Ik heb gisteren 'We bought a zoo' gekeken. Had er niet veel over gehoord. Maar ik vind het echt één van de betere films die ik ooit gezien heb! Goed verhaal en goed gespeeld! Als je op zoek bent naar een feelgood movie, dan moet je deze kijken!
En heb ook Paranormal Activity gekeken... Heb er nog een naar gevoel van in mijn buik. Heb gewoon met lamp aan geslapen vanacht... Brr.. Nooit meer...
Ik was zo'n held geweest dat ik "durfde" de trailer van Paranormal Activity 2 te kijken... Nu weet ik dus heeeeeel zeker dat ik die nooit ga kijken. Alleen de trailer bezorgde me al de creeps. Brr.... Noem me een mietje maar ik vond het eng!
Afgelopen weekend heb ik naar The Descendants gekeken met George Clooney. Erg leuke film! Daarnaast ook nog Friends with Benefits gekeken. Die is er grappig!
Gisteren Fight Club weer eens opgezet. Ik heb deze film al zo vaak gezien, maar elke keer zie ik weer nieuwe dingen en blijft hij spannend. Echt een van mijn favorieten. Het boek is ook geweldig, trouwens (net als alles van Chuck Palahniuk).
Gisteren the lovely bones gezien. Ik vond hem prachtig. Zat er helemaal in en vond de special effects geniaal. Typisch peter jackson. Ik was er nog helemaal vol van toen ik hij afgelopen was.
Heb gisterenavond Insidious gekeken. Ook erg eng, maar erg mooi! Vond hem beter dan Paranormal Activity! Is trouwens van de makers van PA en Saw!Ja, die heb ik ook gezien: eng eng eng! Al vond ik het eerste deel van de film beter dan de tweede helft.
Goed voorbeeld van hoe het niet moet, scheiden. Eigenlijk was het verhaal best slap maar door de cast en de mooie beelden toch aardig om naar te kijken
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
The cabin the Woods: onconventionele horrorfilm met humor. Leuk amusement
We bought a zoo: Matt Damon wordt weduwnaar en gaat nieuw leven opbouwen met zijn kinderen door een huis met een dierentuin te kopen. Met Scarlett Johanson als voorzichtige love interest. Aardige film, leuke soundtrack.
Anoniem_78426
zondag 22 april 2012 om 10:39
Ik moet zeggen dat ik White Chicks best leuk vond. Heb me prima vermaakt gisteravond.
Cabin in the woods vond ik een afschuwelijke film. Trailer is ook totaal niet representatief vind ik (of wat ik ervan onthouden had, zaten er daar geen monsters in). Had pas door waar ik naar ging kijken toen ik in het begin van de film de naam van het productiebedrijf in beeld zag. Ik vond het een beetje in de categorie hunger games alleen dan een slecht en slap verhaal in vergelijking tot de hunger games. Maar ik let denk ik ook niet zo goed meer op met unlimited pasje want ik zag later in de beschrijving wel horror staan.
Head hunters, shame, untouchables had ik maanden geleden al gezien en dan blijft er vrij weinig over aan films
Iris Door wat jij schrijft over Marigold hotel zou ik die best willen zien maar hij draait alleen op rottijden. Vind het ook wel leuk om professor Anderling in een andere rol te zien