the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
donderdag 29 maart 2012 om 14:55
donderdag 29 maart 2012 om 15:05
Weetje verder weet ik echt wel dat ik blij mag zijn, er zit momenteel aan alles helaas even een klein negatiefje...
Werk-combi die ik leuk vind (veel onrust + druk)
Lieve vriend (geen minpunten, alleen door drukte weinig tijd voor elkaar)
Leuk huis (helaas nog lang niet af)
Rij auto (aan het afbetalen)
Verder ben ik echt wel blij!
*ben mezelf aan het oppeppen *
*ben mezelf aan het oppeppen *
donderdag 29 maart 2012 om 15:07
quote:MaraMila schreef op 29 maart 2012 @ 15:05:
Weetje verder weet ik echt wel dat ik blij mag zijn, er zit momenteel aan alles helaas even een klein negatiefje...
*ben mezelf aan het oppeppen *duim voor je dat het ook helpt.
*ben mezelf aan het oppeppen *duim voor je dat het ook helpt.
donderdag 29 maart 2012 om 15:13
donderdag 29 maart 2012 om 16:54
Sorry, had niet terug gelezen. Beetje ontactisch dat ik mijn nieuwe aankoop show terwijl Mara net heeft verteld over financiële shit...
Mara, geldzorgen zijn k*t maar niet lekker in je vel zitten is nog vervelender. Dan lijkt alles nét even erger, zoals rimpels/haar/werk enz. Hopelijk is het van tijdelijke aard en kun je binnenkort weer blij zijn met jezelf.
Mara, geldzorgen zijn k*t maar niet lekker in je vel zitten is nog vervelender. Dan lijkt alles nét even erger, zoals rimpels/haar/werk enz. Hopelijk is het van tijdelijke aard en kun je binnenkort weer blij zijn met jezelf.
donderdag 29 maart 2012 om 17:02
Werkstress en geldzorgen zijn ook dingen die er behoorlijk inhakken en lastig opzij te zetten zijn, Mara. Niet gek dat ze steeds door je hoofd blijven spoken. Maar hoe dan ook: dit soort zaken (of andere) komen geregeld terug in het leven en het lijkt me geen kwaad kunnen om te onderzoeken hoe je er beter mee om kunt gaan, want voortdurende spanning is echt niet fijn.
Mooie broek, Mirte! Vond je nieuwe jasje ook al zo mooi (en wil het eigenlijk zelf ook wel). Goed aan het scoren de laatste tijd.
PTT, ik vind mensen inwerken juist wél heel leuk (mits het leuke mensen zijn dan).
Mooie broek, Mirte! Vond je nieuwe jasje ook al zo mooi (en wil het eigenlijk zelf ook wel). Goed aan het scoren de laatste tijd.
PTT, ik vind mensen inwerken juist wél heel leuk (mits het leuke mensen zijn dan).
donderdag 29 maart 2012 om 17:06
En ik wil ook graag een lichte jeans voor de zomer. Heb qua licht alleen m'n Diesel Louvely (bootcut) en zou er wel twee skinny's/slims bij willen. Vind de broeken van MS erg mooi, maar ze sluiten figuurtechnisch absoluut niet aan bij m'n bouw (ze hebben de combi van mijn breedte- en lengtemaat niet en de pasvorm is ook prut bij mijn figuur, erg jammer).
donderdag 29 maart 2012 om 17:08
quote:mirte2 schreef op 29 maart 2012 @ 16:55:
Heb 'm al aan ben soms net een klein kind.
Haha, dat doe ik ook vaak.
Zette je als kind na Sinterklaas en je verjaardag ook al je cadeaus op je nachtkastje en naast je bed, zodat je er voor het slapen gaan nog naar kon kijken en er 's ochtends meteen mee wakker werd?
Heb 'm al aan ben soms net een klein kind.
Zette je als kind na Sinterklaas en je verjaardag ook al je cadeaus op je nachtkastje en naast je bed, zodat je er voor het slapen gaan nog naar kon kijken en er 's ochtends meteen mee wakker werd?
donderdag 29 maart 2012 om 17:11
donderdag 29 maart 2012 om 17:22
quote:Elynn schreef op 29 maart 2012 @ 17:08:
[...]
Zette je als kind na Sinterklaas en je verjaardag ook al je cadeaus op je nachtkastje en naast je bed, zodat je er voor het slapen gaan nog naar kon kijken en er 's ochtends meteen mee wakker werd? Ja. En ik kan ook heel erg genieten van iets wat ik krijg of koop. Kan broek of jasje zijn maar ook een tijdschrift of een mooie bos bloemen .
[...]
Zette je als kind na Sinterklaas en je verjaardag ook al je cadeaus op je nachtkastje en naast je bed, zodat je er voor het slapen gaan nog naar kon kijken en er 's ochtends meteen mee wakker werd? Ja. En ik kan ook heel erg genieten van iets wat ik krijg of koop. Kan broek of jasje zijn maar ook een tijdschrift of een mooie bos bloemen .