Chi stijltang?
dinsdag 3 april 2012 om 15:22
Hallo dames,
Ik stijl mijn haar nu zeer regelmatig, en merk dat mijn haar ook echt achteruit gaat... Dat wil ik natuurlijk niet!
Dus ik wil nu investeren in een goede CHI stijltang... Alleen welke kan ik het beste nemen? Op chi tang raden ze de Digital 4 button aan, maar is deze ook echt beter??
En zoals die CHI micro is wel klein, is dat wel handig??
Die roze vind ik eigenlijk het mooist...
ik kom er niet uit :S
chi tang
Iemand ervaring?
Voor de handigheid doe ik er een Poll bij
Ik stijl mijn haar nu zeer regelmatig, en merk dat mijn haar ook echt achteruit gaat... Dat wil ik natuurlijk niet!
Dus ik wil nu investeren in een goede CHI stijltang... Alleen welke kan ik het beste nemen? Op chi tang raden ze de Digital 4 button aan, maar is deze ook echt beter??
En zoals die CHI micro is wel klein, is dat wel handig??
Die roze vind ik eigenlijk het mooist...
ik kom er niet uit :S
chi tang
Iemand ervaring?
Voor de handigheid doe ik er een Poll bij
dinsdag 3 april 2012 om 17:35
Ik ben de TO van het topic dat door ster89 genoemd is. Eigenlijk ken ik al die chi-stijltangen niet. Sterker nog, 2 maanden geleden had ik nog nooit gehoord van 'chi'. Maar na het lezen van alle positieve recensies, heb ik toch besloten een chi te kopen. Ben wel meteen voor de beste/duurste gegaan, omdat ik het belangrijk vind goed voor mijn haar te zorgen. Heb dus de `CHI Royal Treatment 24K Gold Digital Ceremic Iron´ gekocht. En heb er totaal geen spijt van. Vergelijken met andere stijltangen kan ik het niet, want heb nooit eerder een stijltang gehad, maar ik vind wél dat hij supergoed zijn werk doet.