heb nu een iPhone maar wil een galaxy note!

15-04-2012 08:27 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie van ren iPhone over stappen naar een galaxy note?

Zou graag ervaringen horen van mensen die een galaxy note gebruiken! Is die fijn in gebruik? Wat voor hoesje gebruik je!

Twijfel namelijk of ik geen spijt zal krijgen.
Pfff waar je jezelf mee bezig kunt houden in het leven! Pffff
Oftopic: Wat voor iphone heb je? Ik heb namelijk een blackberry en ik wil graag een iphone.. Ontopic: me ma had een iphone en stapte over naar de S2 die moest wel even wennen. Maar is er nu wel heel blij mee...
Ik heb een iPhone 4 op het moment. En ja het is niet een goedkope uitgaven dus wil graag ervaringen horen
Ik heb de note besteld, zodra ik hem binnen heb en ermee gespeeld heb, zal ik mijn ervaringen delen.
Yep, ga je spijt van krijgen. Samsung sucks in vergelijking tot iPhone. Been there done that....
Het zijn gewoon heel verschillende telefoons. Wat staat je zo tegen aan de iPhone dat je zo snel wilt wisselen?
Na 3 Samsung toestellen, die ik stuk voor stuk vervloekte, ben ik nu zoooo blij met mijn iPhone, ik kan niet meer zonder!
Ik heb me iPhone nu al ruim anderhalf jaar dus dacht neem eens wat anders voor een jaartje!
Ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung Galaxy S 2. Wat mij betreft beste toestel ooit! De iPhone stond me vanaf dag 1 al tegen, maar over deze Samsung heb ik niets te klagen.

Geen idee echter of de Note net zo fijn is...

flower1987, 1 uur geleden

Pfff waar je jezelf mee bezig kunt houden in het leven! Pffff

90% van de topics zijn ongeveer van dit kaliber, al dan niet met langere OP. Zonder zou het forum kunnen opdoeken
No way dat ik mijn iPhone ooit inwissel voor zo'n stomme Samsung!

Maar ja... Uiteindelijk zijn het natuurlijk allebei twee uitstekende telefoons, dus als je wil proberen, why not?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Lizzl schreef op 15 april 2012 @ 09:41:

Ik ben overgestapt van een iPhone naar een Samsung Galaxy S 2. Wat mij betreft beste toestel ooit! De iPhone stond me vanaf dag 1 al tegen, maar over deze Samsung heb ik niets te klagen.

Geen idee echter of de Note net zo fijn is...

Welke iPhone had jij?

Het maakt nogal verschil uit of je bijvoorbeeld van een (tweede hands) iPhone3G uit 2008 of een iPhone4s overstapt naar de Samsung Galaxy S 2.
Zelfs mijn antieke iphone 3gs zal ik never nooit inruilen
Niet alleen de telefoon zelf is verschillend, he?

Ik vind de software van Samsung nogal shit (genaamd "Samsung Kies", om muziek en contacten op je telefoon te zetten).

iTunes werkt vrijwel naadloos, nooit gezeur mee.

Aan de andere kant heb ik toch liever een goedkoper modelletje van de Samsung, puur voor de kosten.
Je gaat er absoluut geen spijt van krijgen. De Note is een hartstikke gave mobiel tablone (tablet/phone).

Echt geweldig!

Ik zou het doen als ik jou was. Ik heb voor mijn Note maar 350 euro betaald.

Samsung is niks mis mee.
quote:Lizzl schreef op 15 april 2012 @ 09:41:

Geen idee echter of de Note net zo fijn is...Zo zie je maar weer, smaken verschillen... Ik vond dezelfde overstap een drama.
quote:monsterpinguin schreef op 15 april 2012 @ 10:34:

Niet alleen de telefoon zelf is verschillend, he?

Ik vind de software van Samsung nogal shit (genaamd "Samsung Kies", om muziek en contacten op je telefoon te zetten).

iTunes werkt vrijwel naadloos, nooit gezeur mee.

Aan de andere kant heb ik toch liever een goedkoper modelletje van de Samsung, puur voor de kosten.

Daarvoor heb je Kies helemaal niet nodig. Sluit je telefoon aan met de meegeleverde kabel en je computer herkent deze als een externe usb. Open de mappen en kopieer je muziek/afbeeldingen/e-books enz. zo naar de juiste map.

Contacten heb ik in Google staan. Zet ik een contactpersoon in mijn telefoon, dan staan deze ook meteen in mijn GMail. Andersom ook. En als het goed is staan al je contacten op je Sim kaart, dus waarom heb je Kies daarvoor nodig?

Ik heb mijn Samsung Galaxy nu 2 jaar en heb Kies nog nooit gebruikt.

Dus de reden om geen Samsung aan te schaffen voor het programma Kies is dus onzin....
Twijfels toch nog! Dus wacht nog even met het aanschaffen van een nieuwe telefoon.
kies = kut... je hebt het wel nodig voor software updates,.. via omweg lukt het ook wel maar dan nog..
Dan toch maar wachten op de iphone 5 of de 4s nemen voor 1 jaar!
Namens vriendlief:

Hij is 1 maand geleden over gegaan van een Iphone4 naar een Samsung Note.

Zijn ervaring is positief. En hij zweerde bij Iphone.

Grootste voordeel is het scherm. Grootste nadeel het is geen Iphone (ios). Lang tijd nodig om te wennen aan Android.

Hij wilde ook wachten op de 5 maar werd ongeduldig haha.

Hij kocht hem voor 350 nieuw.

Bij 32g en goede staat vang je voor de Iphone ook nog wel 350 euro.

Dus waarom niet? Je kan altij terug.

Ik denk dat het eraan ligt wat je er allemaal mee doet...

Succes met je keuze!
Me iphone die ik nu heb geef ik weg aan familie! Ik wacht nog even kan rond juni verlengen dus hoop dat ik er dan uiteindelijk uit ben wat ik wil! Denk dat ik namelijk spijt krijg als ik me iphone weg doe heb het nu al zolang
Waarom niet misschien een half jaartje langer wachten en dan een iphone 5 aanschaffen?

Vaak is het erg duur een toestel met verlenging voor 1 jaar.
Ik zal wel ouderwets zijn, en zuinig, maar waarom zou je een grote uitgave doen voor een nieuwe telefoon als je er nog eentje hebt die het prima doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven