Alle TTTOT-ers verzamelen!

28-03-2012 22:32 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!

*Troll Topic Take Over Team

**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!

(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Maja82 schreef op 10 april 2012 @ 10:34:

In het vakgebied waar ik nou zit is het niet zo gebruikelijk dat je te horen krijgt wat je goed doet. Wat er allemaal mis gata en beter moet dat plempen ze wel op je bord maar als het goed gaat hoor je niets.

Bij een eerdere werkgever ben ik weggegaan o.a. omdat ik me niet gewaardeerd voelde en ik in de klinch lag met een senior. En dan hoor je achteraf (1,5 jaar later) dat ze liever gehad hadden dat ik gebleven was en die senoir was opgerot. En bedankt, lekker op tijd.

Ondertussen ben ik 3 keer op de grens van een burnout omgekeerd (lichaam protesteerd, compu arm, hand, scouder, nek door de stress) en deze keer wil ik dat goed gaan doen. Dus lekker omscholen naar iets wat ik wel goed kan, wat ik evt zelfs zelfstandig kan gaan doen en waarbij niet dagen achter de compu hoe te zitten. (kan ik ook van mijn forum / internetverslaving afkicken)
Ok, ego post. Ik heb een probleem. Heb hier een peuter die niet wilt aankleden pertinent niet.

Heeft ze nog nooit gedaan! Ze zegt dat ze ziek is en daarom pyama aanmag vandaag.

Wie weet welk tekenfilm figuur ik daarvoor in elkaar moet meppen?
Oh Maja, wat vervelend!
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 10:32:

[...]

n, zodat wij en anderen kunnen zien dat je inderdaad verandert bent?

Dan mag je uiteindelijk wel een keer meekletsen, maar nu is het allemaal nog te vers.

Alsjeblieft?Juist dit topic is zo leerzaam voor me.... Het is de vorige keer misgegaan met me omdat ik de Viva-cultuur onvoldoende kende. Juist in dit topic kan ik werken aan mijn tekortkomingen en nog beter leren wat de viva-dames beweegt.
quote:missy_acy schreef op 10 april 2012 @ 10:39:

Ok, ego post. Ik heb een probleem. Heb hoer een peuter die niet wilt aankleden pertinent niet.

Heeft ze nog nooit gedaan! Ze zegt dat ze ziek is en daarom pyama aanmag vandaag.

Dat hoer lijkt me sowieso een probleem

Ik gok op Dora The Explorer met dat blije rugzakje en die aap.
quote:Maja82 schreef op 10 april 2012 @ 10:38:

het ergste in mijn huidige vakgebied zijn de haantjes. De mannen die denken dat ze beter zijn, de monteurs en andere gasten die kei en keihard werken buiten niet serieus nemen en derhalve ook slecht aansturen en heb niet het vertrouwen geven dat ze hetgeen wat ze doen goed doen. Daardoor word er tijd en geld verspilt, mensen worden depri en de beste lopen weg omdat elders misschien wel het vertrouwen uitgesproken wordt.

Tijd om te switchen dus.
Ik had het al verbeterd! Aaaaaaifoon stout!
Die haantjes zijn toch wel vaak mannen..... (en dat bedoel ik dan even niet letterlijk, want hanen zijn natuurlijk sowieso mannelijk)
Ga even douchen meiden!

Ok, ego post. Ik heb een probleem. Heb hier een peuter die niet wilt aankleden pertinent niet.

Wie weet welk tekenfilm figuur ik daarvoor in elkaar moet meppen? Bananen in Pyama's !

Alle peuter tekenfilms zijn mep-waardig

Heb je weleens een handpop gebruikt om dingen voor elkaar te krijgen? Werkte perfect bij mijn oppas kindje.

Geweldig dat ze dan niet door hebben dat het eigenlijk hun moeder/oppas is
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:40:

[...]

Juist dit topic is zo leerzaam voor me.... Het is de vorige keer misgegaan met me omdat ik de Viva-cultuur onvoldoende kende. Juist in dit topic kan ik werken aan mijn tekortkomingen en nog beter leren wat de viva-dames beweegt.Juist daarom vind ik dat je best een topic mag opstarten om te laten zien dat je inderdaad de cultuur beter kent.
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:42:

Ga even douchen meiden!

Visueel ingesteld dank je

Ik zie nu toktok in de douche stappen
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:40:

[...]

Juist dit topic is zo leerzaam voor me.... Het is de vorige keer misgegaan met me omdat ik de Viva-cultuur onvoldoende kende. Juist in dit topic kan ik werken aan mijn tekortkomingen en nog beter leren wat de viva-dames beweegt.

Oh alsjeblieft zeg! Jij leest hier toch al jaaaaaren mee? Jij weet toch allang hoe het werkt hier op het forum? Allemaal je eigen woorden he...

En dan heb je dit topic nodig op de cultuur te leren kennen. Laat me niet lachen...
quote:scamp schreef op 10 april 2012 @ 10:45:

[...]

Visueel ingesteld dank je

Ik zie nu toktok in de douche stappen

En ik ben er blij om .

Wil hem bet een kans geven, maar binnenvallen in ons mooie topic

Geen idee maar k dacht dat alleen babytjes overdag in pyama mochten

Voor oudere zieken is er toch de yoghurtbroek
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 10:37:

[...]

Yvonne77 of YvonJaspers?Alvast één tip Martin: HOU NOU EENS OP OVER YvonJaspers!!!
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 10:45:

[...]

En ik ben er blij om .

Wil hem bet een kans geven, maar binnenvallen in ons mooie topic Misschien moeten we er inderdaad over vergaderen/een poll houden.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 10 april 2012 @ 10:45:

[...]

Oh alsjeblieft zeg! Jij leest hier toch al jaaaaaren mee? Jij weet toch allang hoe het werkt hier op het forum? Allemaal je eigen woorden he...

En dan heb je dit topic nodig op de cultuur te leren kennen. Laat me niet lachen...Ik heb het idee dat Martin ons terug wil pakken door een TTTOT take over team te worden. In zijn eentje dat wel.
quote:scamp schreef op 10 april 2012 @ 10:50:

[...]

Ik heb het idee dat Martin ons terug wil pakken door een TTTOT take over team te worden. In zijn eentje dat wel.
quote:scamp schreef op 10 april 2012 @ 10:50:

[...]

Ik heb het idee dat Martin ons terug wil pakken door een TTTOT take over team te worden. In zijn eentje dat wel.Zou het consequent negeren van zijn opmerkingen dan helpen?
quote:Yvonne77 schreef op 10 april 2012 @ 10:49:

[...]

Misschien moeten we er inderdaad over vergaderen/een poll houden.Vergaderen lijkt me goed :-)
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 10:52:

[...]

Zou het consequent negeren van zijn opmerkingen dan helpen?I'll try. M'n knoppie doettut weer.
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 10:52:

[...]

Vergaderen lijkt me goed :-)

Moeten we dan wachten op Hasse?

Ik ga zo even rusten, dus ik lees straks wel wanneer de vergadering is.

En meisjes, hou je rustig. Als het je niet aanstaat kun je de negeerknop indrukken. Wel zo rustig.
Kunnen we niet eens de koppen bijeen steken over een leuke man voor Molly?

Ik weet het, Molly is een sterke vrouw, die het ook in haar eentje best rooit. Maar achter de liefde en de kracht die ze uitstraalt, voel ik ook eenzaamheid en de behoefte om liefde te krijgen (ipv altijd maar te geven).

Kennen we niet iemand, een broer, een buurman, een vriend, die bij haar zou kunnen passen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven