KNUTSEL CLUB / Do it yourself / Crafting
zaterdag 31 maart 2012 om 16:20
Vind je het ook af en toe leuk om eens iets creatiefs te doen en iets leuks te maken? Tekenen / sieraden / naaien / boetseren kortom maakt niet uit?
Ik ben op zoek naar meiden tussen de 25 en 35 die het leuk vinden om 1 x p maand / 2 weken een knutselavondje te hebben in de omgeving van amsterdam. Gezellig ideeen, materialen uit te wisselen en iets moois te maken. Zoals er bijvoorbeeld gedaan wordt door Etsy.com
Lijkt het je wat mail me dan even op anna22@live.nl
Ik ben op zoek naar meiden tussen de 25 en 35 die het leuk vinden om 1 x p maand / 2 weken een knutselavondje te hebben in de omgeving van amsterdam. Gezellig ideeen, materialen uit te wisselen en iets moois te maken. Zoals er bijvoorbeeld gedaan wordt door Etsy.com
Lijkt het je wat mail me dan even op anna22@live.nl
dinsdag 10 april 2012 om 19:35
Hey meiden,
ik vind dit ook een superleuk idee!
Ik woon iets verder weg, in Den Haag. Maar met het openbaar vervoer zou dat niet een heel groot probleem moeten zijn, wat mij betreft. Ik ben 25 jaar en vind het leuk om creatief bezig te zijn. Sinds kort zit ik op een schildercursus en verder hou ik voornamelijk van dingen met papier.
Ik ga je een mail sturen Anna
Groetjes, Marlies
ik vind dit ook een superleuk idee!
Ik woon iets verder weg, in Den Haag. Maar met het openbaar vervoer zou dat niet een heel groot probleem moeten zijn, wat mij betreft. Ik ben 25 jaar en vind het leuk om creatief bezig te zijn. Sinds kort zit ik op een schildercursus en verder hou ik voornamelijk van dingen met papier.
Ik ga je een mail sturen Anna
Groetjes, Marlies
donderdag 12 april 2012 om 06:56
Hi Meiden, leuk..! Ik hoor ook niets meer best jammer, idd. Ik sluit graag aan.
Wie mailt mij?
missverysunny@live.nl
Wie mailt mij?
missverysunny@live.nl