Ik ben zo bang.... deel 10
zondag 11 december 2011 om 18:12
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht 
Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
dinsdag 3 april 2012 om 12:01
dinsdag 3 april 2012 om 14:03
Hè wat jammer dat je nu toch nog een dip krijgt. Rustig aan dan maar weer voor zolang het duurt. Laat Ro zich maar druk maken.......
Die aktiviteitenbegeleidster scheert zich wel, maar niet dagelijks, ze heeft echt een flinke stoppelbaard en ik durf daar niks over te zeggen hoor , het is een hele aparte........
Ik weet niet of Meepie post heeft gehad, ik heb haar adres niet in elk geval.
Die aktiviteitenbegeleidster scheert zich wel, maar niet dagelijks, ze heeft echt een flinke stoppelbaard en ik durf daar niks over te zeggen hoor , het is een hele aparte........
Ik weet niet of Meepie post heeft gehad, ik heb haar adres niet in elk geval.
dinsdag 3 april 2012 om 21:25
dinsdag 3 april 2012 om 21:30
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, Bo! Ook van mij dus toi toi toi!
Ook ik heb geen mail gezien, ik zit denk ik nog niet in het mailbestand van iedereen Ik weet niet of iemand ze naar mij kan doorsturen? Zoeb weet mijn adres wel...
Zoeb: nogmaals van harte met je man! Hiep hiep hoera!!!
Fijne avond allemaal, ik ga lekker in bed tv kijken.
Truste!
Ook ik heb geen mail gezien, ik zit denk ik nog niet in het mailbestand van iedereen Ik weet niet of iemand ze naar mij kan doorsturen? Zoeb weet mijn adres wel...
Zoeb: nogmaals van harte met je man! Hiep hiep hoera!!!
Fijne avond allemaal, ik ga lekker in bed tv kijken.
Truste!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 4 april 2012 om 07:17
Goedemorgen
Bo wat rot dat je je zo vreselijk naar voelt. Het moet wel heel erg zijn als jij het zegt. Je kunt nu alleen maar heel rustig aan doen en in bed blijven. Wat zou ik je nu graag komen verwennen. Ik kan je alleen maar een hele stevige digitale geven.
En ik hoop dat het snel beter gaat.
Ben al klaar om te gaan werken. Vroeg, maar ik heb geen zin in een gevecht om de douche omdat we allebei tegelijk weg moeten.
Wat een gedoe om niks eigenlijk zeg.
Poes is vannacht weer op sjouw geweest en nog niet terug. Ga maar eens kijken of ze komt als ik roep.
Bo wat rot dat je je zo vreselijk naar voelt. Het moet wel heel erg zijn als jij het zegt. Je kunt nu alleen maar heel rustig aan doen en in bed blijven. Wat zou ik je nu graag komen verwennen. Ik kan je alleen maar een hele stevige digitale geven.
En ik hoop dat het snel beter gaat.
Ben al klaar om te gaan werken. Vroeg, maar ik heb geen zin in een gevecht om de douche omdat we allebei tegelijk weg moeten.
Wat een gedoe om niks eigenlijk zeg.
Poes is vannacht weer op sjouw geweest en nog niet terug. Ga maar eens kijken of ze komt als ik roep.
woensdag 4 april 2012 om 08:11
woensdag 4 april 2012 om 09:36
Goedemorgen allemaal,
Ik hoop dat je steeds iets beter wordt vandaag en dat je in ieder geval weer veel kunt slapen, ik zou ook met liefde over je willen moederen, voor zover dat je al zou helpen, jammer dat we zo ver wonen, soms geeft dat best een heel machteloos gevoel.
Meepie hoe laat moet je naar de kaakchirurg? er moet uiteindelijk vast een apexresectie aan de wortelpunt gedaan worden , maar zolang het fisteltje/bultje er zit heb je geen pijn, dus dat is wel fijn.
Zoebie ik heb Meepie's adres niet stuur jij de post door, Sjur jij hebt het nu dubbel
Ik hoop dat je steeds iets beter wordt vandaag en dat je in ieder geval weer veel kunt slapen, ik zou ook met liefde over je willen moederen, voor zover dat je al zou helpen, jammer dat we zo ver wonen, soms geeft dat best een heel machteloos gevoel.
Meepie hoe laat moet je naar de kaakchirurg? er moet uiteindelijk vast een apexresectie aan de wortelpunt gedaan worden , maar zolang het fisteltje/bultje er zit heb je geen pijn, dus dat is wel fijn.
