Fashionista's Meet Again (deel 71)
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Link naar deel 70.
maandag 9 april 2012 om 21:39
maandag 9 april 2012 om 21:57
fijn dat je eraan gewend bent, mara !
truste !
ik zag het toevallig van het souvenir van X, elynn, idd een lelijk ding.
ben net een uur thuis van paasfeest bij ouders, puppy is cute, gezelschap zoals altijd, het viel best mee eigenlijk.
morgenvroeg naar de dokter, dat is het dan ook, daarna met zoon wachten tot zijn vriend hem komt halen en dan misschien met mijn ouders naar het museum, we zullen het nog wel zien.
truste !
ik zag het toevallig van het souvenir van X, elynn, idd een lelijk ding.
ben net een uur thuis van paasfeest bij ouders, puppy is cute, gezelschap zoals altijd, het viel best mee eigenlijk.
morgenvroeg naar de dokter, dat is het dan ook, daarna met zoon wachten tot zijn vriend hem komt halen en dan misschien met mijn ouders naar het museum, we zullen het nog wel zien.
dinsdag 10 april 2012 om 08:55
morgen dames !
ik wil wel een warme chocomel met slagroom, thanks pixie.
zoon is ook al wakker, op zijn vrije dag. ik ga zo maar even irl een kop thee zetten.
net terug van de ha, carpaal tunnelsyndroom zit nooit in je pink, het is een zenuw die door een onverwachte beweging oid op slot gaat en als ie weer gaat werken je pink en de vinger ervoor ( ja dames zo slim ben ik ) slap laat voelen, zolang het wegtrekt is er niet aan de hand.
ik wil wel een warme chocomel met slagroom, thanks pixie.
zoon is ook al wakker, op zijn vrije dag. ik ga zo maar even irl een kop thee zetten.
net terug van de ha, carpaal tunnelsyndroom zit nooit in je pink, het is een zenuw die door een onverwachte beweging oid op slot gaat en als ie weer gaat werken je pink en de vinger ervoor ( ja dames zo slim ben ik ) slap laat voelen, zolang het wegtrekt is er niet aan de hand.