Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Overdag niet meer slapen: check!!!!

Kusjes en knuffels geven: check

Hier slaapt ze alleen nog op de dagen dat ze naar het kdv gaat, en er dan dus om 6.00 uitmoet... Anders is de dag echt te lang!

Verder niet meer, zelfde reden als bij Becky, dat ze dan 's avonds niet meer gaat slapen..

Nu is idd voordeel dat ze om 19.00 naar bed gaat, en dan meteen slaapt.

Becky: is het dan niet een idee om het slaapje overdag in te korten?? Dat je haar na bv 1,5 uur wakker maakt, ipv dat ze 3 uur slaapt?

Nou, ik ga M even halen voor zijn laatste fles, en dan m'n bed opzoeken.

Truste allemaal!
Heb zelf ook scheef tussenschotje, maar niet erg genoeg om er iets aan te doen. Ik adem altijd wel zwaar door mijn neus.

S ligt altijd rond 19.00/19.30 in bed en slaapt meestal 2,5 a 3 uur. Besef me dat ik daar mazzel mee heb. Maar ze is wel altijd om 6.00 wakker, hoe laat ze er ook inligt of hoe kort ze overdag ook slaapt.
Annika: ik wist het ook nooit hoor, maar bij mijzelf is het gekomen doordat ik op de middelbare school een keer keihard een basketbal in mijn gezicht kreeg, daardoor is toen het schotje 'gebroken'.

Dus het is toch niet altijd aangeboren....

Maar o wat zou ik dan wensen dat míjn tussenschotje weer scheef stond, en die van M gewoon recht.... Ik kon er wel mee omgaan, ondanks dat het vervelend is, maar M kan er nog niets mee...
volgens mij is het ook zo dat hij vaker scheef is omdat hij een keer gebroken is geweest dan dat het aangeboren is.
quote:germanwings schreef op 10 april 2012 @ 22:11:

tuttebel gaat hier altijd al om 7 uur naar bed, 9 uur zou me echt te laat zijn, dan hou ik geen avond meer over.tja, tis geen keuze he.....
maar het is toch wel een keuze?

in de zin van als ze niet gaat slapen s middags slaapt ze wel meteen in?
Even frustratie kwijt (is niks in vergelijking met andere meiden, maar moet het even kwijt)

Vent klaagt steeds dat hij zo moe is. Gaat om uur of 9 in bed en komt er tegen 7 uur weer uit. Nachtrust in overvloed lijkt me!

Ik doe alle voedingen alleen (ook logisch) bijna complete verzorging alleen voor beide kids. Enige wat hij doet is eten koken.

Als S een keer wat uit vreet is hij direct op zn tenen getrapt, want hij is zo moe...

Dan denk ik: en ik dan? Bevallen, bekkenklachten en twee kids! Hoe kom ik aan herstellen toe?

Nah ja... J huilt, dus zal er weer heen.
quote:germanwings schreef op 10 april 2012 @ 22:23:

in de zin van als ze niet gaat slapen s middags slaapt ze wel meteen in?Nu wel, maar ik vind het nogal wat. Eigenlijk heeft ze voor mijn gevoel dat slaapje echt nog wel nodig.
quote:vcharlotte schreef op 10 april 2012 @ 22:31:

Even frustratie kwijt (is niks in vergelijking met andere meiden, maar moet het even kwijt)

Vent klaagt steeds dat hij zo moe is. Gaat om uur of 9 in bed en komt er tegen 7 uur weer uit. Nachtrust in overvloed lijkt me!

Ik doe alle voedingen alleen (ook logisch) bijna complete verzorging alleen voor beide kids. Enige wat hij doet is eten koken.

Als S een keer wat uit vreet is hij direct op zn tenen getrapt, want hij is zo moe...

Dan denk ik: en ik dan? Bevallen, bekkenklachten en twee kids! Hoe kom ik aan herstellen toe?

Nah ja... J huilt, dus zal er weer heen.Gewoon tegen hem zeggen?? En niet 1 keer maar meer keren, beetje respect mag ie wel voor zijn net bevallen vrouw hebben lijkt mij. Mijn vent zou me dit niet moeten flikken, naast het feit dat ie dat niet zou willen omdat ie dan te weinig van nieuwbakken baby zou mee krijgen.
schop onder zijn kont voor die vent van jou char, ik kan zo slecht over klagende mannen die alleen oog voor zichzelf hebben
Ebp

wat heb je ineens veel tijd s ochtends zonder kind
Halleluja! Heilige moeder in de hemel!
Moomie, lekker geslapen? N van 20 tot 07.15
A ook!
Fijn moom en becky!
En R. ook!! (vanaf 20.45 maar daarna wel tot 7.00)
Wat een heerlijkheid toch!
Jeeh voor alle lieve kinders die hun moeders eindelijk eens een nachtje laten doorslapen!! Speec, heeft Berend t ook door..?

Hier echt een enorme slaapkop: overdag 2,5 a 3 uur (thuis iig, ergens anders 1,5 a 2 uur), en dan vanaf ong. 19:45 tot 7:00/7:45 uur. Lekker hoor.. Hopelijk snapt zoonlief t ook straks (t is nu nogal een nachtbraker..)

Ik slaap zelf al een week of anderhalf echt bagger.. Weet niet meer zo goed hoe ik moet liggen, beetje last van bekken en benauwd door die dikke pens en 300 keer plassen in een nacht.. F. is ook niet helemaal 100%, dus is ook wel vaak 1 of 2 keer wakker 's nachts..

T is hier ook een draakje en een schatje tegelijk.. Mooi woordje hoor, dat "nee".. Ze zit hier wel heel scheetig naast me een boekje te lezen, maar nu issie "uit!" En nu wil ze "Buitje tijten" ( t kind is helemaal dol op mijn dikke pens, die wil ze de hele dag aan en uitkleden). En ik drink "toffie!".. Wel lief hoor, zo kind dat de K niet kan zeggen..
quote:germanwings schreef op 10 april 2012 @ 22:23:

in de zin van als ze niet gaat slapen s middags slaapt ze wel meteen in?nou, ik moet A niet proberen om om 7 uur naar bed te doen hoor. Dan is ie echt nog klaarwakker! Dus ik zeg ook: het is geen keuze.
Tja zoals het geschreven wordt bij becky is het wel een keuze

7 uur slapen zonder middagslaap

9 uur met middagslaap
Moom en Beck: wat fijn dat jullie nachten wat beter waren!!

Char: ik zou dat ook gewoon tegen je vent zeggen hoor, want zoals Beck al zegt, je bent pas bevallen en nog herstellende, jij moet ook rustig aan doen!

Hier was de nacht niet zo denderend... Eerst om 22.00 T nog wakker geweest, die was verdrietig maar kon niet zeggen wat er precies was, ging gelukkig wel vrij vlot weer slapen... Om 22.30 M een fles gedaan, en lag om 23.30 eindelijk in bed... Om 1u M wakker,huilen, huilen, huilen.. ik eruit, beetje rondgelopen met hem, zat nog een boertje dwars, en zijn neusje zat dicht. Na het boertje, en neus uitzuigen, viel hij weer in slaap, dus weer in bed.. 5u, M wakker, huilen, huilen, weer zijn neusje zo dicht, én om 5.30 had hij honger...

En om 6.30 ging de wekker... Dus beetje brakjes nu.

Hij krijgt nu zijn fles standaard om 22.30 's avonds, maar de laatste dagen wordt hij wel weer steeds eerder wakker.... hmmmm.... Hij krijgt al 180+6 maar heeft blijkbaar niet meer genoeg daaraan...
quote:germanwings schreef op 11 april 2012 @ 09:56:

Tja zoals het geschreven wordt bij becky is het wel een keuze

7 uur slapen zonder middagslaap

9 uur met middagslaap

Hier ben ik het mee eens...

of een korte middagslaap, en dan bv om 8uur slapen.
Heb het gister ook tegen vent gezegd. Drong toen niet door. Vanmorgen was hij al uit bed en stond mijn brood klaar met thee, S haar brood was gesmeerd en ook haar melk stond klaar.

Hopelijk zet dit door, want alleen lukt het nog niet en gaat het ook niet lukken.
Husk, wat fijn dat I weer wat streken uithaalt! Hoe gaat het verder met der?

Hoe is het nu met R en met der poepen?

Deb, niets aan al die onderzoeken, hopelijk kunnen ze er straks dan ook wat aan doen.

Peuterpuberen is vermoeiend. J1 is ook erg van het exact het tegenovergestelde doen van wat ik wil. Zeg ik kom we gaan naar beppe, zegt hij nee ik wil niet naar beppe. Zeg ik dan gaan J2 en ik wel alleen, nee J1 ook mee. Pak je zn jas, zegt hij weer nee ik wil niet mee en loopt weer de kamer in. En als iets niet mag of niet gaat zoals hij wil, gaat hij met spullen gooien.

J1 is ook wel erg van het kusjes geven, j2 absoluut niet. Als je die vraagt mag ik een kusje, schudt hij zijn hoofd heen en weer en draait dan zijn hoofd weg

Mijn ouders hebben de deur klink ook omhoog gezet, maar die kan j1 inmiddels al gewoon open krijgen.

Char, pfff mannen. Alsof jij niet moe zult zijn! Dat gezeur om niks

Moom en Becky, lekker dat ze zolang geslapen hebben!

Moom heb jezelf ook goed kunnen slapen?

Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik zal doen met t middagslaapje. J1 slaapt wel altijd 1,5 – 2 uur, maar soms ligt hij s avonds nog 1-1,5 uur te kletsen in bed. Vind t middagslaapje zelf nog erg lekker en ach hij huilt niet in bed en j2 slaapt er wel om, dus hij gaat er gewoon tussen 7 en half 8 in en zingt en kletst dan nog een uur.

Pfff gister ook wat op mn werk. Ik had vlam in de pan! Ik dacht dat ik de kookplaat nog niet aan had gedaan en ben er bij weggelopen, kijk ik even later om, staat de pan in de fik! Snel gedoofd met deksel, cliënten waren gelukkig in anders huiskamer. Tussendeur gesloten en de rest open gezet. Brandweer afgebeld. En toen kreeg ik t alarm nooit een keer uit, met hulp van collega’s in een huis naast ons (die polshoogte kwamen nemen) alarm uit kunnen zetten en resetten. Wat was ik blij dat ik mn BHV heb, en direct kon handelen. S avonds samen met client alles schoon gepoetst.

Vanmorgen met J2 naar de ha geweest, hij heeft lotion met hydrocortison gekregen voor zn hoofdhuid, is ook eczeem. Ha hoopte dat hij er over een paar jaar over heen groeit, en tot die tijd is het pappen en nathouden.
Haha j2 lijkt op h, die gilt ook meestal nee als je om een kusje vraagt

(maar daardoor zijn de zeldzame kusjes wel extra veel waard)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven