Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Fijne avond nog chica's. Ben er pas morgenavond laat, want de hele dag op locatie + uitje.
Ik ga er ook vandoor, crashen op bed! Tot later!
Gast. Wij zijn van de mode. Niet van de technische sh#t. f*ck off

Goedemorgen!
heb echt beroerd geslapen vanacht. zit met hoofd op slaapwandelstand op kantoor.
morgen dames !

*zet latte, thee en ontbijt klaar*

straks naar het werk, nieuw iemand inwerken, kan me alleen ten goede komen, op zich wel zin in dus.

wat vervelend DR !
moguh
goedemorgen mara !
tot later / vanavond dames !
Goedemorgen! Rode stipjesjurk aan, met ptt-ketting erbij.

Mooie weer is wel minder nu.
ik een witte broek en roze blazer, maar idd nog niet zo zomers als ik dacht bij deze outfit
Ja inderdaad jammer dat het weer wat minder is,

Gisterenavond zou ik eigenlijk rustig aan doen, maar toen kwam er toch even een vriendin gezellig eten

Daarna met Mr.Chi aan de telefoon gehangen en het ging gewoonlijk weer eens over zijn familie. Ik ben het zo zat, ik werd gewoon boos ( niet op hem maa rop zijn familie) ik (en hij) zit al weken niet lekker in mijn vel, omdat zijn moeder mij in een bepaalde positie zet ( als ik me bekeer accepteert ze me, en anders niet). En dat laat ik me gewoon verdomme niet meer gebeuren. Ze kan de pot op, ik ken haar niet eens.

Ik heb gisteren tegen Mr.Chi gezegd; Ik ben wie ik ben, ze doet het er maar mee, en zo niet, dan niet.

Nu zet ik Mr.Chi wel in een lastig parket ( want wil zijn ouders niet kwijt, en mij ook niet) want hij weet dat ik met deze instelling gewoon niet geaccepteerd ga worden. Maar ik ben nu zo ver dat het me geen reet interesseert wat zij vinden. Ik ben wie ik ben, en dat blijf ik. Wie ik ga worden weet niemand, zien we dan wel weer. Maar zoals ik nu ben, daar doen ze het maar mee. Klaar.

Zo klaar mee he.

Mr.Chi gaf me trouwens groot gelijk en hij werd ook boos, op zijn moeder, de situatie, alles. Hij is er ook klaar mee en nu moet het maar eens afgelopen zijn, zei hij.

Hij weet nu iig goed, en duidelijk, hoe ik erover denk. Aan hem om dat te regelen ( of niet) met zijn (!@#$%^&*() ma/ familie.
En ik ben nu ook zo ver, dat ik gewoon voor mezelf kies. Echt. Ik ben wie ik ben en dat wil ik graag blijven. Als Mr.Chi het daar neit mee eens is, kan hij ook de pot op. Dan ben ik liever alleen.

Ik respecteer ena ccepteer hem om wie hij is, dan velang ik dat andersom ook. Dat hebben we altijd gedaan bij elkaar. Als dat wegvalt, dan is het beter als we ermee stoppen want dan overleven we het niet.

Daar was hij het ook heel erg mee eens en hij zei ook; ik hou van jou om wie JIJ bent: Chyou, en ben op je gevallen zoals je bent, niet om wat mijn ma wilt dat je wordt/bent.

Dus ik ben blij dat we met de neuzen dezelfde kant op staan en elkaar blijven steunen. Ik denk dat we dan heel sterk staan.

Zo, even mijn hart gelucht.
Goedemorgen

Chi, jeetje, dat houdt ook maar niet op he. Gelukkig denken jij en je vriend er hetzelfde over! Je moet ook zeker niet willen veranderen voor hen, word je op de lange duur ook niet gelukkig van. Sterkte, ik denk dat zolang jullie elkaar steunen jullie hier wel uit gaan komen.
quote:chyou schreef op 29 maart 2012 @ 09:41:

Ik ben wie ik ben, en dat blijf ik. Wie ik ga worden weet niemand, zien we dan wel weer. Maar zoals ik nu ben, daar doen ze het maar mee. Klaar.

