Alle TTTOT-ers verzamelen, part2
woensdag 11 april 2012 om 12:34
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
zaterdag 14 april 2012 om 21:46
quote:tzippa schreef op 14 april 2012 @ 21:37:
[...]
Ik heb het net verteld; dat ik niet meer ga vanavond.
En ook dat ik ingeschreven ben voor andere provincies. Ik kan nog geen seconde iets voor m'n vriend verborgen houden; hij is naast mijn partner ook mijn beste vriend en is de enige die alles van me weet; terwijl ik dit schrijf, prijs ik mezelf alweer gelukkig met zo'n vent! Hij schrok niet, hij kent me en zei; eerst zien, dan geloven EN dan kijken we weer verder
Nuchter vs. hysterisch
*Tzippa into egomode*Das misschien ook het beste. Het kan natuurlijk ook eventjes duren.. Mag ik je een knuffel geven?
[...]
Ik heb het net verteld; dat ik niet meer ga vanavond.
En ook dat ik ingeschreven ben voor andere provincies. Ik kan nog geen seconde iets voor m'n vriend verborgen houden; hij is naast mijn partner ook mijn beste vriend en is de enige die alles van me weet; terwijl ik dit schrijf, prijs ik mezelf alweer gelukkig met zo'n vent! Hij schrok niet, hij kent me en zei; eerst zien, dan geloven EN dan kijken we weer verder
Nuchter vs. hysterisch
*Tzippa into egomode*Das misschien ook het beste. Het kan natuurlijk ook eventjes duren.. Mag ik je een knuffel geven?
zaterdag 14 april 2012 om 21:47
Ja hoor, nu ga ik ook sentimenteel; jullie zijn zo liehief!
Ik lees hier alles, van jullie allemaal en denk + voel daar van alles bij, maar voor ik kan reageren heeft iemand al iets zinnigs gezegd waar ik niks meer aan kan toevoegen... Maar ik leef met jullie allemaal mee, ben moeilijk met dingen uit te spreken/typen, maar weet dat ik meeleef!
En bedankt voor jullie steun en reacties!
Totjes rule!
Ik lees hier alles, van jullie allemaal en denk + voel daar van alles bij, maar voor ik kan reageren heeft iemand al iets zinnigs gezegd waar ik niks meer aan kan toevoegen... Maar ik leef met jullie allemaal mee, ben moeilijk met dingen uit te spreken/typen, maar weet dat ik meeleef!
Totjes rule!
zaterdag 14 april 2012 om 21:48
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 21:38:
[...]
Nou, ik heb geen zin om tig trappen te lopen met boodschappen, eventuele kinderen enzo, wat n gedoe!
Heb ooit 8 hoog gewoond, natuurlijk wel met lift, en uitzicht was goed. Zou daar bij wijze van spreken nu nog zitten, als de onderburen niet zo kut waren.Ooh, vandaar. Snap hem. Vriend woont 3 hoog, is ook een ramp met zware tassen..
[...]
Nou, ik heb geen zin om tig trappen te lopen met boodschappen, eventuele kinderen enzo, wat n gedoe!
Heb ooit 8 hoog gewoond, natuurlijk wel met lift, en uitzicht was goed. Zou daar bij wijze van spreken nu nog zitten, als de onderburen niet zo kut waren.Ooh, vandaar. Snap hem. Vriend woont 3 hoog, is ook een ramp met zware tassen..
zaterdag 14 april 2012 om 21:49
quote:tzippa schreef op 14 april 2012 @ 21:47:
Totjes rule! We do, don't we!
Totjes rule! We do, don't we!
zaterdag 14 april 2012 om 21:50
quote:tzippa schreef op 14 april 2012 @ 21:47:
Totjes rule!
Totjes rules
Totjes rule!
Totjes rules
zaterdag 14 april 2012 om 21:52
quote:secondhandsuus schreef op 14 april 2012 @ 21:41:
[...]
Heb ook zo'n vriend. Sjat ich seen ut waal es ut zowiet is...