Zoebie ik heb Meepie's adres niet stuur jij de post door, Sjur jij hebt het nu dubbel
woensdag 4 april 2012 om 10:01
Goeiemorgen!
Idd, dubbele foto's
Bo, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gister. Take care
Meepie, sterks bij de kaakchirurg, hoop dat het meevalt!
Ik ben vandaag vrij, ga m'n schoenen ophalen en wat kadootjes kopen. De komende weken hebben we minimaal 2 verjaardagen per week...
voor allemaal
Idd, dubbele foto's
Bo, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gister. Take care
Meepie, sterks bij de kaakchirurg, hoop dat het meevalt!
Ik ben vandaag vrij, ga m'n schoenen ophalen en wat kadootjes kopen. De komende weken hebben we minimaal 2 verjaardagen per week...
voor allemaal
woensdag 4 april 2012 om 10:35
Moederen hoeft niet hoor Geluk, ik zorg goed voor mezelf en Ro is thuis.
Ik ben erg slap en ineens toch erg misselijk, koortsig en algeheel in slechte staat. We zijn voor het paasweekend links en rechts uitgenodigd, maar nog maar even kijken of dat gaat lukken.
Meepie, inderdaad succes bij de kaakchirurg!
Sjur, dàt zijn een boel verjaardagen! Je kent een boel Rammen, dus
Veel plezier met je nieuwe schoenen, dat is altijd een feest!
Zoeb, is het weer zo druk op je werk?
Ik ben erg slap en ineens toch erg misselijk, koortsig en algeheel in slechte staat. We zijn voor het paasweekend links en rechts uitgenodigd, maar nog maar even kijken of dat gaat lukken.
Meepie, inderdaad succes bij de kaakchirurg!
Sjur, dàt zijn een boel verjaardagen! Je kent een boel Rammen, dus

Zoeb, is het weer zo druk op je werk?
woensdag 4 april 2012 om 11:35
Hoi ik ben weer terug van de kaakchirurg, was een andere dan mijn eigen maar ook een leuke man. Er komt over 3 weken een wortelpuntbehandeling maar het is de vraag of de kies behouden kan worden. De fistel zit nl hoog dus niet bij de wortelpunt, waarschijnlijk zit er ook iets tussen de wortels er kan ook een niet op een foto te zien breukje in de kies zitten. Dus de vraag is kan de kies blijven zitten. Dat kunnen ze pas zien als het open is gemaakt. Ik kon morgen de behandeling al laten doen maar ivm de voorstelling dat maar niet gedaan. De vorige keer geen last gehad na d ebehandeling maar dat geeft geen garantie dat dat nu ook zo is. Moet wel gelijk komen bij pijnklachten. Anti biotica heb ik ook nog in huis dus het is duimen dat het niet erger gaat worden want dit is prima te doen, bijna geen klachten. En op de foto van januari was dit allemaal ook al te zien. Ik ga nu lekker brunchen met mijn oude sportclubje, en heb besloten om geen paasstukje te gaan maken dat doen we ook altijd, maar ik ben een beetje erg druk geweest dus sla even over.
Bo even een knuffel.
Sjur geniet van je vrije dag.
Een groet voor alle anderen.
Bo even een knuffel.
Sjur geniet van je vrije dag.
Een groet voor alle anderen.
woensdag 4 april 2012 om 15:42
Moederen in de goede zin van het woord hoor Bo, als in ''met liefde omringen''
Ik vind het niet eerlijk dat je nu toch nog dipt en vind het zo balen voor je, Ik snap dat je goed voor jezelf zorgt, hopelijk ga je snel weer bergopwaards.
Hier wordt het nu qua telefoon iets rustiger op het werk, ik ga de administratieve klusjes er nu bij proberen te doen. Er is een boekenmarkt voor Moldavie en ik heb er nog niet eens tussen gekeken........boeken zat op de reader
Ik vind het niet eerlijk dat je nu toch nog dipt en vind het zo balen voor je, Ik snap dat je goed voor jezelf zorgt, hopelijk ga je snel weer bergopwaards.
