Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
zoiets doe ik nou nooit, echt bewust genieten van nieuwe dingen, jammer, toch eens meebeginnen, maar goed als het niet in je aard ligt...
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, PTT. Joh, je moet toch helemaal zelf weten waaraan je je geld uitgeeft. Heb ik geen moer mee te maken.

MS-bovenkleding kan bij mij dan weer wel. Heb er een heel mooi colbertje van en dat past perfect (mouwen ook lang genoeg, en dat is bij lang niet alle merken zo).

Ik vind de broeken van MS echt leuk. Mooie modellen, goede kleuren, op de goede manier val/verschoten, maar helaas dus.
maar goed, ik spreek jullie later wel weer.

tot vanavond !
quote:Elynn schreef op 29 maart 2012 @ 17:25:

Je hoeft je niet te verdedigen hoor, PTT. Joh, je moet toch helemaal zelf weten waaraan je je geld uitgeeft. Heb ik geen moer mee te maken.

MS-bovenkleding kan bij mij dan weer wel. Heb er een heel mooi colbertje van en dat past perfect (mouwen ook lang genoeg, en dat is bij lang niet alle merken zo).

Ik vind de broeken van MS echt leuk. Mooie modellen, goede kleuren, op de goede manier val/verschoten, maar helaas dus.

ik verdedig me niet, ik wilde alleen DR een pluim geven.

Owww, echt niet, PTT?? Wat jammer!

Heb trouwens je aankopen gemist, ballerina's en enkellaarsjes?
quote:mirte2 schreef op 29 maart 2012 @ 17:22:

[...]

Ja. En ik kan ook heel erg genieten van iets wat ik krijg of koop. Kan broek of jasje zijn maar ook een tijdschrift of een mooie bos bloemen .Ja, dat heb ik ook. We hebben nu een heel mooi boeket op tafel staan. Gekregen van een collega van Eman, als dank voor het vele meerijden van en naar het werk. Echt mooi, kan er echt blij van worden. En ik aai ook over en ruik ook aan tijdschriften en boeken.
quote:princessetamtam schreef op 29 maart 2012 @ 17:17:

en aankopen in U. heeft DR voorgeschoten, ben haar toch geld schuldig .En dan zou ik er dus niet van kunnen genieten... Zo hebben we allemaal wat.
Tot later, PTT.
ik duim voor de belasting, mirte, dan regel ik meteen een hotel en ga met jullie mee, anders gaat het echt niet.

gabor ballerina's zijn lelijk maar comfi, de enkellaarzen heel gewoon maar ik zoek vanavond wel een plaatje.

*nu echt weg*
quote:mirte2 schreef op 29 maart 2012 @ 17:27:

[...]

En dan zou ik er dus niet van kunnen genieten... Zo hebben we allemaal wat.ach ik anders ook niet maar ik weet nu wel hoe en wanneer ik makkelijk alles kan afbetalen, dat scheelt.
Hé joh, ik wil me er niet mee bemoeien en ik weet niet wat je van de Belastingdienst terugkrijgt, maar zou je het niet gewoon op je spaarrekening zetten, zodat je even een buffer kunt opbouwen?
quote:Elynn schreef op 29 maart 2012 @ 17:27:

[...]

Ja, dat heb ik ook. We hebben nu een heel mooi boeket op tafel staan. Gekregen van een collega van Eman, als dank voor het vele meerijden van en naar het werk. Echt mooi, kan er echt blij van worden. En ik aai ook over en ruik ook aan tijdschriften en boeken.

Ik aai en ruik ook!

Ben nu weer van de tulpen. Elke week een paar bossen, het liefst meerdere kleuren, zo vrolijk!
quote:Elynn schreef op 29 maart 2012 @ 17:30:

Hé joh, ik wil me er niet mee bemoeien en ik weet niet wat je van de Belastingdienst terugkrijgt, maar zou je het niet gewoon op je spaarrekening zetten, zodat je even een buffer kunt opbouwen?Staat de moedermodus aan? Geintje, ik snap helemaal je punt.
Zin in de meet, vind het gezellig jullie weer te zien en te spreken .
Haha, jij bent dus ook een aaiert en ruikert...

Wij hadden vorige week tulpen, ook een mix van verschillende kleuren.

Tune even uit, want we gaan zo eten (beetje vroeg, want dochter en ik gaan vanavond nog even naar de binnenstad voor een nieuwe skinny en rugzak voor haar).

Tot later.
Ik tune ook uit, ga spinazie-overschotel maken (ook vroeg ivm voetbaltraining). Veel plezier in stad, Elynn, leuk!
*moedermodus uit*

En ja: heb ook veel zin in de meet en om iedereen weer in levende lijve te zien en te spreken.

Ben nu echt weg, doe-hoeg.
Ik ook. Doe-hoeg .
@ elynn:

ik ga eerst mijn schulden aflossen, dan regina's bestellen en van het geld dat ik over heb een deel besteden aan 2 nieuwe banken, de rest zet ik idd opzij.

ben niet helemaal onverantwoord, ja het is een flink bedrag
ze lijken op deze maar dan zonder brogue details:

http://t0.gstatic.com/ima ... YedjG-YgcYNsh-_UFTfEu_JQQ
Lopen vast goed, PTT, leuk.

Heb deze gezien in het echt en - hoewel niet mijn stijl - ik vond ze heel leuk!

Laarzen cognac

Nog leuker :)
klopt, ze lopen als sloffen.

echt zo'n ibiza laarsjes, mirte, ik vind er echt niets aan maar goed dat zegt niets natuurlijk.
Wat me opviel is dat ze echt mooi afgewerkt waren en ze zijn mooier dan op de foto. Ik zou er geen 229 euro voor over hebben omdat het niet bij mijn kleding past en ik er misschien snel op uit gekeken zou zijn maar leuk vond ik ze wel .

Deze ook (heel wat anders):

Pump
Zie veel leuke plaatjes maar vind er niets aan steeds een link te moeten plakken. Zucht... waar blijft de plaatjesplakfunctie...
Ga stoppen met windowshoppen en tegen mezelf praten hier en lekker lezen en banken. Tot later/morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven