the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
woensdag 28 maart 2012 om 13:09
ik heb deze al in antraciet, maar licht blauwe is ook erg mooi. maar hoef er geen twee van. enige nadeel van de tas is dat hij alleen twee druk knopen heeft als sluiting en geen rits. maar het leer is echt fantastisch. ben er na een jaar nog blij mee.
http://www.checkyourbag.nl/cowboysbag-new-bolton.html
http://www.checkyourbag.nl/cowboysbag-new-bolton.html
woensdag 28 maart 2012 om 13:09
quote:alfea schreef op 28 maart 2012 @ 13:03:
Mirte
thanks
Wat vervelend van je hoofdpijn zeg, komt dat door het weer? Heeft Alfman ook vaak (jij hebt ook migraine dacht ik toch?)
Yep. Misschien wel door het weer, ik weet het niet. Heb ook last van wangen/voorhoofd en wat verkouden. Lijkt alsof holtes helemaal vol zitten, kan ook dat hoofdpijn daar vandaan komt. Maar je weet het toch niet. Veel veroorzaakt bij mij hoofdpijn, misschien heb ik wel enorm geknarst vannacht.
Mirte
thanks
Wat vervelend van je hoofdpijn zeg, komt dat door het weer? Heeft Alfman ook vaak (jij hebt ook migraine dacht ik toch?)
Yep. Misschien wel door het weer, ik weet het niet. Heb ook last van wangen/voorhoofd en wat verkouden. Lijkt alsof holtes helemaal vol zitten, kan ook dat hoofdpijn daar vandaan komt. Maar je weet het toch niet. Veel veroorzaakt bij mij hoofdpijn, misschien heb ik wel enorm geknarst vannacht.
woensdag 28 maart 2012 om 13:12
quote:chyou schreef op 28 maart 2012 @ 13:04:
Heb een hele mooie leren tas gezien. Maar er zijn zoveeel kleuren.. Nu weet ik niet welke kleur. De tas is voor mjin doen best prijzig ( rond de 100) dus wil geen miskoop doen..
Beschikbare kleuren: Cognac, Donkerbruin, Grijs/bruin, Zand/beige, Donkerblauw, Zwart....
Wat is de slimste koop..... Het moet wel passen bij zwarte jas/schoenen en bruine jas/schoenen etc.... lastig.
Oh ja, met tassen heb ik soms wel dat dilemma. Want best duur en je gebruikt het veel. Ik ben wel een beetje afgestapt van dat het moet matchen want dan zou ik tassen in heel veel kleuren moeten hebben en dat komt er toch niet van.
Grijs is, denk ik het handigst. Past bij zwart/blauw/cognac. Maar dan vaak weer niet zo mooi bij taupe... (ligt aan grijze kleur).
Heb een hele mooie leren tas gezien. Maar er zijn zoveeel kleuren.. Nu weet ik niet welke kleur. De tas is voor mjin doen best prijzig ( rond de 100) dus wil geen miskoop doen..
Beschikbare kleuren: Cognac, Donkerbruin, Grijs/bruin, Zand/beige, Donkerblauw, Zwart....
Wat is de slimste koop..... Het moet wel passen bij zwarte jas/schoenen en bruine jas/schoenen etc.... lastig.
Oh ja, met tassen heb ik soms wel dat dilemma. Want best duur en je gebruikt het veel. Ik ben wel een beetje afgestapt van dat het moet matchen want dan zou ik tassen in heel veel kleuren moeten hebben en dat komt er toch niet van.
Grijs is, denk ik het handigst. Past bij zwart/blauw/cognac. Maar dan vaak weer niet zo mooi bij taupe... (ligt aan grijze kleur).
woensdag 28 maart 2012 om 13:13
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 13:06:
bij die tas zijn alleen donkerblauw en zwart mijn kleuren, maakt het dilemma al makkelijker. maar het zijn idd allemaal wel Chi-kleuren.
om welke tas gaat het?Deze tas
Ik heb 'm al in het groot ( in zand/beige) Maar wil ook de kleine versie voor 'gewoon' gebruik.
bij die tas zijn alleen donkerblauw en zwart mijn kleuren, maakt het dilemma al makkelijker. maar het zijn idd allemaal wel Chi-kleuren.
om welke tas gaat het?Deze tas
Ik heb 'm al in het groot ( in zand/beige) Maar wil ook de kleine versie voor 'gewoon' gebruik.
woensdag 28 maart 2012 om 13:16
quote:mirte2 schreef op 28 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Vervelend zeg, hoop voor je dat het snel overgaat!
Ik blijf bij grijs Chi
En na gaan we ervandoor, dus tot later! Fijne dag
[...]
Vervelend zeg, hoop voor je dat het snel overgaat!
Ik blijf bij grijs Chi
En na gaan we ervandoor, dus tot later! Fijne dag
woensdag 28 maart 2012 om 13:19