Ik vond het begin wel aardig..daarna ging het mis..
Anoniem_55368
vrijdag 30 maart 2012 om 21:09
Ow, nou misschien vind jij 't wel een leuke film hoor, kan toch. Als je 'm hebt gehuurd zal iets je toch aanspreken. Maar jammer dat ie t niet goed doet, dan.
Ow, nou misschien vind jij 't wel een leuke film hoor, kan toch. Als je 'm hebt gehuurd zal iets je toch aanspreken. Maar jammer dat ie t niet goed doet, dan.Ja, want nu kan ik het niet beoordelen...ik ga er morgen mee terug. Hij hapert en het geluid blijft soms weg, de disc is verder schoon...
Anoniem_55368
vrijdag 30 maart 2012 om 21:16
quote:Caviahaar schreef op 12 december 2011 @ 11:21:
Killer Elite, actiefilm met DeNiro. Vermakelijk maar meer ook niet.Dit zie ik staan over Killer Elite.
Ik heb The sixth sense gedownload, is deze film erg eng of valt het wel mee.
Anders kijk ik 'm liever overdag
Anoniem_55368
vrijdag 30 maart 2012 om 21:37
Ik vond m niet eng, maar ben ook niet heel snel bang. Een vriendin van mij keek m met mij en die vond m wel eng. Hij is zeker wel spannend! En ik vond m erg goed! (is tijden mijn lievelingsfilm geweest).
Die vond ik 12 jaar geleden al niet eng en toen keek ik 'm midden in de nacht in een vliegtuig op een lange vlucht. Wel een gave film!
Mirrors daarentegen is wel ietwat spooky
Anoniem_109511
vrijdag 30 maart 2012 om 21:43
quote:lottekeNL schreef op 30 maart 2012 @ 21:37:
Ik vond m niet eng, maar ben ook niet heel snel bang. Een vriendin van mij keek m met mij en die vond m wel eng. Hij is zeker wel spannend! En ik vond m erg goed! (is tijden mijn lievelingsfilm geweest).
Dank je voor de toelichting. Normaal ben ik ook niet snel bang, maar films over geesten gaan pas inwerken bij mij als ik in bed lig, dan ben ik bang dat er dingen zomaar gaan bewegen of mijn bed gaat schudden
Ik denk dat ik heel voorzichtig eerst even een scene via youtube ga kijken
Anoniem_55368
vrijdag 30 maart 2012 om 21:45
Als het je lukt te bedenken dat het allemaal maar special effects zijn, kun je m gerust kijken.
Anoniem_109511
vrijdag 30 maart 2012 om 21:51
Maar stel je voor dat ik een huisgeest heb die het leuk vindt om zulke special effects te kopiëren
je wéét het maar nooit
Anoniem_55368
vrijdag 30 maart 2012 om 21:52
Neuh. Veels te veel werk
Tnx Vilma! Veel plezier, als je m nog gaat kijken!