En zo is het maar net. En blijf bij je standpunt, laat je niet veranderen door en voor wie dan ook.

Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, wat een gezeik steeds zeg, sjezus.

En een Goedemorgen
Jeetje Chi. Wat een gedoe zeg... Vind wel dat je er goed in staat!

Jullie staan zo te lezen sterk samen, en idd, laat je niet veranderen!
he bah Chyou

Toevallig gisteren ook heel lang gepraat met LC over wat alles om ons heen met ons doet.. Hoe frustrerend het is en hoe we dat soms op elkaar afreageren. Hij geeft de moed soms een beetje op terwijl hij altijd de sterke is en dat maakt mij dan weer verdrietig etc etc.. Hij had wel heel lang met zn moeder gepraat en die steunt m wel heel lief... Naja, we vinden elkaar lief en jullie ook Chyou, en dat is het belangrijkste.

Nu op het werk, aan:

Witte lange blouse, strakke jeans, witte gympen.
Goedemorgen!

Ik vind dat je er goed mee omgaat, Chi: je bent wie je bent en zo zal mr.Chi's familie je moeten accepteren, en anders maar niet. Lijkt me heel lastig, dat voortdurende gezeik. Fijn dat jullie er echt samen in staan.

Roz, heb geen ervaring met Clinique. Het is vast fijn spul, maar zoals GB al zei: wonderen bestaan niet. Een mooie huid krijg je volgens mij alleen door genetische mazzel, gezond eten/drinken, genoeg slaap, niet roken, voldoende frisse buitenlucht en weinig stress.

PTT, lief dat je die ketting/hanger aan Ceci cadeau hebt gegeven. Erg mooi. Staat ook goed bij die jurk, Ceci, en vast ook bij de rest van je jurkencollectie.

Wow, mooi jasje, Mirte. Wil 'm ook wel. Precies goed: mooie verwassen donkerblauwe kleur en goed model.

GB, veel succes/plezier met je werkuitje vandaag.

Loop nog in relaxpak rond, want Eman kon dochter vanochtend naar school brengen. Lekker zo. Ga nog maar 's een latte maken.
Zo te zien (aan Elynns post) moest ik maar eens even teruglezen
Voor Chi en VD:

En voor de onbegripvolle mensen om hen heen: *denk hier een keiharde rechtse/knock out-emoticon*
VD: Dat is het frusterende he, gewoon door alles om je heen heeft het invloed op je eigen gemoedstoestand en de relatie. Dat is eigenlijk van de zotte toch?

Maargoed, ik heb in mijn hoofd waar ik me aan vast ga houden, en niemand komt daar aan. Zijn familie niet, maar hij ook niet

Maar het blijft maar duren en blijft maar duren dat gedoe, ik word er zo moe van en Mr.Chi ook. Nooit is het een keer duidelijk of klaar, het blijft maar voortkabbelen en knagen. ZO irritant. Laat de bom maar barsten, dan is er eens een keer duidelijkheid.
Sorry voor de egoposts ladies, maar dit zo van me afbléren helpt echt Lucht op. Bedankt voor jullie hugs, jullie zijn schatties!
geeft chi even een dikke en ook eentje voor vd
ik was ook net een egopostverhaal aan het typen, dat het hier niet zo lekker gaat, maar laat ik maar niet nog meer negativiteit erin gooien...

voor iedereen. GROUPHUG!!!
ik heb gewoon een keer iets gewonnen.

zie lexa, voor wat.
Volgens mij had ik dat al op FB gezien DR, kan dat? Gefeliciteerd in ieder geval

VD en Chi, dat beide situaties maar snel opgelost mogen zijn! Of in ieder geval, dat jullie er geen last meer van ondervinden.

Mijn schoenen worden morgen bezorgd Goede service, van Clarks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven