Alle TTTOT-ers verzamelen, part 3

15-04-2012 16:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Totjes zijn klaar voor deel 3.

Ons clubhuis, aan het rand van het enge trollenbos, is een veilig en vertrouwde plek. Waar lief en leed wordt gedeeld.

Ooit begonnen als trollenplagers, nu een gezellige club geweldige mensen.

Zelfs onze hondjes, katten, garnaaltjes en mijnheer slak, de kannibaal, leven vredig samen.

De ooievaarsnesten staan klaar voor toekomstige mini totjes.

Er is al een hele hoop geregeld voor het huwelijk van Molly en Suus op 24/25.06.2012

En op 18 april wordt er een garnaal geopereerd. Komt dat zien, komt dat zien. Nu live op Totjes tv.

Soms moet er wat trollensnot van onze brievenbus worden gepoetst maar dat mag de pret niet drukken.

Kom binnen, het ontbijt staat elke ochtend klaar, de jacuzzi is altijd warm en onze waakeend staat altijd op scherp.

KOEKOEK!

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij éen

Copyright Angel

Deel 1

Deel 2
Fijn Engeltje! Leg eens uit wat je gedaan hebt? Hoe staat bank ten opzichte van kast (en hoe ziet alles eruit? Kleuren en dergelijke?)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:grobbekuiken schreef op 15 april 2012 @ 17:10:

[...]

En, ziet het er leuk uit?

Klein probleem, ik kan niet meer in m'n schotkast, maar daar hoef ik niet zovaak zijn.

Nee, nu de andere twee nog, dan kan ik m'n zitplek creeeren.
Gniffelgniffel, zit stiekum al aan m'n 2e pilsje
Dank je kuiken. Ik had mezelf echt geweld aangedaan als ik wel was gegaan. Knuffel terug, lukt niet met iPhone, dus even zo:-)

Ga geloof ik ook even naar dat topic. Wil wel even lekker lachen:-)

Bye Totjes....ik ben er nog wel dus ik kom straks weer terug om hier even te koekeloeren.
Engeltje, wat is een schotkast?
Heb je een zolderkamer Angel? Met schotten aan de zijkant?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 15 april 2012 @ 17:12:

Fijn Engeltje! Leg eens uit wat je gedaan hebt? Hoe staat bank ten opzichte van kast (en hoe ziet alles eruit? Kleuren en dergelijke?)

Heb 2 van die ikea blokken, maar ik zat eik altijd of op mijn bureaustoel of op m'n bed.

Die ikeablokken (hoop dat de rest past) staan nu voor mn raam, an een hoop kussens erop,

Bureau wil ik weghalen, maar weet niet of da slim is, dat ga ik nog even bekijken.

Tis een vierkante kamer, met 2 rechte muren en 2 schuine muren. Kleur is donkerbruin en gebroken wit.
Engel slaapt dus op zolder?
quote:Hasse88 schreef op 15 april 2012 @ 17:16:

Heb je een zolderkamer Angel? Met schotten aan de zijkant?Ja :-)
Jullie gaan te snel voor m'n RL hoor! Alweer ruim 80 posts. M81 zou er jaloers VAB worden
quote:grobbekuiken schreef op 15 april 2012 @ 17:15:

Engeltje, wat is een schotkast?Schotten ken je wel? Hier is het een kast die de schuinte van de muur weg moet nemen, zodat je er iets meer mee kunt
Welke Ikea-blokken? Weet je de naam nog (moet altijd stiekum gniffelen om die namen... Expedit, Bjorn, en zo....)

Heb je je bureau nodig? Anders zou ik die niet wegdoen, of met hout een plank fröbelen om aan te kunnen werken...

*is dol op interieur-design, en voelt zich een volleerd ontwerper*
quote:angel__ schreef op 15 april 2012 @ 17:19:

[...]

Schotten ken je wel? Hier is het een kast die de schuinte van de muur weg moet nemen, zodat je er iets meer mee kuntSorry, blonT, heeft even geduurd, maar ik geloof da'k 'm door heb
Expedit.

Haha Grobs/Kuiken: Ik ben ook blond hoor, kan veel ook niet vatten :-)
Zeg grobs: hoe oud ben jij eigenlijk? Ook boven de veertig? Zit me opeens te realiseren dat de Grobbekuikens (en bollen) van mijn generatie zijn...

Vroegah kon je voor heuse, échte grobbebollen sparen bij een wasmiddel (dobbelman, geloof ik??) en wij hadden ze alletwee. *vraagt zich opeens af waar díe gebleven zijn...*
quote:Hasse88 schreef op 15 april 2012 @ 17:24:

Zeg grobs: hoe oud ben jij eigenlijk? Ook boven de veertig? Zit me opeens te realiseren dat de Grobbekuikens (en bollen) van mijn generatie zijn...

Vroegah kon je voor heuse, échte grobbebollen sparen bij een wasmiddel (dobbelman, geloof ik??) en wij hadden ze alletwee. *vraagt zich opeens af waar díe gebleven zijn...*

Ben 43. En jij?

Die spaaractie zegt me niks, maar kan ook zijn dat ik toen in het buitenland woonde. Hoor wel vaker dingen waarvan ik denk huh?

Had als peuter/kleuter wel stoffen figuren van de Fabeltjeskrant.
Best een groot verschil in leeftijden hier, leuk!
42.. Dus inderdaad, zelfde generatie! Wat leuk!

Wij hadden ook stoffen Fabeltjeskrant-poppen, Meneer de Uil, Bor de Wolf en Juffrouw Ooievaar...

*ah, jeugdsentiment... begint 'kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer' te zingen...*
Gezellig toch Maja? In mijn RL is het precies hetzelfde.. Volgens mij ben ik ook de oudste van mijn vriendenklup... Veel 30-ers een enkele 20-er...
Ik ben geboren in t jaar dat De Zevensprong gefilmd werd. En nu woon ik in de omgeving waar t gefilmd is.
quote:Maja82 schreef op 15 april 2012 @ 17:29:

Best een groot verschil in leeftijden hier, leuk!

Gokje hoor, maar ik denk dat Hasse en ik qua leeftijd de senioren zijn. Kan mij niks schelen, heb nl. geen idee hoe je je zou moeten voelen en/of gedragen als je 42/43 bent.

Zoon houdt ons natuurlijk ook wel jong, en bovendien hebben man en ik veel kennissen, vrienden en collega's die (veel) jonger zijn. Wat dat betreft vind ik elke "generatie" wel interessant.

*man zit zich nu trouwens even uit te leven als een puber, zegt ineens uit het niets: beter goed getrokken dan slecht geneukt, tja, bedoel maar...*
quote:Maja82 schreef op 15 april 2012 @ 17:35:

Ik ben geboren in t jaar dat De Zevensprong gefilmd werd. En nu woon ik in de omgeving waar t gefilmd is. Ik woon zo'n 20 minuten van het Trappenhuis af... De zevensprong zelf en de school zijn iets verder weg.... *we zijn bijna buren, Maja!*
Ik in t laatste jaar van de jaren 80
Grobs: Hahaha wat een leuke opmerking Je kunt toch ook jong van geest zijn :-)
quote:angel__ schreef op 15 april 2012 @ 17:38:

Ik in t laatste jaar van de jaren 80Toen stapte ik op het vliegtuig naar Israel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven