Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
quote:himalaya schreef op 31 maart 2012 @ 09:52:

Nien, hoe gaat het met de spierscheuring? Slaap je al wat beter?

Slapen sucks, alleen op mn rug ligt het pijnvrij en dat is niet bepaald m'n favoriete slaaphouding. Ben al blij dat m'n verkoudheid grotendeels voorbij is, want dan kun je helemaal niet op je rug liggen.

Maar overdag is het allemaal best te doen. Ben zelfs al weer rustig aan aan 't sporten.
Ik hang wasgoed nooit op, de droger is sneller en makkelijker. Bovendien zou ik het hier vast weer vuil van 'n waslijn halen, want in 'n bos, dus stuifmeel en duiven die nog al 'ns wat laten vallen, haha!
quote:lamystere schreef op 31 maart 2012 @ 11:40:

[...]

Sno, morgen , 't is nog vroeg hier zal ik maar zeggen...
Snjókorn falla, á allt og alla
Langzame vooruitgang dus Nien. Fijn.
Yep, het voelt gelukkig goed! Toen ik vorige week weer begon met sporten (ook lage intensiteit) toen schoot het er weer harder in en lag ik er weer 'n paar dagen uit. Nu voel ik het nog wel en ook op 'n andere manier dan gewone spierpijn. Voelt eigenlijk 'n beetje als spit in de rug, maar dan dus op de ribbenkast in de zij. Beter dan dat kan ik het niet omschrijven, haha!

@Snjo: heb 'n vraagje aan jou over kaas. Hebben ze bij jullie op IJsland misschien Havarti Jalapeno? Deze kaas komt van oorsprong uit Denemarken en werd verkocht in Canada. Ben er daar aan verslaafd geraakt en baal dat we het hier niet kennen. Maar omdat IJsland op de route ligt tussen Denemarken en Canada wordt het daar misschien wel verkocht?
Nee helaas. Die kaas hebben ze hier niet (heel misschien in Reykjavík maar daar zou ik niet op rekenen).
quote:elninjoo schreef op 31 maart 2012 @ 18:12:

Maar omdat IJsland op de route ligt tussen Denemarken en Canada wordt het daar misschien wel verkocht?
Lam, geniet lekker in de sauna, ik zal aan je denken als ik als goede tante aan het kijken ben hoe mijn neeftje (samen met nog honderd gillende en schreeuwende kindertjes) af zwemt.

Heerlijk op zondag in zo'n te warm, naar chloor ruikent zwembad tussen de gillende kinderen vertoeven wie wil dat nou niet toch?
quote:snjokorn schreef op 31 maart 2012 @ 22:54:

Nee helaas. Die kaas hebben ze hier niet (heel misschien in Reykjavík maar daar zou ik niet op rekenen).

Wat jammer! Ik zat me al lekker te maken op de mogelijkheid!

Zijn ze er verder wel van de kazen, of helemaal niet zo?
quote:kusunum schreef op 01 april 2012 @ 00:57:

Lam, geniet lekker in de sauna, ik zal aan je denken als ik als goede tante aan het kijken ben hoe mijn neeftje (samen met nog honderd gillende en schreeuwende kindertjes) af zwemt.

Heerlijk op zondag in zo'n te warm, naar chloor ruikent zwembad tussen de gillende kinderen vertoeven wie wil dat nou niet toch?Ongelooflijk dat je dat dóet! Zou 'n smoes verzinnen als dit zo'n hedendaagse verplichting is waarbij de familie je met de nek aankijkt als je zegt niet te willen. Vroeger kwamen alleen je ouders kijken, meer is ook niet nodig. Waanzin dat ze tegenwoordig blijkbaar de hele familie optrommelen voor zoiets sufs als zwemmen...
quote:elninjoo schreef op 01 april 2012 @ 04:07:

[...]

Ongelooflijk dat je dat dóet! Zou 'n smoes verzinnen als dit zo'n hedendaagse verplichting is waarbij de familie je met de nek aankijkt als je zegt niet te willen. Vroeger kwamen alleen je ouders kijken, meer is ook niet nodig. Waanzin dat ze tegenwoordig blijkbaar de hele familie optrommelen voor zoiets sufs als zwemmen...Hier niet hoor alleen de ouders mogen kijken en dat is maar goed ook.
Kus sterkte dan maar vandaag.
Ik zou gewoon afbellen. Zeggen dat je met knallende koppijn bent wakker geworden en de frisse buitenlucht gaat opzoeken vandaag ipv in zo'n benauwd stankhol te gaan staan.
Ik heb je gestaft, ik heb al een stekker gekocht en ik hoef geen muis.

Goedemorgen!
Goedemorgen.

@Kus: Succes vandaag.

@Nien: Zijn er geen webshops in Denemarken of Canada waar ze die kaas verkopen?
Kus, veel succes vanmiddag. Jij liever dan ik zullen we maar zeggen
Kus je bent een held da je alleen al gaat!
I choose happy!
quote:elninjoo schreef op 01 april 2012 @ 04:05:

[...]

Wat jammer! Ik zat me al lekker te maken op de mogelijkheid!

Zijn ze er verder wel van de kazen, of helemaal niet zo?Er zíjn wel kazen...... maar in vergelijking met de originele nederlandse varianten zit er hier niet echt veel smaak aan (de "gouda 26%* komt wel aardig in de buurt). Er is wel veel keus aan smeerkazen.
quote:kusunum schreef op 01 april 2012 @ 00:57:

Heerlijk op zondag in zo'n te warm, naar chloor ruikent zwembad tussen de gillende kinderen vertoeven wie wil dat nou niet toch?

De ultieme zondagmiddag bezigheid

Sterkte!!
Zo, dat is weer een blij en geslaagd neefje!

Hij ging als een speer!

Kusuman stelde voor om nog even lekker naar de sauna te gaan dus we zijn nu onderweg naar huis om de handdoeken en badjassen op te halen.

Beloning voor onze super oom en tante daad
Ik ben weer terug van weggeweest.

Ga nu eerst koken, straks bijlezen.
quote:snjokorn schreef op 01 april 2012 @ 12:34:

[...]

Er zíjn wel kazen...... maar in vergelijking met de originele nederlandse varianten zit er hier niet echt veel smaak aan (de "gouda 26%* komt wel aardig in de buurt). Er is wel veel keus aan smeerkazen.

In de USA en Canada is dat ook zo dat ze weinig normale kazen hebben, vandaar dat ik daar al snel Pepperjack (USA) en Havarti Jalapeno (Canada) had ontdekt. Die lagen daar overigens niet bij de gewone kaas, maar in het delicatessenvak. Door de peper krijgt de kaas toch 'n goeie bite en ik vind persoonlijk die kazen beter zweten dan de Nederlandse (en daar houd ik van!)

@Iba: heb idd wel 'ns naar http://www.arlafoods.ca/p ... no-havarti-jalapeno-800g/ gemaild maar ze leveren helaas niet in Nederland...
Nien, ik had gewoon een stuk

Kaas meegenomen, voor het ontbijt (als ik in een hostel sliep) of voor een broodje onderweg. Erg lekker.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lunax: gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat dat tapas en-de-intentie-tot-champie waard was!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 01 april 2012 @ 18:16:

Nien, ik had gewoon een stuk

Kaas meegenomen, voor het ontbijt (als ik in een hostel sliep) of voor een broodje onderweg. Erg lekker.

In Canada/USA kocht ik dat ter plaatse en dat stuk lag naast me in de auto (kon ie lekker zweten om op smaak te komen) en ik maakte er ook m'n panini's mee.

Vind het altijd wel leuk om de lokale supermarkten af te struinen naar lekkers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven