Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Inderdaad een noodzakelijk kwaad, maar ik vind het niet zo erg Het is zo essentieel om je kleding mooi te laten zitten!

Leuk shirt, ik hou van dat soort teksten!
whehe, goeie teksten VD.
snap je het slotje nu ceci ?

heb deze maar besteld in XL, de lange versie paste op zich goed in het blauw ( net gepast in het centrum ) en dan ben ik er van af, altijd het jeansjasje gaat ook vervelen ( en ik hoef hem pas later te betalen, het kan er dus wel vanaf ).

http://www.zalando.nl/ver ... s-roze-ve121h01x-404.html
quote:princessetamtam schreef op 28 maart 2012 @ 12:02:

https://www.bijouarianne. ... /leren-armband_0288_2.jpg

zie je dit slot ?

aan de rechterkant kun je het openmaken.

.Dank je~! Heb hem nu om. Hij is prachtig!
blij om te horen !

je moet het ook even doorhebben, ik wist dat ook niet toen ik laatst een armband met zo'n slotje kocht.
Oefening baart kunst hé. Ik had wel een vermoeden, maar wist het niet zeker, en voordat ik het stuk maak kan ik het beter even vragen. Heb nu met een pincet zo het slotje opengewipt, gaat prima.

Hoe oud is het kettinkje ongeveer? Heb hem nu aan icm mijn vintage zwarte bloemenjurk.
klinkt als een prachtige combinatie !

mijn schoonmoeder heeft het gekocht toen mijn zoon net geboren was, zo'n jaar of 10 ofzo, in marokko ziet goud en zilver er een beetje anders uit als hier, misschien dat het daarom ook ''vintage'' oogt, naast het ontwerp natuurlijk.
Leuke jas PTT!

Een spijkerjasje staat ook op mijn wishlist. Een die ook echt als jas aankan.

Heb vandaag overigens gewoon blazertje met dikke sjaal aan, kon prima ook op de fiets. Ik werd wel ingehaald door iemand met wanten
Hij staat er ook heel mooi bij.
thanks VD !

ik wilde er eerlijk gezegd ook gewoon vanaf zijn en voor 35 euro kun je geen buil vallen.

ik heb zelfs buiten zonder jas gelopen, ging prima.
Ja gek die tegenstellingen he, met dit weer. Al had ik maandagavond (22 uur, kwam terug van werk) ook handschoenen aan, van die dunne wollen. Ik ben een enorme koukleum, zeker met mijn vingers.

Nu draag ik gewoon mijn zwart-witte trenchcoat, trouwens. Perfect weer ervoor
quote:princessetamtam schreef op 28 maart 2012 @ 12:13:

http://www.zalando.nl/ver ... s-roze-ve121h01x-404.htmlErg leuk! Mooie kleur.
thanks alf !

dat is ook de reden waarom ik hem koop, model is niet zo spannend maar van de kleur wordt je vrolijk.
Foto!

Zeker ja. Ik vind het model ook wel mooi hoor, redelijk klassiek, die kleur maakt het weer modern. Zo'n jas is gewoon superhandig. Ik heb een wat langer model in zwart, afgezet met wit dus en witte knopen. Heb er erg veel plezier van.
Mooi zeg Ceci! Hele leuke ketting en die knopen op je jurk Geweldig!
Mooie jas ptt, lekker zomers.

Ik koop dit jaar geen nieuwe jas, heb nog een prachtige paarse trench. Nou ja, tenzij ik een vintage Burberry of Chanel oid vind.
quote:alfea schreef op 28 maart 2012 @ 12:32:

Mooi zeg Ceci! Hele leuke ketting en die knopen op je jurk Geweldig!Dank je! Het is dan ook mijn lievelingsjurk en ik vond die ketting er perfect bij. Heb ook nog bijpassende oorbellen van ptt gehad.
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 12:31:

Foto!

ik ben blij dat ze een goede bestemming heeft gevonden, ik hou er niet van als dingen liggen te verstoffen.

( ik heb overigens geen hekel aan mijn ex-schoonmoeder, ik draag gewoon geen zichtbaar zilver )
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 12:33:

Mooie jas ptt, lekker zomers.

Ik koop dit jaar geen nieuwe jas, heb nog een prachtige paarse trench. Nou ja, tenzij ik een vintage Burberry of Chanel oid vind.

thanks !

voor zoiets maak ik ook wel de portemonnee open.
Wat lief van PTT zeg!

Kan me ook goed voorstellen dat dat je lievelingsjurk is
mooie dingen verdienen het om gedragen te worden, alf.

bovendien moet je wat spontaan in je opkomt maar gewoon doen in 95% van de gevallen.
@alfea: ja, ik ben er dan ook heel blij mee. Dus ik draag ze graag.
quote:princessetamtam schreef op 28 maart 2012 @ 12:37:

mooie dingen verdienen het om gedragen te worden, alf.

bovendien moet je wat spontaan in je opkomt maar gewoon doen in 95% van de gevallen.Goed gezegd
Mijn baas is opzich niet echt een 'bully' maar wel een pusher. Maandag was ik ook écht niet lekker dus toen kon het me weinig schelen. Maar nu ben ik zo half-half ziek en dan ben ik bang dat men me een aansteller vind ofzo. Denk ik..

Maargoed. Gewoon lekker rustig aan vanavond en dan kom ik er wel weer overheen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven