the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
donderdag 29 maart 2012 om 17:25
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, PTT. Joh, je moet toch helemaal zelf weten waaraan je je geld uitgeeft. Heb ik geen moer mee te maken.
MS-bovenkleding kan bij mij dan weer wel. Heb er een heel mooi colbertje van en dat past perfect (mouwen ook lang genoeg, en dat is bij lang niet alle merken zo).
Ik vind de broeken van MS echt leuk. Mooie modellen, goede kleuren, op de goede manier val/verschoten, maar helaas dus.
MS-bovenkleding kan bij mij dan weer wel. Heb er een heel mooi colbertje van en dat past perfect (mouwen ook lang genoeg, en dat is bij lang niet alle merken zo).
Ik vind de broeken van MS echt leuk. Mooie modellen, goede kleuren, op de goede manier val/verschoten, maar helaas dus.
donderdag 29 maart 2012 om 17:26
quote:Elynn schreef op 29 maart 2012 @ 17:25:
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, PTT. Joh, je moet toch helemaal zelf weten waaraan je je geld uitgeeft. Heb ik geen moer mee te maken.
ik verdedig me niet, ik wilde alleen DR een pluim geven.
ik verdedig me niet, ik wilde alleen DR een pluim geven.
donderdag 29 maart 2012 om 17:27
quote:mirte2 schreef op 29 maart 2012 @ 17:22:
[...]
Ja. En ik kan ook heel erg genieten van iets wat ik krijg of koop. Kan broek of jasje zijn maar ook een tijdschrift of een mooie bos bloemen .Ja, dat heb ik ook. We hebben nu een heel mooi boeket op tafel staan. Gekregen van een collega van Eman, als dank voor het vele meerijden van en naar het werk. Echt mooi, kan er echt blij van worden. En ik aai ook over en ruik ook aan tijdschriften en boeken.
[...]
Ja. En ik kan ook heel erg genieten van iets wat ik krijg of koop. Kan broek of jasje zijn maar ook een tijdschrift of een mooie bos bloemen .Ja, dat heb ik ook. We hebben nu een heel mooi boeket op tafel staan. Gekregen van een collega van Eman, als dank voor het vele meerijden van en naar het werk. Echt mooi, kan er echt blij van worden. En ik aai ook over en ruik ook aan tijdschriften en boeken.
donderdag 29 maart 2012 om 17:31
quote:Elynn schreef op 29 maart 2012 @ 17:27:
[...]
Ja, dat heb ik ook. We hebben nu een heel mooi boeket op tafel staan. Gekregen van een collega van Eman, als dank voor het vele meerijden van en naar het werk. Echt mooi, kan er echt blij van worden. En ik aai ook over en ruik ook aan tijdschriften en boeken.
Ik aai en ruik ook!
Ben nu weer van de tulpen. Elke week een paar bossen, het liefst meerdere kleuren, zo vrolijk!
[...]
Ja, dat heb ik ook. We hebben nu een heel mooi boeket op tafel staan. Gekregen van een collega van Eman, als dank voor het vele meerijden van en naar het werk. Echt mooi, kan er echt blij van worden. En ik aai ook over en ruik ook aan tijdschriften en boeken.
Ik aai en ruik ook!
Ben nu weer van de tulpen. Elke week een paar bossen, het liefst meerdere kleuren, zo vrolijk!
donderdag 29 maart 2012 om 17:33
donderdag 29 maart 2012 om 17:34
donderdag 29 maart 2012 om 18:27
ze lijken op deze maar dan zonder brogue details:
http://t0.gstatic.com/ima ... YedjG-YgcYNsh-_UFTfEu_JQQ
http://t0.gstatic.com/ima ... YedjG-YgcYNsh-_UFTfEu_JQQ
donderdag 29 maart 2012 om 21:03