Schat ik zie t wel als t zover is...
Vind dat soms ergerlijk, soms geweldigIk heb voor mijn huidige vriend 1 kalverliefde gehad en die was me iets TE meegaand; ik wil wel een beetje tegenwicht en karakter! Niet het type; "wat jij wil schat", dat is toch vreselijk saai?!
[...]
Heb ook zo'n vriend. Sjat ich seen ut waal es ut zowiet is...
Schat ik zie t wel als t zover is...
Vind dat soms ergerlijk, soms geweldigIk heb voor mijn huidige vriend 1 kalverliefde gehad en die was me iets TE meegaand; ik wil wel een beetje tegenwicht en karakter! Niet het type; "wat jij wil schat", dat is toch vreselijk saai?!
zaterdag 14 april 2012 om 21:53
quote:tzippa schreef op 14 april 2012 @ 21:52:
[...]
Ik heb voor mijn huidige vriend 1 kalverliefde gehad en die was me iets TE meegaand; ik wil wel een beetje tegenwicht en karakter! Niet het type; "wat jij wil schat", dat is toch vreselijk saai?!Geloof mij, dan ben ik een kreng. Want dan wil ik alles, maar dan ook echt alles
[...]
Ik heb voor mijn huidige vriend 1 kalverliefde gehad en die was me iets TE meegaand; ik wil wel een beetje tegenwicht en karakter! Niet het type; "wat jij wil schat", dat is toch vreselijk saai?!Geloof mij, dan ben ik een kreng. Want dan wil ik alles, maar dan ook echt alles
zaterdag 14 april 2012 om 21:55
Maisjes, wat een snelheid van posten weer! Ga ik effe rustig tv zitten kijken, zijn we alweer bijna in topic numero 3!
Moet ik dan alweer een speech houden? Nee toch?
Moet ik dan alweer een speech houden? Nee toch?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 14 april 2012 om 21:55
quote:tzippa schreef op 14 april 2012 @ 21:52:
[...]
Ik heb voor mijn huidige vriend 1 kalverliefde gehad en die was me iets TE meegaand; ik wil wel een beetje tegenwicht en karakter! Niet het type; "wat jij wil schat", dat is toch vreselijk saai?!
Saai en ergerlijk! Kan ik ook helemaal niets mee!
Ik heb ook tegengas nodig. Maar soms niet. Als ik wil dromen, wil ik niet horen dat ik dat niet moet doen omdat het anders zo tegenvalt als het niet doorgaat ofzo.
Krijg man niet aan verstand dat het toch wel tegenvalt, of je nu droomt of niet.
[...]
Ik heb voor mijn huidige vriend 1 kalverliefde gehad en die was me iets TE meegaand; ik wil wel een beetje tegenwicht en karakter! Niet het type; "wat jij wil schat", dat is toch vreselijk saai?!
Saai en ergerlijk! Kan ik ook helemaal niets mee!
Ik heb ook tegengas nodig. Maar soms niet. Als ik wil dromen, wil ik niet horen dat ik dat niet moet doen omdat het anders zo tegenvalt als het niet doorgaat ofzo.
Krijg man niet aan verstand dat het toch wel tegenvalt, of je nu droomt of niet.
zaterdag 14 april 2012 om 21:56
zaterdag 14 april 2012 om 21:57
quote:angel__ schreef op 14 april 2012 @ 21:53:
[...]
Lijkt mij ook niet verkeerd, al weet ik niet of ik net als Scamp zou kunnen verhuizen :S
Nee, weet ik eigenlijk ook niet zo heel zeker
Maar Scamp gaat naar haar grote liefde. Denk dat ik dan ook andere beslissingen zou durven nemen dan nu, met een gezin en zo.
[...]
Lijkt mij ook niet verkeerd, al weet ik niet of ik net als Scamp zou kunnen verhuizen :S
Maar Scamp gaat naar haar grote liefde. Denk dat ik dan ook andere beslissingen zou durven nemen dan nu, met een gezin en zo.