Crack- Nagellak
zaterdag 31 maart 2012 om 15:07
Op de fotos van google ziet het er best grappig uit.
Ik heb mezelf dus even laten gaan in een webshop en heb verschillende kleurtjes gekocht.
Vandaag binnengekomen en gelijk even proberen natuurlijk.
Nou het komt echt niet in de buurt van de plaatjes van google !
Hebben jullie ervaring met deze nagellak ? En krijgen jullie het wel mooi ? En hoe doen jullie dat dan ?
Het kan misschien komen omdat ik een vrij goedkoop merk heb gekocht.Zou het met duurdere merken wel goed uitpakken ?
Ik heb mezelf dus even laten gaan in een webshop en heb verschillende kleurtjes gekocht.
Vandaag binnengekomen en gelijk even proberen natuurlijk.
Nou het komt echt niet in de buurt van de plaatjes van google !
Hebben jullie ervaring met deze nagellak ? En krijgen jullie het wel mooi ? En hoe doen jullie dat dan ?
Het kan misschien komen omdat ik een vrij goedkoop merk heb gekocht.Zou het met duurdere merken wel goed uitpakken ?
zaterdag 31 maart 2012 om 15:13
Klopt . Ik heb als basis : zwart , wit , roze & diamant kleur. En voor de crack heb ik roze , zilver , blauw , rood & bruin. En daarover nog een kleurloze nagellak ter versteveging .
Ik weet niet of ik hier de reclame mag maken . Maar ik heb het van het merk Fogan. Ik wist niet of het iets was. Maar voor 1 euro per potje wou ik het best proberen. Wil best een duur merk kopen maar niet als het er zo raar uit blijft zien als nu hihi
Ik weet niet of ik hier de reclame mag maken . Maar ik heb het van het merk Fogan. Ik wist niet of het iets was. Maar voor 1 euro per potje wou ik het best proberen. Wil best een duur merk kopen maar niet als het er zo raar uit blijft zien als nu hihi
zaterdag 31 maart 2012 om 15:41
zaterdag 31 maart 2012 om 15:45
zaterdag 31 maart 2012 om 20:54
quote:nellaaa schreef op zaterdag 31 maart 2012 15:57 Het eerste merk die met crackle polish kwam was het Amerikaanse covergirl 15 jaar geleden. Toen werkte het alleen nog niet zo goed als nu
Hahaha ok,dat is grappig, ik was namelijk acht jaar *nu 25 *
toen de beste vriendin van mijn moeder mijn nagels er mee had gelakt,en mijn moeder mij daar te jong voor vondt.
( weet nog dat het een rood-bruine kleur was )
Hahaha ok,dat is grappig, ik was namelijk acht jaar *nu 25 *
toen de beste vriendin van mijn moeder mijn nagels er mee had gelakt,en mijn moeder mij daar te jong voor vondt.
( weet nog dat het een rood-bruine kleur was )
zaterdag 31 maart 2012 om 23:12
Ik vind het een van de lelijkste dingen die ik ooit in mijn leven gezien heb, die crack nagellak.
Maar dat wordt hier zeker niet gevraagd, he...
Kunnen jullie niet alsjeblieft zorgen dat die rage uitdooft? Door het gewoon niet meer te kopen? Ofzo?
Maar dat wordt hier zeker niet gevraagd, he...
Kunnen jullie niet alsjeblieft zorgen dat die rage uitdooft? Door het gewoon niet meer te kopen? Ofzo?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 31 maart 2012 om 23:23
zondag 1 april 2012 om 01:31
Ik heb het vorig jaar gekocht, gewoon een goedkoop merk. Wat ik zelf een mooie combi vind is neon roze en dan zwarte crack lak. Je moet er een hele dikke laag van opsmeren. Mijn lak van een euro werkte erg goed!
Persoonlijk: LEEEELIJK lijkt net alsof een kind je nagels heeft gelakt. Andere mensen vonden het wel erg mooi, maar voor mij hoeft het niet meer. lol
Persoonlijk: LEEEELIJK lijkt net alsof een kind je nagels heeft gelakt. Andere mensen vonden het wel erg mooi, maar voor mij hoeft het niet meer. lol