Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
The hunger games: nog best vermakelijk ondanks de vernietigende recensie op cinema.nl.

24 kinderen moeten een strijd op leven en dood voeren om als overwinnaar uit de strijd te komen.
Doubt, met Meryl Streep. Vond het een mooie film. Mooi genoeg in ieder geval om te blijven hangen (kijk niet vaak films op gewone tv).
quote:dolfje schreef op 24 maart 2012 @ 14:12:

De Heineken ontvoering,ik vond hem een beetje tegenvallen eerlijk gezegd...

Ook net gezien, best saai.

Ik heb ook nova zembla gehuurd maar de disc pakt niet
quote:luni schreef op 30 maart 2012 @ 19:18:

[...]

Ik heb ook nova zembla gehuurd maar de disc pakt niet Van wat ik hier aan commentaar voorbij heb zien komen heb je daar mazzel mee
Ow

2 'foute films' gehuurd dan

Ik vond het begin wel aardig..daarna ging het mis..
Ow, nou misschien vind jij 't wel een leuke film hoor, kan toch. Als je 'm hebt gehuurd zal iets je toch aanspreken. Maar jammer dat ie t niet goed doet, dan.
Ik huur graag nl-talige films als mn vriend er niet is, vandaar deze keuze.

Voor morgenavond heb ik:

Columbus Circle

Killer Elite

Wat zeggen de recensies daarvan?
quote:lottekeNL schreef op 30 maart 2012 @ 21:09:

Ow, nou misschien vind jij 't wel een leuke film hoor, kan toch. Als je 'm hebt gehuurd zal iets je toch aanspreken. Maar jammer dat ie t niet goed doet, dan.Ja, want nu kan ik het niet beoordelen...ik ga er morgen mee terug. Hij hapert en het geluid blijft soms weg, de disc is verder schoon...
quote:Caviahaar schreef op 12 december 2011 @ 11:21:

Killer Elite, actiefilm met DeNiro. Vermakelijk maar meer ook niet.Dit zie ik staan over Killer Elite.
Vermakelijk is goed genoeg
Graag advies

Ik heb The sixth sense gedownload, is deze film erg eng of valt het wel mee.

Anders kijk ik 'm liever overdag
Ik vond m niet eng, maar ben ook niet heel snel bang. Een vriendin van mij keek m met mij en die vond m wel eng. Hij is zeker wel spannend! En ik vond m erg goed! (is tijden mijn lievelingsfilm geweest).
Transformers 3.. allemachtig wat een non-verhaal
Ik vond 'm bij 2 scenes wel eng maar vooral een hele mooie film
Die vond ik 12 jaar geleden al niet eng en toen keek ik 'm midden in de nacht in een vliegtuig op een lange vlucht. Wel een gave film!

Mirrors daarentegen is wel ietwat spooky
quote:lottekeNL schreef op 30 maart 2012 @ 21:37:

Ik vond m niet eng, maar ben ook niet heel snel bang. Een vriendin van mij keek m met mij en die vond m wel eng. Hij is zeker wel spannend! En ik vond m erg goed! (is tijden mijn lievelingsfilm geweest).

Dank je voor de toelichting. Normaal ben ik ook niet snel bang, maar films over geesten gaan pas inwerken bij mij als ik in bed lig, dan ben ik bang dat er dingen zomaar gaan bewegen of mijn bed gaat schudden

Ik denk dat ik heel voorzichtig eerst even een scene via youtube ga kijken
Als het je lukt te bedenken dat het allemaal maar special effects zijn, kun je m gerust kijken.
Maar stel je voor dat ik een huisgeest heb die het leuk vindt om zulke special effects te kopiëren

je wéét het maar nooit
Neuh. Veels te veel werk

Tnx Vilma! Veel plezier, als je m nog gaat kijken!
quote:Vilma schreef op 30 maart 2012 @ 21:51:

Maar stel je voor dat ik een huisgeest heb die het leuk vindt om zulke special effects te kopiëren

je wéét het maar nooit

Dan nog liever van de sixth sense dan van friday the 13th
extremely loud and incredibly close.

Helemaal onder de indruk...... Damn, wat een goeie film!
Intouchables wat een heerlijke film
Case 39, gisteravond laat nog op tv.

Eng!
Les intouchables, ontroerende film met veel lachmomenten.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Vrijdag The divide,geen verwachtingen van en viel me heel erg mee.

Gisteren Nova Zembla en had er geen hoge verwachtingen van(mede door dit topic) en zo was het ook.Wel aardig vermaak maar het pakte me niet echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven