De macht van een klantmanager Sozawe
zondag 1 april 2012 om 09:55
Toen ik in de bijstand was hield mijn klantmanager bewust mijn vakantiegeld achter om een maand lang op vakantie te gaan. Ook waren er vaak problemen dat mijn wijzigingsformulieren niet waren ingeleverd. Je kan haar niet bellen en emailen ze vond dat het haar prive telefoonnummer en emailadres was doelde hiermee het telefoonnummer en emailadres van Sozawe . Bij haar moet je een brief schrijven voor een bel afspraak of een algemeen nummer bellen en belt zij wanneer het haar uitkomt je terug. Ik heb zo vaak over haar klaagt. Ik vind werk stop de uitkering en vraag om mijngeld dat in nog te
tegoed zou hebben, Toen ik een klacht indiende kreeg ik te horen ik heb ggen tegoed want ik heb gevraagd om het te stoppen beweerde de klantmanger en het Bedrijfsbureau. Maanden later als ik verhuis en een nieuw klantmanger heb stort ze een maand termijn uitkering om het via de nieuwe klantmanger terug te laten vorderen en stuurt zij een nieuwe jaaropgave die ik niet meer kan indienen bij de aangifte inkomsten belasting of misschien achteraf. Mijn hele wezen weet nu dat ik gewoon een natrap van deze klantmanager heb gekregen. Vraag kan ik eisen dat deze klantmanager zelf hiervoor opdraait. ik weet dat zij weer inbescherming wordt genomen door de Gemeente Rotterdam en daarom kan zij doorgaan met haar rancune en doorschiet
tegoed zou hebben, Toen ik een klacht indiende kreeg ik te horen ik heb ggen tegoed want ik heb gevraagd om het te stoppen beweerde de klantmanger en het Bedrijfsbureau. Maanden later als ik verhuis en een nieuw klantmanger heb stort ze een maand termijn uitkering om het via de nieuwe klantmanger terug te laten vorderen en stuurt zij een nieuwe jaaropgave die ik niet meer kan indienen bij de aangifte inkomsten belasting of misschien achteraf. Mijn hele wezen weet nu dat ik gewoon een natrap van deze klantmanager heb gekregen. Vraag kan ik eisen dat deze klantmanager zelf hiervoor opdraait. ik weet dat zij weer inbescherming wordt genomen door de Gemeente Rotterdam en daarom kan zij doorgaan met haar rancune en doorschiet
zondag 1 april 2012 om 10:05
http://www.soc-raadslieden-rdam.nl/
Wat doen sociaal raadslieden ?
De sociaal raadslieden zijn wegwijzers in de ingewikkelde wereld van wetten, regelingen, formulieren en (overheids-) instellingen.
Zij kunnen u vertellen wat u in bepaalde gevallen het beste kunt doen of waar u naar toe kunt als u dat zelf niet zo goed weet.
Zij helpen u bij het opstellen van brieven en bezwaarschriften en bij het invullen van ingewikkelde formulieren. De hulp van de sociaal raadslieden is vertrouwelijk en kosteloos.
Sociaal Raadslieden Rotterdam is een gemeentelijke organisatie.
Wat doen sociaal raadslieden ?
De sociaal raadslieden zijn wegwijzers in de ingewikkelde wereld van wetten, regelingen, formulieren en (overheids-) instellingen.
Zij kunnen u vertellen wat u in bepaalde gevallen het beste kunt doen of waar u naar toe kunt als u dat zelf niet zo goed weet.
Zij helpen u bij het opstellen van brieven en bezwaarschriften en bij het invullen van ingewikkelde formulieren. De hulp van de sociaal raadslieden is vertrouwelijk en kosteloos.
Sociaal Raadslieden Rotterdam is een gemeentelijke organisatie.
zondag 1 april 2012 om 10:07
http://www.juridischloket ... hloket/Pages/default.aspx
Het Juridisch Loket Rotterdam
Bezoekadres
Weena 719 (Groothandelsgebouw)
3013 AM Rotterdam
Het Juridisch Loket Rotterdam
Bezoekadres
Weena 719 (Groothandelsgebouw)
3013 AM Rotterdam
zondag 1 april 2012 om 10:42
Je klinkt - ook je andere topic in ogenschouw genomen - eerlijk gezegd als een typische klant die vindt dat het de schuld is van alles en iedereen behalve van zichzelf, en die ook nog eens de regels niet snapt.
En dit? Toen ik in de bijstand was hield mijn klantmanager bewust mijn vakantiegeld achter om een maand lang op vakantie te gaan.
Als dit daadwerkelijk zo gebeurd is, dan valt dit aan te tonen, en zal de betreffende klantmanager op staande voet ontslagen worden. Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het naar je schuldeisers is gegaan (en ja, dat kan en mag).
En dit? Toen ik in de bijstand was hield mijn klantmanager bewust mijn vakantiegeld achter om een maand lang op vakantie te gaan.
Als dit daadwerkelijk zo gebeurd is, dan valt dit aan te tonen, en zal de betreffende klantmanager op staande voet ontslagen worden. Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het naar je schuldeisers is gegaan (en ja, dat kan en mag).
zondag 1 april 2012 om 10:42
quote:virgin schreef op 01 april 2012 @ 09:55:
Toen ik in de bijstand was hield mijn klantmanager bewust mijn vakantiegeld achter om een maand lang op vakantie te gaan. Ook waren er vaak problemen dat mijn wijzigingsformulieren niet waren ingeleverd. Je kan haar niet bellen en emailen ze vond dat het haar prive telefoonnummer en emailadres was doelde hiermee het telefoonnummer en emailadres van Sozawe . Bij haar moet je een brief schrijven voor een bel afspraak of een algemeen nummer bellen en belt zij wanneer het haar uitkomt je terug. Ik heb zo vaak over haar klaagt. Ik vind werk stop de uitkering Dus je hebt zelf aangegeven dat je geen uitkering meer wilt. en vraag om mijngeld dat in nog te
tegoed zou hebben, Toen ik een klacht indiende kreeg ik te horen ik heb ggen tegoed want ik heb gevraagd om het te stoppen beweerde de klantmanger en het Bedrijfsbureau Ja klopt, als jij je uitkering hebt stopgezet dan gaat die niet automatisch weer lopen als je geen werk meer hebt, dan moet je de uitkering opnieuw aanvragen. Maanden later als ik verhuis en een nieuw klantmanger heb stort ze een maand termijn uitkering om het via de nieuwe klantmanger terug te laten vorderen en stuurt zij een nieuwe jaaropgave klantmanagers sturen geen jaaropgaves, dat wordt door de uitkeringsadministratie gedaan. die ik niet meer kan indienen bij de aangifte inkomsten belasting of misschien achteraf Ja natuurlijk kan je nog aangifte doen. Mijn hele wezen weet nu dat ik gewoon een natrap van deze klantmanager heb gekregen. Welnee, grow up. Je klinkt als een scholier: "Die leraar heeft de pik op mij". Vraag kan ik eisen dat deze klantmanager zelf hiervoor opdraait. ik weet dat zij weer inbescherming wordt genomen door de Gemeente Rotterdam en daarom kan zij doorgaan met haar rancune en doorschietJe kunt je beter op andere zaken richten: werk vinden?
Toen ik in de bijstand was hield mijn klantmanager bewust mijn vakantiegeld achter om een maand lang op vakantie te gaan. Ook waren er vaak problemen dat mijn wijzigingsformulieren niet waren ingeleverd. Je kan haar niet bellen en emailen ze vond dat het haar prive telefoonnummer en emailadres was doelde hiermee het telefoonnummer en emailadres van Sozawe . Bij haar moet je een brief schrijven voor een bel afspraak of een algemeen nummer bellen en belt zij wanneer het haar uitkomt je terug. Ik heb zo vaak over haar klaagt. Ik vind werk stop de uitkering Dus je hebt zelf aangegeven dat je geen uitkering meer wilt. en vraag om mijngeld dat in nog te
tegoed zou hebben, Toen ik een klacht indiende kreeg ik te horen ik heb ggen tegoed want ik heb gevraagd om het te stoppen beweerde de klantmanger en het Bedrijfsbureau Ja klopt, als jij je uitkering hebt stopgezet dan gaat die niet automatisch weer lopen als je geen werk meer hebt, dan moet je de uitkering opnieuw aanvragen. Maanden later als ik verhuis en een nieuw klantmanger heb stort ze een maand termijn uitkering om het via de nieuwe klantmanger terug te laten vorderen en stuurt zij een nieuwe jaaropgave klantmanagers sturen geen jaaropgaves, dat wordt door de uitkeringsadministratie gedaan. die ik niet meer kan indienen bij de aangifte inkomsten belasting of misschien achteraf Ja natuurlijk kan je nog aangifte doen. Mijn hele wezen weet nu dat ik gewoon een natrap van deze klantmanager heb gekregen. Welnee, grow up. Je klinkt als een scholier: "Die leraar heeft de pik op mij". Vraag kan ik eisen dat deze klantmanager zelf hiervoor opdraait. ik weet dat zij weer inbescherming wordt genomen door de Gemeente Rotterdam en daarom kan zij doorgaan met haar rancune en doorschietJe kunt je beter op andere zaken richten: werk vinden?
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
zondag 1 april 2012 om 10:50
Dat klantmanagers van de SozaWe vaak erg moeilijk bereikbaar zijn dat weet ik vanuit mijn eigen werk. Dat er soms dingen mis gaan bij deze instantie weet ik ook, zo ook dat contacten met klantmanagers niet altijd even vlekkeloos verlopen en dat het niet per definitie aardige dan wel hardwerkende mensen zijn maar........
De situatie die jij schetst vind ik echt heel ongeloofwaardig, op het paranoide af. Ook heb ik het idee dat er beslissingen zijn genomen die jij wellicht niet helemaal snapt en ze daarom zo presenteert alsof het allemaal jouw schuld niet is...terwijl nergens in het verhaal voorkomt dat jij ook een eigen aandeel hebt in de zaken die zijn misgelopen.
Wat is het doel van je topic? Dat wij met je meehuilen en je gelijk geven? Je kunt de energie beter stoppen in een goede afwikkeling van de zaak en er (samen met de klantmanager) voor zorgen dat alles weer rechtgetrokken dan wel opgelost wordt.
succes ermee.
De situatie die jij schetst vind ik echt heel ongeloofwaardig, op het paranoide af. Ook heb ik het idee dat er beslissingen zijn genomen die jij wellicht niet helemaal snapt en ze daarom zo presenteert alsof het allemaal jouw schuld niet is...terwijl nergens in het verhaal voorkomt dat jij ook een eigen aandeel hebt in de zaken die zijn misgelopen.
Wat is het doel van je topic? Dat wij met je meehuilen en je gelijk geven? Je kunt de energie beter stoppen in een goede afwikkeling van de zaak en er (samen met de klantmanager) voor zorgen dat alles weer rechtgetrokken dan wel opgelost wordt.
succes ermee.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zondag 1 april 2012 om 11:09
quote:bankje schreef op 01 april 2012 @ 10:06:
Is het raar dat ik bij dit soort topics altijd denk :een verhaal heeft 2 kanten?
Ja! Dat soort mensen denken dat ze god zijn en alles mogen en kunnen omdat ze macht hebben over mensen als virgin...
Hoop dat je zelf nooit in zo'n situatie komt.. of juist wel, dan weet je wat het is!
Is het raar dat ik bij dit soort topics altijd denk :een verhaal heeft 2 kanten?
Ja! Dat soort mensen denken dat ze god zijn en alles mogen en kunnen omdat ze macht hebben over mensen als virgin...
Hoop dat je zelf nooit in zo'n situatie komt.. of juist wel, dan weet je wat het is!
zondag 1 april 2012 om 11:19
quote:Lyndah schreef op 01 april 2012 @ 11:09:
[...]
Ja! Dat soort mensen denken dat ze god zijn en alles mogen en kunnen omdat ze macht hebben over mensen als virgin...
Hoop dat je zelf nooit in zo'n situatie komt.. of juist wel, dan weet je wat het is!Uuh, volgens mij bedoelde Bankje het precies andersom.
[...]
Ja! Dat soort mensen denken dat ze god zijn en alles mogen en kunnen omdat ze macht hebben over mensen als virgin...
Hoop dat je zelf nooit in zo'n situatie komt.. of juist wel, dan weet je wat het is!Uuh, volgens mij bedoelde Bankje het precies andersom.
zondag 1 april 2012 om 11:20
zondag 1 april 2012 om 11:27
Whahaha! De klantmanager hield jouw vakantiegeld in om zelf op vakantie te gaan? Whahaha! En jij denkt echt dat dat uberhaupt kan? Dat er geen controle zit op systemen enzo?
Je beht niet wijs. Waarschijnlijk had je ergens een schuld openstaan.
En dat het rechtstreekse nummerniet door wordt gegeven is gebruikelijk. Daarvoor zijn telefonisch spreekuren uitgevonden.
Verder wat Branwen zegt.
Fijn dat je werk hebt gevonden. Heb je ook geen last meervan God de Klantmanager.
Je beht niet wijs. Waarschijnlijk had je ergens een schuld openstaan.
En dat het rechtstreekse nummerniet door wordt gegeven is gebruikelijk. Daarvoor zijn telefonisch spreekuren uitgevonden.
Verder wat Branwen zegt.
Fijn dat je werk hebt gevonden. Heb je ook geen last meervan God de Klantmanager.
zondag 1 april 2012 om 11:48
Topicopener belt standaard buiten de daarvoor aangewezen contacturen, levert haar formulieren niet op tijd in waardoor de uitkering niet op tijd betaald kan worden (maar dit is uiteraard nooit haar schuld), heeft schulden waardoor het vakantiegeld naar achuldeisers is gegaan (maar hier weet ze uiteraard niets van of vind het oneerlijk want ze mag toch ook wel eens op vakantie) en de klantmanager doet nooit eens wat ze vraagt en oop het moment dat zevraagt, wat toch eigenlijk de bedoeling is want als klantmanager ben he God dus als een klant met zn vingers knipt hoor je in het gelid te springen.
Het is geloof ik maar goed dat ik sinds januari geen klantmanager meer ben...(en ik vond mijn baan echt heel erg leuk en heb voor behoorlijk wat klanten het vuur uit mijn sloffen gelopen)
Het is geloof ik maar goed dat ik sinds januari geen klantmanager meer ben...(en ik vond mijn baan echt heel erg leuk en heb voor behoorlijk wat klanten het vuur uit mijn sloffen gelopen)