The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 26 maart 2012 om 20:41
quote:Summerdance schreef op 26 maart 2012 @ 20:38:
IK heb Janine haar, en ik vind het ZO leuk!!!!
*sorry ben nog steeds errug enthousiast over mijn nieuwe coupe*Gedurfd hoor Sum zo'n korte coupe. Zou ik nooit durven.
IK heb Janine haar, en ik vind het ZO leuk!!!!
*sorry ben nog steeds errug enthousiast over mijn nieuwe coupe*Gedurfd hoor Sum zo'n korte coupe. Zou ik nooit durven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 maart 2012 om 20:43
quote:Summerdance schreef op 26 maart 2012 @ 20:39:
oe...drukkies ineens!
@Charlotte (die met het Hart) onwijs bedankt voor je fietslampen tip!
Ze pronken op mijn fiets!!!
Sum, je hebt ze écht gehaald, goed van je! Ik ben net als je vader, heel blij dat je nu licht op je fiets hebt!
Stoer trouwens, Janine-haar, ik zou het echt niet durven.
oe...drukkies ineens!
@Charlotte (die met het Hart) onwijs bedankt voor je fietslampen tip!
Ze pronken op mijn fiets!!!
Sum, je hebt ze écht gehaald, goed van je! Ik ben net als je vader, heel blij dat je nu licht op je fiets hebt!
Stoer trouwens, Janine-haar, ik zou het echt niet durven.
maandag 26 maart 2012 om 20:50
Nu het toch reclame is mag ik mijn blije dag vast even met jullie delen.
Ik heb me vandaag echt uit de naad gepoetst. Niet zoals normaal, zo voor het zicht, snel-snel. Maar echt overal achter, alle randjes, alle radiators, de banken aan de kant. Ik had het op m'n heupen blijkbaar
En het is hier schoon en fris
Ben een tevreden mens als ik zo rondkijk!
En....net een afspraak met de accountant gehad, blijk ik ineens beste vriendjes met de belastingdienst te zijn.
Althans voor nu even, krijg me toch een sloot geld terug
Ik heb me vandaag echt uit de naad gepoetst. Niet zoals normaal, zo voor het zicht, snel-snel. Maar echt overal achter, alle randjes, alle radiators, de banken aan de kant. Ik had het op m'n heupen blijkbaar
En....net een afspraak met de accountant gehad, blijk ik ineens beste vriendjes met de belastingdienst te zijn.
maandag 26 maart 2012 om 20:52
quote:Liezze schreef op 26 maart 2012 @ 20:50:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.