op dvd is want vond het acteer werk overdreven, nep en (buiten Barry en Pierre om) erg slecht! Onlogisch verhaal waarom de politie niet word gebeld, en het lijkt er op dat sommige acteurs hun teksten nog een keer opgenomen moesten worden want het leek alsof de stemmen extra hard waren. Wat Hanna verboom in het verhaal doet als doorgedraaide ex helemaal ongeloofwaardig. Nou ja ik vond het niet echt bijzonder en als je hem wel gaat zien, moet er niks verwachten dan is hij wel leuk denk ik.
Festen. Voor de zoveelste keer, maar godallemachtig, wat blijft ie goed. Ook al beweren sommige mensen dat ze zeeziek worden van het camerawerk, het verhaal blijft huiveringwekkend.
Into the wild. Had m nog niet gezien en vind het de beste film die ik in de afgelopen tien jaar heb gezien! Euh betere film ga ik niet zien dat weet ik nu al.
Nick & Norah's infinite playlist

Wat een schattige film! Niet super origineel met die ietwat alternatieve sarcastische jongeren met dito muzieksmaak, maar zeker vermakelijk. Ik vind alle films van Michael Cera wel leuk geloof ik, goeie smaak heeft dat jong. Ook leuk dat er een homogroep in zit

The Dutchess

Kostuumdrama, bijna altijd goed
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ben vandaag naar de Muppet Movie geweest. Ik wilde hem graag zien en sleepte de kinderen gewoon mee. Wat heb ik gelachen zeg, de humor in de liedjes is echt zo leuk! Kinderen vinden de karakters natuurlijk leuk en de slap-stick humor, maar ik verbaasde me dat ze in deze film echt voor de volwassenen gegaan zijn zeg maar. Is een tijd geleden dat ik hardop heb gelachen bij een fild. Heerlijk!
Van de week Shame gezien. Wow, erg mooie/trieste maar ook hoopvolle film. Prachtig camerawerk, goed geacteerd. Boeiend van begin tot eind.
Iron man,ach wel ok.Niet bijzonder ofzo.
Haar naam was Sarah

prachtig.
21 Jump Street!

Best grappig.

Ik keek vroeger natuurlijk de serie, met Johnny Depp.

De film is wel anders, en de acteurs ken je beter, dus ik vond het een beetje moeilijk om hun als Highschool kids te zien, maar het was best een leuke film. Goed gelachen, maar soms wel flauwe grappen.

En is zit ook nog een beetje een moraal in over het pesten op school! Dat vond ik wel goed.

En als je de serie vroeger hebt gekeken, dan zitten er een paar herkenbare dingen in!
Was vanavond om 19.45 ff bij de bios langs en er verzamelden zich allemaal mensen van Turkse komaf/ allochtonen/ met hoofddoekjes, zowel jong als oud. Ik wilde het filmblad alleen even halen en keek welke film er op dat moment bijna zou draaien. Hunger games om 20.00 uur en een half uur later Quiz. ?? Nou ik was nl. benieuwd naar welke film die mensen gingen.
Het was de film Fetih 1453.

Een Turkse film idd die gister om 20.00 uur draaide.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven