Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Goedemorgen!! Bwehh wat een vervelend weertje.

Vandaag heb ik een Chyou-dag
morgen dames !

ik zit op het werk, morgen ook, ga zo beginnen aan mijn vrijwilligersvertaalklusje voor broer, nog even wat dingen uitprinten.

mijn nieuwe roze jasje is onderweg, jeej !
Goedemorgen.

Ben pas half uurtje wakker . Rap even wat rommel opgeruimd, zo douchen en naar bakker/slager/supermarkt.

Vanmiddag kiezen tussen naar een vriendin gaan of met kopjes thee op de bank en stapel tijdschriften/boek lezen. Kan tuurlijk ook beiden maar vriendinnenbezoek loopt meestal behoorlijk uit hier. Weet nog ff niet in welke stemming ik ben vandaag. Soms heb ik zin om te kletsen en soms wil ik gewoon ff niets.
Roze jasje, PTT?
morgen mirte !

ik zou datgene doen wat je het meest aanspreekt, zelf zou ik gaan voor de tijdschriften op de bank iig.

moet maar eens beginnen een speurtocht in het frans te vertalen voor 8 jarigen, zit het al dagen uit te stellen en over een week gaan ze al op pad.
quote:mirte2 schreef op 31 maart 2012 @ 10:37:

Roze jasje, PTT?die heb ik bij zalando besteld, hoef ik pas over 2 weken te betalen, dan lukt het wel, bovendien is 35 euro een koopje.

met mijn spijkerjasje kom ik sowieso niet alleen toe, dat staat echt saai bij sommige dingen en op jeans is het niet mooi.

http://www.zalando.nl/ver ... s-roze-ve121h01x-404.html
quote:alfea schreef op 30 maart 2012 @ 21:34:

Precies, PTT. Ik wil gewoon voorkomen dat iedereen in spijkerbroek komt... vandaar. Of is dat erg Bridezilla?Het zou mij eigenlijk niet zoveel uitmaken wat mijn gasten aan hebben of is dat erg niet-Bridezilla? Ik zou dus niet gaan voor een dresscode, of het zou een themafeest moeten zijn. Ik vind - sorry - een dresscode vaak zo betuttelend. Maar als ik een kaart krijg met een dresscode zou ik me er wel aan Zo beleefd ben ik dan weer wel .
ik ben geen potentiële bridezilla, verre van maar ik vind het toch wel fijn als iedereen netjes gekleed komt.

maar goed het kan dat je daar minder aan hecht, waarom niet ?
quote:alfea schreef op 30 maart 2012 @ 22:00:

Yup! M'n moeder en BFF gaan mee, we maken er meteen een gezellig dagje in GBstad van, ik ga ook meteen in de shop kijken voor eventueel iets van een omslag, vestje ofzo. Weet nog niet precies, even zien hoe dat eruit ziet.

De Clarks schoenen zitten zalig trouwens, ondanks dat het de hoogste hak is die ik ooit heb gedragen!Wordt vast een leuke dag! Fijn dat je schoenen niet alleen mooi zijn maar ook nog lekker zitten!
idd alf lekker zittende schoenen zijn wel een must als je gaat trouwen, fijn dat je die gevonden hebt.
quote:princessetamtam schreef op 31 maart 2012 @ 10:40:

[...]

die heb ik bij zalando besteld, hoef ik pas over 2 weken te betalen, dan lukt het wel, bovendien is 35 euro een koopje.

met mijn spijkerjasje kom ik sowieso niet alleen toe, dat staat echt saai bij sommige dingen en op jeans is het niet mooi.

http://www.zalando.nl/ver ... s-roze-ve121h01x-404.htmlWow! Die is flitsend! 35 euro is idd niet veel voor een zomerjas. Heb eigenlijk nog niet gekeken naar een zomerjas. Doe het in het begin van het voorjaar, dus als het nog wat frisser is, meestal met mijn leren jasjes en daarna vaak een blazer of vest.
quote:princessetamtam schreef op 31 maart 2012 @ 10:42:

ik ben geen potentiële bridezilla, verre van maar ik vind het toch wel fijn als iedereen netjes gekleed komt.

maar goed het kan dat je daar minder aan hecht, waarom niet ?Is het raar dat ik er eigenlijk een beetje van uit ga dat de meeste mensen netje gekleed komen? Of is dat wellicht een beetje dorps dat je je beste kleren aan doet als je naar een feestje gaat? Kan me van mijn eigen bruiloft alleen maar herinneren dat iedereen flink zijn/haar best had gedaan. De uitzonderingen, die er vast waren, ben ik vergeten.
de blauwe versie deed me net teveel aan een stofjas denken, nou ja ik heb de lange versie gepast maar toch... het was geen koninklijk / intens blauw, dus dan maar felroze.

ik heb geen leren jassen en ook geen blazers en behalve dit soort modellen, spijkerjasjes en trenchcoats vind je alleen jacks, dus voor die prijs was de keuze idd snel gemaakt.
quote:mirte2 schreef op 31 maart 2012 @ 10:47:

[...]

Is het raar dat ik er eigenlijk een beetje van uit ga dat de meeste mensen netje gekleed komen? Of is dat wellicht een beetje dorps dat je je beste kleren aan doet als je naar een feestje gaat? Kan me van mijn eigen bruiloft alleen maar herinneren dat iedereen flink zijn/haar best had gedaan. De uitzonderingen, die er vast waren, ben ik vergeten.nee hoor, dat zal ook wel zo zijn en wie echt die-hard casual is zal de code ook wel naast zich neerleggen maar ik denk dat ik rond mijn bruiloft graag zoveel mogelijk dingen in de hand zou willen houden en dit is een makkelijke optie.
Ik heb een zwart, grijs en cognackleurig leren jasje en draag vaak vestjes en andere jasjes dus de behoefte aan een zomerjasje is wat minder. Neemt niet weg dat als ik een leuk exemplaar tegen kom, ik 'm wel zou kopen .
ik snap het mirte, ik had echt alleen nog maar het spijkerjasje en hoe mooi het ook is, het kan niet overal bij.

soms loop ik wel tegen mijn beperkte smaak aan, nu bijvoorbeeld

het chaneljasje kan ik ook wel nog eens af en toe aan natuurlijk maar het is van wol en dat zie je er ook aan af, erg mooi maar niet echt iets voor zomerse dagen natuurlijk, toen ik de goudkleurige top erbij kocht vroeg de verkoopster al of ik het niet warm had, helemaal niet het geval maar toch...
Een leuk jeansjasje ga ik ook maar es op mijn wish-list zetten. Lang geleden dat ik dat heb aan gehad maar is idd wel handig om te hebben. Heb er nog één ergens liggen maar dat is vast een wat wijder model en ik vind juist de wat getailleerde heel leuk nu.
Ben benieuwd naar je Chanel jasje, PTT. Heb je al een foto gemaakt?
ik kan iig niet zonder mijn jeansjasje en dat is idd erg getailleerd.

toen ik het kocht voor 25 euro bij de shoeby in hartje winter ( je moet je slag slaan als het kan ), waren ze helemaal niet in.

( het is al minstens 3 jaar geleden )
quote:mirte2 schreef op 31 maart 2012 @ 11:06:

Ben benieuwd naar je Chanel jasje, PTT. Heb je al een foto gemaakt?nee want ik heb geen fototoestel, zal zoon er 1 laten maken met de BB.
quote:princessetamtam schreef op 31 maart 2012 @ 11:10:

[...]

nee want ik heb geen fototoestel, zal zoon er 1 laten maken met de BB.

Leuk!

Ik ga douchen en daarna wat boodschappen doen. Tot later.
tot later mirte !
Ik heb nog een spijkerjasje van vorig jaar, een kort getailleerd model. Hij is alleen te klein en kan niet dicht
dat is idd minder chy !

wat ga je vandaag doen, op je chyou dag ?
deze jurk lijkt me ook mooi bij het chaneljasje:

http://lp.hm.com/hmprod?s ... =url[file:/product/large]

maar ik heb hem niet nodig, dan kan ik net zo goed de camel jurk erbij dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven