Fashionista's getting ready for summer! #72
maandag 16 april 2012 om 00:09
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Deel 71
Deel 71
maandag 16 april 2012 om 00:17
Als ik droom krijg je verslag, GB! Voorkeur voor iets? Afgelopen week niet veel gedroomd.
Heb trouwens de sleep cycle app. Die registreert hoe je slaapt en stopt dat in n grafiek. Geen idee of het echt klopt, maar vind t wel grappug om te zien hoe ik slaap.
Ben nu echt weg, 6 uur gaat de wekker weer. Gaap
Heb trouwens de sleep cycle app. Die registreert hoe je slaapt en stopt dat in n grafiek. Geen idee of het echt klopt, maar vind t wel grappug om te zien hoe ik slaap.
Ben nu echt weg, 6 uur gaat de wekker weer. Gaap
maandag 16 april 2012 om 07:57
Goeiemorgen!
Dat is snel gegaan, in mijn beleving kwam ik in het begin van 71 om het hoekje kijken, en ik ben er nog maar net
Kleding vandaag: spijkerbroek (en weer naar huis, dus als ik een jurkje aan wil hangt die weer gewoon in de kast), zwarte trui met een rij knopen langs m'n mouw (als ik wil kan hij een heel eind open). Niet iets heel speciaals, maar toch =)
Dat is snel gegaan, in mijn beleving kwam ik in het begin van 71 om het hoekje kijken, en ik ben er nog maar net
Kleding vandaag: spijkerbroek (en weer naar huis, dus als ik een jurkje aan wil hangt die weer gewoon in de kast), zwarte trui met een rij knopen langs m'n mouw (als ik wil kan hij een heel eind open). Niet iets heel speciaals, maar toch =)
maandag 16 april 2012 om 08:53