the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
woensdag 28 maart 2012 om 10:44
Jaaaaa idd Chi, wat the hell. Dat ene meisje beledigt iedereen aan de lopende band, terwijl ik echt zoiets heb van 'nee, jíj trekt volle zalen!'. Alfman wilde haar in d'r gezicht slaan, haha. Hij vindt het stiekem ook wel grappig, al zit hij steeds meewarig zijn hoofd te schudden als ik het op zet
En tuurlijk zou je winnen Chi! Maar of je in zo'n programma moet willen zitten...
En tuurlijk zou je winnen Chi! Maar of je in zo'n programma moet willen zitten...
woensdag 28 maart 2012 om 10:46
Hahahaha Mr.Chi precies zo; zit me uit te lachen als ike rvoor ga zitten, maar zelf kijkt hij mee en heeft hij het grootste commentaar
Hij ergert zich aan het englishtalkende meisje
Maar dat muizenbekkie slome meisje... tjonge jonge, die heeft volgens mij wel een groot gebrek aan zelfreflectie. Jammer dat ze als laatste is.. ben wel benieuwd naar háár kast en outfit. Tot nu toe ziet ze er nooit uit vind ik. Eergisteren droeg ze een shirtje in wit. Bij háár huidskleur en haarkelur. Ze zag er niet uit! Ze leek wel ziek.
Hij ergert zich aan het englishtalkende meisje
Maar dat muizenbekkie slome meisje... tjonge jonge, die heeft volgens mij wel een groot gebrek aan zelfreflectie. Jammer dat ze als laatste is.. ben wel benieuwd naar háár kast en outfit. Tot nu toe ziet ze er nooit uit vind ik. Eergisteren droeg ze een shirtje in wit. Bij háár huidskleur en haarkelur. Ze zag er niet uit! Ze leek wel ziek.
woensdag 28 maart 2012 om 10:51
1000 euro aan fashioncheques zou ik ook wel willen, maar de vraag is natuurlijk wel waar je het mag uitgeven. Bij de Miss Etam word ik er persoonlijk niet zo gelukkig van denk ik.
En mijn kast hoeft ook niet afgekraakt te worden op tv. Hoewel dan wel blijkt dat de meeste deelnemers gewoon geen smaak hebben.
En mijn kast hoeft ook niet afgekraakt te worden op tv. Hoewel dan wel blijkt dat de meeste deelnemers gewoon geen smaak hebben.
woensdag 28 maart 2012 om 10:55
quote:chyou schreef op 28 maart 2012 @ 10:46:
Echt hè. Ben zo benieuwd wat zij ervan bakt. Hopelijk niks
Ze heeft trouwens van die Rachel Zoe-achtige rookrimpels om haar mond- damn girl, you're 24. Kan ze niks aan doen, maar is toch niet zo mooi.
Ik heb trouwens gisteren deze besteld;
http://www.clarks.eu/p/20348992
Echt hè. Ben zo benieuwd wat zij ervan bakt. Hopelijk niks
Ze heeft trouwens van die Rachel Zoe-achtige rookrimpels om haar mond- damn girl, you're 24. Kan ze niks aan doen, maar is toch niet zo mooi.
Ik heb trouwens gisteren deze besteld;
http://www.clarks.eu/p/20348992
woensdag 28 maart 2012 om 11:01
woensdag 28 maart 2012 om 11:03
quote:alfea schreef op 28 maart 2012 @ 10:59:
Modeboekje volgens mij Pix.
Je kunt zo ook kijken op uitzending gemist, trouwens
Ik vind Fred soms wel ok, soms supernep zoals Chi ook zegt. Maar sowieso beter dan die vreselijk Bastiaan van Schaik, die er zelf ook nooit uitziet.
Ik neem ze altijd op, uitzendinggemist vind ik niks
Fred's Almachtig Modeboekje, dat is het volgens mij ja
Modeboekje volgens mij Pix.
Je kunt zo ook kijken op uitzending gemist, trouwens
Ik vind Fred soms wel ok, soms supernep zoals Chi ook zegt. Maar sowieso beter dan die vreselijk Bastiaan van Schaik, die er zelf ook nooit uitziet.
Ik neem ze altijd op, uitzendinggemist vind ik niks
Fred's Almachtig Modeboekje, dat is het volgens mij ja
woensdag 28 maart 2012 om 11:03
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 10:58:
doet me er aan denken, binnenkort weer even wat kleren die ik niet meer draag in een zak stoppen en vervolgens een jaar daarin laten zitten voor ik ze een keer weg breng scheelt ruimte in mijn kast. met al mijnnieuwe aankopen Wat dacht je van een kleding swap? Ik heb ook allerlei spul wat ik niet meer aandoe, maar wel nog als nieuw is.
doet me er aan denken, binnenkort weer even wat kleren die ik niet meer draag in een zak stoppen en vervolgens een jaar daarin laten zitten voor ik ze een keer weg breng scheelt ruimte in mijn kast. met al mijnnieuwe aankopen Wat dacht je van een kleding swap? Ik heb ook allerlei spul wat ik niet meer aandoe, maar wel nog als nieuw is.