Bar Too Much * 194 *
zaterdag 25 februari 2012 om 20:21
Nah, de andere had ik al volgelult,maar weer eens een nieuwe, frisse Bar.... Op naar de Lente!
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
dinsdag 3 april 2012 om 11:44
woensdag 4 april 2012 om 09:25
ohowwww gaan jullie alweer iets gezelligs doen , ikke is sjeloers heur.....
Jo, heupje is weer redelijk puik, nu is het de stuit die moeilijk doet en mijn hand.
Ik zeg al, gevalletje ouderdom haha.
Was gister op zoek naar nieuwe schoenen en misschien een leuk bloeske of iets (o.a. voor over een tijdje een aanstormend afstuderend kind ). Maar wat is de mode toch ruk momenteel.
Toen maar even een familiezak paaseitjes ingeslagen, kwam ik iig toch nog met iets thuis.
Wel de hele dag een k*thumeur, dat dan weer wel
Nu idd maar eerst eens koffie.....
Jo, heupje is weer redelijk puik, nu is het de stuit die moeilijk doet en mijn hand.
Ik zeg al, gevalletje ouderdom haha.
Was gister op zoek naar nieuwe schoenen en misschien een leuk bloeske of iets (o.a. voor over een tijdje een aanstormend afstuderend kind ). Maar wat is de mode toch ruk momenteel.
Toen maar even een familiezak paaseitjes ingeslagen, kwam ik iig toch nog met iets thuis.
Wel de hele dag een k*thumeur, dat dan weer wel
Nu idd maar eerst eens koffie.....
woensdag 4 april 2012 om 11:59
Alvast een goeie middag!
Jooppie, kum up sjeg, zo oud bennie toch nog nie?
Gevalletje ouderdom, mja, ben ik 80 met die heup van me.... neh... wijffie, mag mijn lijf me dan wel eens in de steek laten, ben nog jong van geest ( en die vermag me toch veel, grijns )
Effe zonder gekheid: Is gewoon ruk als je lijf je continue parten speelt en mja, wordt je niet vrolijk van, dan maar vrolijk doen...
Hoop dat je toch ergens kan slagen voor kleding! * al eens 2e hands geprobeerd? Kun je best wel leuk scoren hoor! *
Wat studeert dochter eigenlijk?
Jooppie, kum up sjeg, zo oud bennie toch nog nie?
Gevalletje ouderdom, mja, ben ik 80 met die heup van me.... neh... wijffie, mag mijn lijf me dan wel eens in de steek laten, ben nog jong van geest ( en die vermag me toch veel, grijns )
Effe zonder gekheid: Is gewoon ruk als je lijf je continue parten speelt en mja, wordt je niet vrolijk van, dan maar vrolijk doen...
Hoop dat je toch ergens kan slagen voor kleding! * al eens 2e hands geprobeerd? Kun je best wel leuk scoren hoor! *
Wat studeert dochter eigenlijk?
woensdag 4 april 2012 om 16:43
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa................daar zijn we weer.
Nu nog aan de thee, haha maar dat gaat zo veranderen hoor
Hondje heeft oorontsteking in beide flaporen. Wat zielig is dat! Nu elke dag zalven maar dat gaat met een hoop gepiep en zielig gejank. Terwijl het normaal toch een kanjer is, dus doet echt wel pijn. En steeds maar klapperen met die oren.
Je zou 'm zo op schoot nemen, mja, beetje te groot hè
Nu nog aan de thee, haha maar dat gaat zo veranderen hoor
Hondje heeft oorontsteking in beide flaporen. Wat zielig is dat! Nu elke dag zalven maar dat gaat met een hoop gepiep en zielig gejank. Terwijl het normaal toch een kanjer is, dus doet echt wel pijn. En steeds maar klapperen met die oren.
Je zou 'm zo op schoot nemen, mja, beetje te groot hè
woensdag 4 april 2012 om 17:46
.....................................................
.....glaasje...............glaasje..........
...rooie wijn............rooie wijn......
..voor Jooppie..... voor Jootje........
......proost!...............proost!......
.........||.........................||.....
___oooo__________ooo____
Met dank aan Yette.
Proost!
.....glaasje...............glaasje..........
...rooie wijn............rooie wijn......
..voor Jooppie..... voor Jootje........
......proost!...............proost!......
___oooo__________ooo____
Met dank aan Yette.
Proost!