Wat voor bezorging?
dinsdag 10 april 2012 om 08:37
dinsdag 10 april 2012 om 09:06
dinsdag 10 april 2012 om 13:12
Oei. Dit gaat leuk worden als het pakje niet door de brievenbus gaat. Ik ben zelf een tijd postbode geweest en wist maar al te goed waar spullen vandaan kwamen. Ik heb dan ook zelf nooit het lef gehad om online te bestellen omdat ik collega's aan de deur kreeg. Tis maar te hopen dat er een vrouwelijk postbezorger komt. Mannen kunnen zo een lekker gemeen lachje opzetten. Aan de andere kant, waar zou je je voor schamen?
woensdag 11 april 2012 om 02:39
woensdag 11 april 2012 om 07:00
Geen zorgen om maken hoor. Ik bestel ook wel eens wat en de pakketjes worden gewoon door de kinderen aangenomen.
Als ik de keus heb, laat ik het echter liever op een afhaalpunt bezorgen, dan heb ik er nog enigszins controle over. Dat degene die het pakje dan eventuleel weet wie de afzender is, maakt mij geen bal uit.
Als ik de keus heb, laat ik het echter liever op een afhaalpunt bezorgen, dan heb ik er nog enigszins controle over. Dat degene die het pakje dan eventuleel weet wie de afzender is, maakt mij geen bal uit.
zondag 15 april 2012 om 10:00
Aan het afzender adres kan de postbode inderdaad zien dat er iets ondeugends in het pakje zal zitten. So what. Ik krijg ook regelmatig met de gewone post de catalogus van de Pabo in discrete verpakking.. nou ja discreet, het zit altijd in een alu verpakking en zie van veraf al dat het weer een nieuw Pabo boekje is.
Als ik mij goed herinner staat er op de pakjes van de Pabo wel de tekst dat het niet bij de buren afgeleverd mag worden als je niet thuis bent.
Als ik mij goed herinner staat er op de pakjes van de Pabo wel de tekst dat het niet bij de buren afgeleverd mag worden als je niet thuis bent.