Hier wordt het nu qua telefoon iets rustiger op het werk, ik ga de administratieve klusjes er nu bij proberen te doen. Er is een boekenmarkt voor Moldavie en ik heb er nog niet eens tussen gekeken........boeken zat op de reader
woensdag 4 april 2012 om 15:55
Ben helemaal blij! Ik heb net mijn schoenen opgehaald en ze zitten als slofjes Hier kom ik de zomer wel mee door. De andere schoenen die ik laatst heb gekocht moet ik echt nog wel even inlopen, daar krijg ik als ik ze te lang aan heb nog wat drukplekjes van. Kwestie van doseren, en laat dat nou net iets zijn waar ik niet zo goed in ben
Eerder vandaag heb ik met tranen over mijn wangen gezeten toen ik een deel van de Mattheus Passion hoorde (Erbarme mich en Wir setzen uns in tränen nieder). Wat vind ik dat toch prachtige muziek! Een paar jaar terug heb ik de Mattheus zelf gezongen in het koor waar ik toen bij zat. Zijn we zelfs naar Berlijn gegaan om 'm uit te voeren. Heerlijk hoor, om hele delen mee te kunnen hummen! Vrijdag ga ik als het even kan ook naar de uitzending van het concert in Naarden kijken. Ben ik weer een paar uurtjes zoet
Het is hier trouwens niet dat je zegt fijn lenteweer ofzo. Gewoon hartstikke brrrrr! Dat het een beetje miezert vind ik niet heel erg, want de tuin heeft vocht nodig. De afgelopen dagen was ik al steeds met gietertjes in de weer. Wat mij betreft mag het komende nacht wel even stevig gaan regenen, zodat de aarde zich weer kan volzuigen, en dan weer een zonnetje en fijne temperaturen, ok?
Eerder vandaag heb ik met tranen over mijn wangen gezeten toen ik een deel van de Mattheus Passion hoorde (Erbarme mich en Wir setzen uns in tränen nieder). Wat vind ik dat toch prachtige muziek! Een paar jaar terug heb ik de Mattheus zelf gezongen in het koor waar ik toen bij zat. Zijn we zelfs naar Berlijn gegaan om 'm uit te voeren. Heerlijk hoor, om hele delen mee te kunnen hummen! Vrijdag ga ik als het even kan ook naar de uitzending van het concert in Naarden kijken. Ben ik weer een paar uurtjes zoet
Het is hier trouwens niet dat je zegt fijn lenteweer ofzo. Gewoon hartstikke brrrrr! Dat het een beetje miezert vind ik niet heel erg, want de tuin heeft vocht nodig. De afgelopen dagen was ik al steeds met gietertjes in de weer. Wat mij betreft mag het komende nacht wel even stevig gaan regenen, zodat de aarde zich weer kan volzuigen, en dan weer een zonnetje en fijne temperaturen, ok?
woensdag 4 april 2012 om 19:34
Wat fijn, Sjur! Goede schoenen voor de zomer is echt belangrijk.
De Mattheus Passion is inderdaad mooi, ik ga morgen de CD weer eens opzetten
Gelukkeling, ja, ik dip flink, maar ik denk ook dat het de witte-bloedcellendip is hoor. Ik doe heeeeeeel rustig aan, zeg maar: bed&bank en verder niks. Ro heeft groentesoep gemaakt, dus dat is lekker!
Zoeb, hopelijk virussen op de computer en niet druk met het griepvirus Hoe gaat het met je pols na zulke lange dagen werken?
En is je huis weer bijgetrokken van de verjaardagsfeestjes?
Meepie, kan me wel voorstellen dat je eerst de voorstelling doet en daarna pas de ingreep. Je hebt nooit de garantie dat je er weer goed op reageert tenslotte. Wel een naar vooruitzicht dat je misschien je kies verliest!
Wij gaan zo een fijne film opzetten en ik denk dat het daarna weer vroeg naar bed wordt...
De Mattheus Passion is inderdaad mooi, ik ga morgen de CD weer eens opzetten

Gelukkeling, ja, ik dip flink, maar ik denk ook dat het de witte-bloedcellendip is hoor. Ik doe heeeeeeel rustig aan, zeg maar: bed&bank en verder niks. Ro heeft groentesoep gemaakt, dus dat is lekker!
Zoeb, hopelijk virussen op de computer en niet druk met het griepvirus Hoe gaat het met je pols na zulke lange dagen werken?
En is je huis weer bijgetrokken van de verjaardagsfeestjes?
Meepie, kan me wel voorstellen dat je eerst de voorstelling doet en daarna pas de ingreep. Je hebt nooit de garantie dat je er weer goed op reageert tenslotte. Wel een naar vooruitzicht dat je misschien je kies verliest!
Wij gaan zo een fijne film opzetten en ik denk dat het daarna weer vroeg naar bed wordt...