Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
deze jongen is gewoon een beetje simpel, niet zo sociaal vaardig, ik vraag me af of jongedame hem niet een beetje gebruikt.
Ook die vader kon hem niet aan de gang krijgen. Zijn handen zitten er nog los van.
Ik vind hier dingen van.
Oh nu komt het trieste verhalen gedeelte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
wij plakken het afplaktape op het plafond en de vloer en dan strak tegen de rand aan.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:c_estelle schreef op 12 april 2012 @ 21:09:

[...]

Daar draai ik mijn hand niet voor om maar electra, daar waag ik me niet aan.dat doe ik onder supervisie van mijn elektrotechneut.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik dacht dat zij het ook zo zwaar had gehad?
quote:Liezze schreef op 12 april 2012 @ 21:09:

[...]

Weet iemand hier toevallig dè tip voor, want ik moet binnenkort ook weer aan de schilder en mij lukt het ook nooit om een strak randje te krijgen Mooi (halfrond) houten latje er langs als het toch niet helemaal mooi wordt.
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 april 2012 @ 21:10:

Ook die vader kon hem niet aan de gang krijgen. Zijn handen zitten er nog los van.

Caaf!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
volgens mij komt het na een telefoontje, dat zag ik in het voorstukje
Als ik PSV fan was, zou ik ook zwaar depressief zijn.
Euhm... Wanneer komt de aap uit de mouw....?
ik ga er steeds minder van begrijpen. Wie was die blonde vrouw dan aan het woord daarstraks?
Hey guys! Ik heb het begin gemist en ik vraag me iets af. Is er iets met dat meisje waardoor ze zo praat of is dat haar normale manier? Of hebben ze daar niks over gezegd?
quote:coolpack2 schreef op 12 april 2012 @ 21:10:

deze jongen is gewoon een beetje simpel, niet zo sociaal vaardig, ik vraag me af of jongedame hem niet een beetje gebruikt.Ze is hem aan het redden, dat kan een levenstaak zijn.
quote:Tickel schreef op 12 april 2012 @ 21:10:

[...]

dat doe ik onder supervisie van mijn elektrotechneut.Mag ik die van jou een keertje lenen, dan kom ik een keer bij jullie schilderen!
quote:PearlGirl schreef op 12 april 2012 @ 21:11:

Ik dacht dat zij het ook zo zwaar had gehad?Ze woont met die droeftoeter samen

[...]

Weet iemand hier toevallig dè tip voor, want ik moet binnenkort ook weer aan de schilder en mij lukt het ook nooit om een strak randje te krijgen Mijn schilder zegt: eerst het houtwerk, daarna pas de latex/muurverf.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:coolpack2 schreef op 12 april 2012 @ 21:11:

ik ga er steeds minder van begrijpen. Wie was die blonde vrouw dan aan het woord daarstraks?Zijn moeder.

ik ga er steeds minder van begrijpen. Wie was die blonde vrouw dan aan het woord daarstraks?Zijn vader nam hem mee naar een graf en vertelde dat zijn moeder daar lag, terwijl die gewoon in leven was.
Hebben ze geen peper in Eindhoven?
Ik vind hier dingen van.

[...]

Weet iemand hier toevallig dè tip voor, want ik moet binnenkort ook weer aan de schilder en mij lukt het ook nooit om een strak randje te krijgen Goede, brede afplaktape in een contrasterende kleur, van Flexa, en dan strak tegen de rand plakken, in stukken van ongeveer 50 cm. En er ook weer op tijd afhalen :-)

ik ga er steeds minder van begrijpen. Wie was die blonde vrouw dan aan het woord daarstraks?Z'n moeder, die dus blijkbaar niet dood is.
jaaaaaaaaaaaaa
quote:Pauline65 schreef op 12 april 2012 @ 21:11:

Als ik PSV fan was, zou ik ook zwaar depressief zijn.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
wij hebben een heel handige oom die hier de electriciteit en leidingen heeft aangelegd samen met itsman
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven