the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
zaterdag 31 maart 2012 om 16:28
Zoo, om 18:00 een afspraak bij een willekeurige kapper. Gewoon naar binnen gestapt, zag er wel oke uit
Ben toch maar de stad in gegaan.. Nu alweer spijt van (zit ijsje te eten bij de Mcdonalds), het is erg druk. Heb wel een geinige zomerse spijkerbroek gescoord met een joggingbroek bovenkant zegmaar.
Verder lekker relaxed. Straks naar de kapper en vanavond lekker voor de tv hangen met lekker veel snaai
@GB; ben heul benieuwd hoe je experiment is uitgepakt!
Ben toch maar de stad in gegaan.. Nu alweer spijt van (zit ijsje te eten bij de Mcdonalds), het is erg druk. Heb wel een geinige zomerse spijkerbroek gescoord met een joggingbroek bovenkant zegmaar.
Verder lekker relaxed. Straks naar de kapper en vanavond lekker voor de tv hangen met lekker veel snaai
@GB; ben heul benieuwd hoe je experiment is uitgepakt!
zaterdag 31 maart 2012 om 17:05
ik ben een speurtocht aan het vertalen voor mijn neefje van het nederlands naar het frans, morgen maar alles verbeteren en dan maandag de tekst zo opslaan bij mijn ouders ( ik krijg hier de symbolen niet te pakken maar ik heb tijd genoeg om alles goed na te kijken ).
vandaag kan ik iig geen woord frans meer zien.
vandaag kan ik iig geen woord frans meer zien.
zaterdag 31 maart 2012 om 19:22
Niemand meer hier?
Hele dag gewerkt bij de ambtenarij. Was heel druk. Wel lekker gewerkt, maar ben nu bekaf en lig met laptop op de bank.Werd bij thuiskomst verrast met een door dochter en vriendinnetje gemaakt diner: bospeen, broccoli, aardappelen in de schil en biefstuk. Best lekker en helemaal zelf inkopen gedaan en gekookt. Alleen jammer dat ze de biefstuk een half uur hadden gebakken en ik er minstens zo lang op moest kauwen.
Ga vanavond naar het café met een vriendin die terug is na een poosje buitenland. Wel zin in, maar moet nog maar even aan de koffie en onder de douche anders trek ik het niet (m'n ogen vallen bijna dicht en m'n lijf wil alleen maar horizontaal).
Hoe is je haar geworden, Chi? Goede Chi-dag gehad?
Enne, hoe is je experiment verlopen, GB? Ben benieuwd.
Hele dag gewerkt bij de ambtenarij. Was heel druk. Wel lekker gewerkt, maar ben nu bekaf en lig met laptop op de bank.Werd bij thuiskomst verrast met een door dochter en vriendinnetje gemaakt diner: bospeen, broccoli, aardappelen in de schil en biefstuk. Best lekker en helemaal zelf inkopen gedaan en gekookt. Alleen jammer dat ze de biefstuk een half uur hadden gebakken en ik er minstens zo lang op moest kauwen.
Ga vanavond naar het café met een vriendin die terug is na een poosje buitenland. Wel zin in, maar moet nog maar even aan de koffie en onder de douche anders trek ik het niet (m'n ogen vallen bijna dicht en m'n lijf wil alleen maar horizontaal).
Hoe is je haar geworden, Chi? Goede Chi-dag gehad?
Enne, hoe is je experiment verlopen, GB? Ben benieuwd.
zaterdag 31 maart 2012 om 19:32
quote:princessetamtam schreef op 31 maart 2012 @ 11:22:
deze jurk lijkt me ook mooi bij het chaneljasje:
http://lp.hm.com/hmprod?s ... =url[file:/product/large]
maar ik heb hem niet nodig, dan kan ik net zo goed de camel jurk erbij dragen.Die camel jurk is volgens mij ook nog eens veel mooier. Ergo: dit is geen aanvulling op je garderobe.
deze jurk lijkt me ook mooi bij het chaneljasje:
http://lp.hm.com/hmprod?s ... =url[file:/product/large]
maar ik heb hem niet nodig, dan kan ik net zo goed de camel jurk erbij dragen.Die camel jurk is volgens mij ook nog eens veel mooier. Ergo: dit is geen aanvulling op je garderobe.
zaterdag 31 maart 2012 om 20:20
Mijn haar is verrassend leuk geworden! Wel wennen hahaha, heb een schuine pony en lekker veel lagen erin. Niet tè veel lengte eraf, heel leuk
Verder heb ik weer schandalig lopen shoppen.. Nu moet het echt even afgelopen zijn heb die spijkerbroek gekocht, een jeanslegging met destroyed look, een heel wijd lichtgrijs vest, een shirtje met wijde mouwen die wel toelopen in zwart/blauw gestreept.
Oke als ik het zo zie valt het wel mee lekker dagje gehad, zit nu op de bank Shutter Island te kijken op rtl5. Lekker chippie erbij... heerlijk!
Verder heb ik weer schandalig lopen shoppen.. Nu moet het echt even afgelopen zijn heb die spijkerbroek gekocht, een jeanslegging met destroyed look, een heel wijd lichtgrijs vest, een shirtje met wijde mouwen die wel toelopen in zwart/blauw gestreept.
Oke als ik het zo zie valt het wel mee lekker dagje gehad, zit nu op de bank Shutter Island te kijken op rtl5. Lekker chippie erbij... heerlijk!
zaterdag 31 maart 2012 om 20:30
Goed geshopt, Chi! En je haar klinkt ook heel leuk. Heb je Shutterisland al gezien? Ik had al heel snel door hoe het in elkaar zat...
Elynn! Diner klinkt goed, afgezien van die schoenzool die je moest opeten. Het gaat wel vooruit volgens mij. De vorige keer was het woester. Wel jammer, want het leverde zulke leuke verhalen op. Hahaha als ik nog denk aan die cake. Veel plezier vanavond.
Bleach project is nog bezig. Ik ben steeds niet tevreden, te weinig bleach. Dus ik heb het al een paar keer opnieuw afgebonden en opnieuw gebleacht. Het is nu bijna goed. Dan ga ik 'm wassen en drogen. Het wordt wel gaaf. Het was gelukkig het soort zwart dat grijzig werd en niet een vieze roestkleur ofzo. Ik heb voor foto's gemaakt en ik maak morgen na foto's.
zaterdag 31 maart 2012 om 20:41
zaterdag 31 maart 2012 om 21:07
Ben benieuwd naar de foto's GB!
Chyou, klinkt als een goede dag.
Waar had je dat spijkerjasje gezien? Ik ben ook op zoek, maar meeste zijn kort, en dat wil ik niet, want wil m echt als jas dragen. Hij hoeft overigens niet dicht te kunnen vind ik, heb er meestal toch een grote sjaal bij om.
Vanochtend lekker rustig aan gedaan, shirtje geruild bij Sting (was toch iets te groot), en nog een blazertje gekocht in de opruiming + nog een shirt. Verder lekker koffie gedronken met LC (hij met de VI, ik met een boek) en onze vaste stamgasten aan de tafel
Chyou, klinkt als een goede dag.
Waar had je dat spijkerjasje gezien? Ik ben ook op zoek, maar meeste zijn kort, en dat wil ik niet, want wil m echt als jas dragen. Hij hoeft overigens niet dicht te kunnen vind ik, heb er meestal toch een grote sjaal bij om.
Vanochtend lekker rustig aan gedaan, shirtje geruild bij Sting (was toch iets te groot), en nog een blazertje gekocht in de opruiming + nog een shirt. Verder lekker koffie gedronken met LC (hij met de VI, ik met een boek) en onze vaste stamgasten aan de tafel