Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 15:03:

De topics:

"Van een praatje maken naar een emotionele band"

"Hoe ga je van zoenen naar sex-close?"

"Wat zijn de beste plekken om vrouwen te ontmoeten?"

"Wat zijn de beste manieren om van praten naar zoenen te gaan"

"Beste openingszinnen"

en "Met je mond in haar vagina terwijl ze klaar komt....."

zijn verwijderd. Jullie weten wel waarom.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forumHeel fijn! Dank u!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hee, wow! Daadkrachtig optreden. Ben benieuwd hoe hier op wordt gereageerd.
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 14:40:

[...]

Inderdaad. We zijn bekend met het probleem en zullen de nodige maatregelen nemen. Bedankt allemaal voor jullie reacties. Genoeg over deze forummer!

Moderator viva forumBegrijp ik nu goed dat jullie mijn bewering dat martin een trol is onderschrijven? Waarom doen jullie daar dan niets tegen, trollen is volgens de forumregels toch verboden?
thans Mod! Nu nog een Ban voor de betreffende TO en de rust kan wederkeren
Het topic: "Gezocht naar iemand met acne" is verplaatst naar de pijler gevraagd.

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Super Mod!
Oh, reactie gemist. Fijn dat die topics in ieder geval weg zijn!
Dank!
Ik vind niet dat martin81 een ban verdient. Daar is hij dan toch net weer te serieus voor. Hij steekt best wat tijd in het forum en ik heb het idee dat hij bij vlagen nog best eerlijk advies wil krijgen en geven ook.

Als ik hem was zou ik nu trouwens wel balen. Hoewel hij 't natuurlijk ook wel weer kon verwachten. Hij zocht natuurlijk expres de grens op met die tig topics binnen een kwartier.
Super dit!
Dank voor het verwijderen, is de top 10 tenminste weer (even) schoon.

misspenny, er zijn vele, vele (perma)bans uitgedeeld voor minder gestoord gedrag dan dat van betreffende persoon.
Beste Moderator,

op overig staat een topic Luuk en Lopper.

Betreffende TO is op zoek naar forummer Bokser.

Bokser heeft ooit een Topic geopend op thuis over het terughalen van haar honden uit het asiel. Haar ouders hadden de honden naar het asiel gebracht. Zij was hier tegen. later kwamen de honden terug naar het asiel en zij wilde ze ophalen. Ze was toen net te laat, iemand anders had de honden inmiddels meegenomen.

Nu wil deze persoon de honden weg doen en is dus op zoek naar Bokser.

Kunnen jullie Bokser een mail sturen dat ze gezocht wordt. Jullie mogen haar ook mijn gegevens sturen met de vraag of ze contact op wil nemen?

Alvast bedankt.
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 14:49:

[...]

Via een stafmelding kun je aangeven als je een vermoeden hebt wat betreft dubbelnicken. Antwoord op de andere vraag moet ik je helaas nog even schuldig blijven. Hier komen we nog op terug! Excuus.

Moderator viva forumBedankt voor de toelichting! Ik vroeg alleen niet hoe te handelen bij een vermoeden tot dubbelnicken. Ik vroeg of het toegestaan is iemand daarvan te beschuldigen. Maar ik begrijp data de reactie hierop nog komt. Gaat dat in dit topic gebeuren?
Geweldig, bedankt mod!
quote:thee schreef op 11 april 2012 @ 15:13:

misspenny, er zijn vele, vele (perma)bans uitgedeeld voor minder gestoord gedrag dan dat van betreffende persoon.Dat weet ik en dat vind ik ook erg jammer. Uiteraard, aangezien ik vind dat Martin al mag blijven, hadden die vele anderen wat mij betreft al helemaal niet weg gehoeven.
quote:bergkristal schreef op 11 april 2012 @ 15:14:

[...]

Bedankt voor de toelichting! Ik vroeg alleen niet hoe te handelen bij een vermoeden tot dubbelnicken. Ik vroeg of het toegestaan is iemand daarvan te beschuldigen. Maar ik begrijp data de reactie hierop nog komt. Gaat dat in dit topic gebeuren?

Graag even een mailtje sturen naar: forum@viva.nl dan weten we zeker dat je vraag niet verloren gaat!

Vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

Klein spelfoutje in het mailadres, mod..
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 15:03:

De topics:

"Van een praatje maken naar een emotionele band"

"Hoe ga je van zoenen naar sex-close?"

"Wat zijn de beste plekken om vrouwen te ontmoeten?"

"Wat zijn de beste manieren om van praten naar zoenen te gaan"

"Beste openingszinnen"

en "Met je mond in haar vagina terwijl ze klaar komt....."

zijn verwijderd. Jullie weten wel waarom.

Wij weten helemaal niet waarom. Ik begrijp het ook niet zo goed.

Het waren nou niet echt interessante topics, maar er gebeurde daar bij mijn weten niks wat niet mag.
quote:chrissiy schreef op 11 april 2012 @ 15:22:

Klein spelfoutje in het mailadres, mod.. Bedankt
Ik ben niet zo dol op dit topics van Martin81 en Willem22, maar een paar topics vind ik niet eens zo slecht als een aantal andere topics (wel van deze twee heren).

Als het gaat om initiatief nemen tot zoenen of hoe je een openingszin start, vind ik dat geen slechte topics, en vind ik ook dat ze niet verwijderd hadden moeten worden.
World of Warcraft: Legion
Die topics waren op zich niet zo slecht. Maar hij opende er letterlijk vijf achter elkaar en ging vervolgens zijn oude topics stuk voor stuk uppen. Oftewel: hij nam ineens het forum over. Overal zag je alleen nog topics van martin81. En dat is irritant en dat doet hij duidelijk bewust. Ik kan me goed voorstellen dat de mods daarom hebben ingegrepen.

Als hij zich een klein beetje koest houdt en niet zoveel topics achter elkaar opent en al helemaal niet z'n eigen topics upt om het uppen, dan was dit denk ik nooit gebeurd.
Hans, je bent vrij om er zelf een te open hoor.
quote:Maja82 schreef op 11 april 2012 @ 15:34:

Hans, je bent vrij om er zelf een te open hoor.Ik denk dat je nog veel zinnigere reacties krijgt dan martin ooit gekregen zou hebben.
Dank voor het toedienen van topic-norit, Mod
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Maja,

De meeste forummers kennen mijn situatie op dit gebied, en de neiging is bij mijzelf niet zo groot om topics te openen over het benaderen van vrouwen, openingszinnen, hoe kom je tot zoenen, etc. Dat zijn voor mij lastige dingen, maar ik ben voorzichtig in het zelf openen van die topics. De neiging om een topic te openen over andere onderwerpen dan deze, is veel groter. Het liefst reageer ik in een topic dat al door een ander is geopend.

Maar ik zal erover nadenken, Maja en Yvonjaspers.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven