Alle TTTOT-ers verzamelen, part2

11-04-2012 12:34 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.

Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.

Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.

24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij éen

Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 17:46:

[...]

Ikke Wat bouwen we?Jaaa! Met lekker veel kaas er over!
Directions for making lasagna.

[...]

Ik heb ook de Vlaamse mannenstem op de navigatie. Klinkt veel liever en rustiger. Heb ik wel nodig, want ik word regelmatig kokend heet achter het stuur.

Dat ken ik ja. "Man, rij door, gaspedaal zit rechts!" "Kijk uit je doppen man, hier stond ik al" "Oh, shit, zondagsrijer!" "Groener wordt ie net meer!".

Mááár, volgens mijn schoonpa (en die o.a. rijinstructeur geweest) ben ik een goede chauffeur voor een vrouw. Jammer dat ie me dat niet meer kan vertellen. Klonk altijd errug prettig
Hoi TAM

We hadden het vanochtend over vreemde Ava's. Dit is die van Aambei.
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 17:50:

Directions for making lasagna.

Nou Maja, je ziet het :-), eerst onze huiskat verwijderen uit de schaal.

Ga heul even de cake uit de oven halen en op een cakeschaal zetten. Moeders weet van niks :-)

[...]

Ik heb ook de Vlaamse mannenstem op de navigatie. Klinkt veel liever en rustiger. Heb ik wel nodig, want ik word regelmatig kokend heet achter het stuur. Ik heb mijn TomTom mevrouw uitgezet. Ze praatte altijd net altijd tijdens het nieuws erdoorheen, of door een leuk liedje.
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 17:49:

*wordt een beetje verlegen van alle lieve welkomsopmerkingen enzo*

Bedankt voor de sleutel, ik zal er gepast gebruik van maken. Ik mag dadelijk naar het verjaardagsfeestje van m'n broertje, ondertussen is en van mijn andere broers hier om te logeren EN is een neefje uit canada over voor een paar weken. leuk allemaal.

Man, alleen al door verlegen te worden, heb je bij mij een extra punt gescoord! En wij vinden het het einde hoor, zo'n sexy bomb in tha house .

Leuk zo'n broers-neefje meeting. Geniet ervan, komt vast niet zo vaak voor.
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 17:51:

[...]

Dat ken ik ja. "Man, rij door, gaspedaal zit rechts!" "Kijk uit je doppen man, hier stond ik al" "Oh, shit, zondagsrijer!" "Groener wordt ie net meer!".

Mááár, volgens mijn schoonpa (en die o.a. rijinstructeur geweest) ben ik een goede chauffeur voor een vrouw. Jammer dat ie me dat niet meer kan vertellen. Klonk altijd errug prettig

Ik rij als een man zeggen de meesten, mijn zussen zitten altijd strak in hun stoel naast mij. Maar ik ben geen bumperklever ofzo.

Het liefst zou ik een groot model van zo'n robot hebben om in rond te rijden. Met een pikhouwel, vlammenwerper, kettingzagen. Als ze dan gaan kleven pik ik even op hun motorkap.
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 17:51:

Hoi TAM

We hadden het vanochtend over vreemde Ava's. Dit is die van Aambei.

*gaat nu ogen wassen*
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 17:49:

*wordt een beetje verlegen van alle lieve welkomsopmerkingen enzo*

Bedankt voor de sleutel, ik zal er gepast gebruik van maken. Ik mag dadelijk naar het verjaardagsfeestje van m'n broertje, ondertussen is en van mijn andere broers hier om te logeren EN is een neefje uit canada over voor een paar weken. leuk allemaal.Goh, is dat niets voor hier, die broer en neef?

Directions for making lasagna.Hè, da's mijn kater. Wie probeert mijn kater af te bakken
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 17:56:

[...]

*gaat nu ogen wassen*

En dit is die andere die laatste bedoelde. Wat is het in vredesnaam?

Directions for making lasagna.Oooh, ik smelt!
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 17:56:

[...]

Goh, is dat niets voor hier, die broer en neef? Zolang ze niet jaloers worden van alle mannen die al geweest zijn
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 17:55:

[...]

Ik rij als een man zeggen de meesten, mijn zussen zitten altijd strak in hun stoel naast mij. Maar ik ben geen bumperklever ofzo.

Het liefst zou ik een groot model van zo'n robot hebben om in rond te rijden. Met een pikhouwel, vlammenwerper, kettingzagen. Als ze dan gaan kleven pik ik even op hun motorkap. Ik rij ook als een kerel, en kan vloeken als een kerel en ben gek op auto's (heeft man dan weer geluk mee, die is verslaafd aan auto's). Samen zo'n auto bouwen?
quote:Yvonne77 schreef op 14 april 2012 @ 17:57:

[...]

En dit is die andere die laatste bedoelde. Wat is het in vredesnaam?

Een mond die chocolade heeft gegeten?

[...]

En dit is die andere die laatste bedoelde. Wat is het in vredesnaam? Met motorolie besmeurde lippen waar een sexy tong langs af likt. Het witte zijn de tanden

[...]

En dit is die andere die laatste bedoelde. Wat is het in vredesnaam? Ehm.....een opengebarsten, overrijpe mossel?
quote:angel__ schreef op 14 april 2012 @ 17:58:

[...]

Zolang ze niet jaloers worden van alle mannen die al geweest zijn Ach, vlag over het hoofd en neuken voor het vaderland!
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 17:58:

[...]

Oooh, ik smelt! Jee Suus, wel op blijven letten hè? Da's onze Guus, je weet wel, één van de huiskatten die ik heb meegenomen (maar waar zusje nou toch blijft....?)
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 17:59:

[...]

Ik rij ook als een kerel, en kan vloeken als een kerel en ben gek op auto's (heeft man dan weer geluk mee, die is verslaafd aan auto's). Samen zo'n auto bouwen?Ik houd van hard rijden, maar krijg altijd de aso's achter me aan :'(
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 17:56:

[...]

Goh, is dat niets voor hier, die broer en neef? Kom maar kom maar kom maar.... (à la Sjors, van Cup a Soup)
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 18:01:

[...]

Jee Suus, wel op blijven letten hè? Da's onze Guus, je weet wel, één van de huiskatten die ik heb meegenomen (maar waar zusje nou toch blijft....?)

Dat weet ik wel, maar, maar, Dat pootje zo over het snuitje!

Oooowwww!
Oh, ik was er trouwens weer even, mocht iemand me gemist hebben....
quote:grobbekuiken schreef op 14 april 2012 @ 17:54:

[...]

Man, alleen al door verlegen te worden, heb je bij mij een extra punt gescoord! En wij vinden het het einde hoor, zo'n sexy bomb in tha house .

Leuk zo'n broers-neefje meeting. Geniet ervan, komt vast niet zo vaak voor.Dat genieten gaat wel lukken. Ik ben nogal gesteld op m'n familie, dus ik vind dit soort gelegenheden wel erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven