Entertainment alle pijlers

My big fat gipsy wedding

15-07-2011 22:34 3515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op RLT4 22.30

Een kijkje in de Engelse zigeurnerwereld.

Uitbundige verjaardagen, trouwerijen. En hoelang kan het zo blijven?
quote:phoolan schreef op 30 maart 2012 @ 23:30:

Mooie meid die wonJa inderdaad. En fijn dat haar tieten niet in het rondvlogen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zou er ook een bruidegom komen? Of is dat net het ene detail dat over het hoofd gezien is?
Ik vind hier dingen van.
Wat kost die bruiloft?! En waarvan wordt het betaald?!
quote:S0LEIL schreef op 30 maart 2012 @ 23:30:

[...]

nee hoor, het was er eentje!

*fluit**giet laatste restje Chardonnay door het putje*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
welke jurk had lampjes?
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 maart 2012 @ 23:31:

Zou er ook een bruidegom komen? Of is dat net het ene detail dat over het hoofd gezien is?Dat was toch die kerel met het waziggemaakte gezicht?
truste allemaal
quote:Bijenkoningin schreef op 30 maart 2012 @ 23:31:

Wat kost die bruiloft?! En waarvan wordt het betaald?!goede vraag
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Volgende week weer kijken. Heerlijk programma!

Night night everyone
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Veel mooie meisjes, veel lelijke mannen bij de travellers
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Bijenkoningin schreef op 30 maart 2012 @ 23:31:

Wat kost die bruiloft?! En waarvan wordt het betaald?!Argeloze Nederlanders oplichten met asfalteren, onderhoud en verbouw- werkzaamheden. Ook autohandel is favoriet, en natuurlijk de W**d niet vergeten.
Tot gauw allemaal!
Jammer. Afgelopen.
quote:coolpack2 schreef op 30 maart 2012 @ 23:32:

welke jurk had lampjes?

Vorig jaar was dat

Dames, ik ga de hond uitlaten en mijn bedje opzoeken

Tot volgende week ergens
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:coolpack2 schreef op 30 maart 2012 @ 23:32:

welke jurk had lampjes?In de 1e serie was er zo'n jurk. Té erg gewoon
Trusten, tot volgende week
Tot volgende week maar weer!
Doen ze echt niets anders dan feesten en poetsen? Ik heb het weleens vaker gezien maar heb nog nooit iemand boodschappen zien doen, administratie, bijlesgeven, vakantie boeken, wc ontstoppen, lui op de bank hangen. Alleen maar glitteren en poetsen.
Tot volgende week!
Die jurk woog 114 kilo toch, met die lampjes?
quote:MissMartine schreef op 30 maart 2012 @ 23:35:

Doen ze echt niets anders dan feesten en poetsen? Ik heb het weleens vaker gezien maar heb nog nooit iemand boodschappen zien doen, administratie, bijlesgeven, vakantie boeken, wc ontstoppen, lui op de bank hangen. Alleen maar glitteren en poetsen.

Vorig seizoen was er een meisje dat werk had, maar na haar trouwen mocht dat niet meer. Ze wilde het wel graag, maar man's wil is wet.

Vakantie denk ik niet, ze trekken half Europa rond.
Niet mogen werken vind ik absurd, maar als zij het prima vinden, mij best. Maar het programma is eenzijdig, alleen maar bruiloften en communie's. En schoonmaken.

Edit: uhh, het heet ook Big Fat Gypsy Wedding, nogal wiedes dat het dan over bruiloften gaat. Duh!
quote:Tickel schreef op 30 maart 2012 @ 23:16:

Gek eigenlijk dat hun opvoeding iets heel anders zegt dan hun uiterlijk? Ik kan het niet zo goed rijmen met de normen en waarden van de travellers.

Ik ook niet. Ik vind 't ook eigenlijk helemaal geen leuk programma. Tuurlijk is het leuk even te lachen om aso's en domheid enzo, maar het is eigenlijk te triest voor woorden.

Ze hebben zogenaamd respect voor zichzelf, maar ze lopen te koop met hun lichaam (tieten die bijna uit de jurkjes vallen), luisteren braaf naar vader en broers (waar ik persoonlijk jeuk van krijg!) en slijten vrijwillig de rest van hun leven in een woonwagen waar ze mogen schoonmaken en verzorgen...

Ook maken ze zich op en kopen ze die jurken om mooi te zijn voor God/Jezus want die wil ze op hun mooist zien (?) maar ondertussen lopen ze te bekvechten wie het mooist is en proberen ze anderen de ogen uit te steken. Raar volk!
quote:Tickel schreef op 30 maart 2012 @ 23:30:

Dat meisje wat gewonnen heeft is echt een heel mooi meisje.Die is inderdaad erg mooi. En dan het commentaar van die ene die 'lingerie' droeg: ze had niet eens veel make-up op en uitbundige kleding aan enzo... en dat bedoelde ze dan negatief!
quote:MissMartine schreef op 30 maart 2012 @ 23:40:

Niet mogen werken vind ik absurd, maar als zij het prima vinden, mij best. Maar het programma is eenzijdig, alleen maar bruiloften en communie's. En schoonmaken.

De meisjes (en ook de jongens denk ik zo) gaan na hun 12e of 13e niet meer naar school 'want dat hebben ze toch niet meer nodig'. En ze mogen ook niet werken. En van het kamp af is ook not-done want dan zouden ze wel eens in aanraking kunnen komen met andere mannen. Dus blijft er weinig anders over dan de plintjes schoon te maken en het plastic over de bekleding in de sleurhut te reinigen. Iedere dag opnieuw. Met dettol en/of bleek. En kletsen met andere traveller-meisjes. En kinderen baren. En die dan poetsen met dettol en/of bleek. aankleden met de meest wanstaltige jurken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven