Apple id op iPhone en iPad?
woensdag 11 april 2012 om 18:55
Ik heb een iphone met apple id, betaalde apps betaal ik via mijn telefoonrekening.
Nu heb ik een ipad gekocht: ik wil mijn mail niet op de ipad en ik wil ook mij. Apple id hier niet voor gebruiken.
Ik wil een aparte apple id voor de ipad.
Ik heb geen creditcard en die wil ik ook niet maar ik wil wel betaalde apps.
Ik heb weleens van die itunes kaarten gezien: kan ik die gebruiken?
Nu heb ik een ipad gekocht: ik wil mijn mail niet op de ipad en ik wil ook mij. Apple id hier niet voor gebruiken.
Ik wil een aparte apple id voor de ipad.
Ik heb geen creditcard en die wil ik ook niet maar ik wil wel betaalde apps.
Ik heb weleens van die itunes kaarten gezien: kan ik die gebruiken?
woensdag 11 april 2012 om 18:59
Ja, je kan een Itunes kaart gebruiken.
Is een soort prepaid kaart, je koopt vult de code in en met dat tegoed kan je apps kopen.Op Itunes kan je ook precies zien wat je tegoed nog is.
Ik persoonlijk vind het handiger dan via credit kaart of telefoon rekening betalen.
Itunes kaartjes kan ik hier gewoon bij de Hema halen, weet niet zeker of iedere Hema het heeft.
Is een soort prepaid kaart, je koopt vult de code in en met dat tegoed kan je apps kopen.Op Itunes kan je ook precies zien wat je tegoed nog is.
Ik persoonlijk vind het handiger dan via credit kaart of telefoon rekening betalen.
Itunes kaartjes kan ik hier gewoon bij de Hema halen, weet niet zeker of iedere Hema het heeft.
woensdag 11 april 2012 om 19:10
Ik zou op beide dezelfde ID doen, je moet toch een wachtwoord ingeven voordat je mag kopen? Zolang je dat wachtwoord niet aan je kinderen verteld, is er toch geen probleem?
Waarom dezelfde ID, omdat je dan op beide (iPhone en iPad) dezelfde muziek/apps enz kunt gebruiken, zonder dat je er extra voor hoeft te betalen. En je niet moeilijk hoeft te doen bij het synchroniseren en/of updaten van beide apparaten. Mail heeft overigens niets te maken met je ID, da's een aparte instelling.
Waarom dezelfde ID, omdat je dan op beide (iPhone en iPad) dezelfde muziek/apps enz kunt gebruiken, zonder dat je er extra voor hoeft te betalen. En je niet moeilijk hoeft te doen bij het synchroniseren en/of updaten van beide apparaten. Mail heeft overigens niets te maken met je ID, da's een aparte instelling.
woensdag 11 april 2012 om 19:29