Echt Scheiden (Trash TV)
woensdag 7 maart 2012 om 20:06
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 11 april 2012 om 21:25
quote:pearle schreef op 11 april 2012 @ 21:23:
Kleed hem uit!!!!
Financieel dan he
Dat ie in een kartonnen doos kan slapen!
Helaas vind dit soort tiepe man altijd wel een nieuw wanhopig slachtoffer.
Nu ie op teevee is geweest misschien niet meer.
Alhoewel, Ted Bundy ontving ook liefdesbrieven, toch?
Kleed hem uit!!!!
Financieel dan he
Alhoewel, Ted Bundy ontving ook liefdesbrieven, toch?
woensdag 11 april 2012 om 21:25
Misschien is dit wel de subtiele wraak van Miranda, de televisie inschakelen zodat hij voorlopig niet meer normaal over straat kan. Dat zij op de televisie komt als zielig vogeltje neemt ze dan maar voor lief, dat wekt in ieder geval geen agressie op.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 11 april 2012 om 21:26
quote:pearle schreef op 11 april 2012 @ 21:23:
Kleed hem uit!!!!
Financieel dan heneuh waarom? zorg dat je regelt waar de kinderen recht op hebben.
Kleed hem uit!!!!
Financieel dan heneuh waarom? zorg dat je regelt waar de kinderen recht op hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 april 2012 om 21:27
Wat een naaaar programma!! Erik is echt een sul !! Loser!! Hoe kun je zoiets doen! En wat een gierig wijf is die astrid dat ze geld moet hebben en dan ook nog zeggen dat alleen dimitri mag logeren. Klinkt als een akelig wijf die miranda en hun kids weg wil hebben! Narigheid !!
Sorry frustratie hahaha! Hatelijk dit!!
Sorry frustratie hahaha! Hatelijk dit!!
woensdag 11 april 2012 om 21:27
quote:Nastik schreef op 11 april 2012 @ 21:25:
[...]
Alhoewel, Ted Bundy ontving ook liefdesbrieven, toch?Nou inderdaad net als andere seriemoordenaars. Wat bezielt zulke vrouwen?
[...]
Alhoewel, Ted Bundy ontving ook liefdesbrieven, toch?Nou inderdaad net als andere seriemoordenaars. Wat bezielt zulke vrouwen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 11 april 2012 om 21:28
quote:Summerdance schreef op 11 april 2012 @ 21:27:
Astrid wordt nooit mama.
Lieve Miranda wees maar niet bang, over een paar jaar is hij verliefd op TruusZe wordt geen stiefmama nee, maar ik ben bang dat Erik er niet voor terugdeinst om nog wat kindjes te verwekken voor hij naar Truus vertrekt.
Astrid wordt nooit mama.
Lieve Miranda wees maar niet bang, over een paar jaar is hij verliefd op TruusZe wordt geen stiefmama nee, maar ik ben bang dat Erik er niet voor terugdeinst om nog wat kindjes te verwekken voor hij naar Truus vertrekt.
Don't waste your time on jealousy,
quote:wereldmeid schreef op 11 april 2012 @ 21:22:
[...]
Boosheid helpt afstand te scheppen en dat is nodig om los te komen van de ander. Ik heb hulp gehad van een psycholoog. Heb jij ook hulp gezocht Soleil?
Nee, ik heb het selluf gedaan
Ben op een gegeven moment wel naar de huisarts geweest hoor, omdat het niet meer ging, maar die lachte me uit I geloof dat dat nog wat getriggerd heeft ook, wat was ik kwaad op die man zeg
[...]
Boosheid helpt afstand te scheppen en dat is nodig om los te komen van de ander. Ik heb hulp gehad van een psycholoog. Heb jij ook hulp gezocht Soleil?
Nee, ik heb het selluf gedaan
Ben op een gegeven moment wel naar de huisarts geweest hoor, omdat het niet meer ging, maar die lachte me uit I geloof dat dat nog wat getriggerd heeft ook, wat was ik kwaad op die man zeg