Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit Supertrash

17-04-2012 15:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vorige week bij het tv-programma shopping queens een (vind ik) enorm gave jumpsuit van SuperTrash. Nu heb ik hem eindelijk gevonden, alleen twijfel ik enorm of dit model wel bij mijn figuur zal staan.

Ik heb zelf maat 38/40 met een redelijk slanke taille maar wel (vind ik) stevige bovenbenen. Past zo'n model dan wel bij mijn figuur? Hij is namelijk behoorlijk prijzig en wil als ik vooraf moet betalen wel graag weten of het uberhaupt wel kan bij mijn figuur. Beetje zonde als ik daarna weer een maand (of meer) moet wachten op 150 euro...

Ik krijg hem helaas niet als plaatje, dus hierbij de link:

http://images6.jeansonlin ... erta-cs12m070-blossom.jpg
niet doen. Dat ding verdwijnt na 2x dragen onderin je kast voor de motten.
Voor 50e heb je leukere. Maar het zou wel bij je figuur kunnen, denk ik.
SuperTrash is voor heule dunnen dingen gemaakt.

Als je hem toch persé wilt, tis nu nog -10 gevoelstemperatuur en in juni prijst JOL af tot 60%. Dan is het niet meer zo'n kostbare miskoop.
Sorry, ik kan je niet helpen. Zou hem toch bestellen en dan aanpassen. Of bij een andere winkel een soortgelijk model aanpassen.

Maar....wat ik me nu afvraag bij die jumpusits....hoe gaat dat als je naar de wc moet?? Zit je dan in je blootje op de wc?

Voor meisjes vind ik het er wel leuk uitzien, maar het lijkt me erg onpraktisch.
quote:Ka32 schreef op 17 april 2012 @ 16:04:

Sorry, ik kan je niet helpen. Zou hem toch bestellen en dan aanpassen. Of bij een andere winkel een soortgelijk model aanpassen.

Maar....wat ik me nu afvraag bij die jumpusits....hoe gaat dat als je naar de wc moet?? Zit je dan in je blootje op de wc?

Voor meisjes vind ik het er wel leuk uitzien, maar het lijkt me erg onpraktisch.

Ja, is superonhandig! Ik moest eens heeeel nodig op een festival en deed het naast de auto, maar je zit dus wel helemaal in je blote toestand dan. Beha, buik, alles zichbaar. In zo'n Dixieding hangt de boel op de grond in andermans zeik te dweilen.

En aangezien ik in partystatus niet altijd de helderheid heb om alles opgehezen bij elkaar te houden is het niet handig en fris. Nee.
Ik zeg ook niet doen. Buiten dat supertrash voor kleine barbiepopjes is bedoelt en de kwaliteit uitermate slecht is, ga je dit echt niet vaak dragen. Overigens is dat patroontje wel lekker accentuerend voor ieder relatief te groot deel van je lichaam of dat nou je heupen of je bovenbenen zijn.

Wacht inderdaad op de uitverkoop en scoor een veel leukere die je gewoon kunt passen voordat je je blauw betaalt ;)
Zoiets: http://www.zalando.nl/pin ... -bruin-p3421a004-701.html

Ka32: inderdaad het hele ding moet naar beneden. Jasje uit , etc hele onderneming idd
Vind ''m zelfs bij het slanke model redelijk strak om haar bovenbenen zitten, dus denk niet dat dat leuk staat al je stevige bovenbenen hebt en al helemaal niet lekker zit.
Ik vind dit soort jumpsuits niks doen voor je figuur als je een zandloper bent. Eerder andersom, het maakt log. Als je stevige bovenbenen hebt zou ik juist de nadruk op je slankere taille leggen.

Voor mensen die een appeltje zijn is zo'n jumpsuit dan weer ideaal omdat zij slanke benen hebben en het ploffige de buik verhult.
De schoenen die die vrouw in het programma erbij aan had vind ik leuker
quote:fantastissima schreef op 17 april 2012 @ 16:07:

Zoiets: http://www.zalando.nl/pin ... -bruin-p3421a004-701.html

Ka32: inderdaad het hele ding moet naar beneden. Jasje uit , etc hele onderneming idd Deze is wel leuk,als je maatje 36 hebt.
Ik heb maar besloten om hem niet te doen. Hopelijk komt er binnenkort nog een mooie jumpsuit voorbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven